Poveștile campionilor
Puteți deschide maxim 5 topicuri pe zi.
Topicurile care NU au primit un răspuns de peste 72 de ore vor fi închise.
Nu acceptăm limbaj obscen, jignitor, adus oricărui membru pe forum!
106 topicuri în acest forum
-
- 0 răspunsuri
- 172 citiri
Numele campionului:Ahri - VULPEA CU NOUĂ COZI Poza: Poveste: Conectată din naștere cu tărâmul spiritelor, Ahri este o vastaya cu înfățișarea unei vulpi, care poate manipula emoțiile prăzii ei și îi poate sorbi esența vitală, furând frânturi de amintiri și idei de la fiecare suflet pe care-l consumă. Deși era odată un prădător puternic și lipsit de autocontrol, acum călătorește prin lume în căutarea strămoșilor ei și încearcă să înlocuiască amintirile furate cu unele noi, create de ea însăși. S U R S Ă
Ultimul răspuns de la devylinn @ LCS, -
- 0 răspunsuri
- 102 citiri
Numele campionului: Irelia Poza: Poveste: De când era mică, Xan Irelia a fost fascinată de eleganța și frumusețea mișcărilor umane. Cu ajutorul bunicii sale, a învățat dansurile tradiționale ale provinciei în care se născuse, așa-numitele ''dansuri ale mătăsii''. Deși nu era convinsă că dansurile aveau vreo legătură mistică cu spiritul Ioniei, după cum se zvonea, Irelia se îndrăgostise irevocabil de această formă de artă. Dorindu-și să învețe cât mai mult despre ele, și-a părăsit căminul și a plecat către Placidiumul din Navori, unde urma să studieze alături de cei mai respectați artiști ionieni. Neamul Ireliei era unul pașnic, care dorea să trăia…
Ultimul răspuns de la Jett, -
- 0 răspunsuri
- 249 citiri
Numele campionului: K'Sante Poza: Poveste: Defiant and courageous, K'Sante battles colossal beasts and ruthless Ascended to protect his home of Nazumah, a coveted oasis amid the sands of Shurima. But after a falling-out with his former partner, K'Sante realizes that in order to become a warrior worthy of leading his city, he must temper his single-minded drive for success. Only then can he avoid falling prey to his own pride and find the wisdom he needs to defeat the vicious monsters threatening his people. Early Life : K'Sante was born in the Shuriman city of Nazumah, known for its hunters which regularly slew dangerous beasts. Inspired by his par…
Ultimul răspuns de la MahrezVM @ LCS, -
- 0 răspunsuri
- 99 citiri
Numele campionului: XERATH Poza: Poveste: XERATH MAGUL ILUMINAT Xerath este un mag iluminat din anticul imperiu al Shurimei, o ființă de energie ocultă care se zbate între bucățile distruse ale unui sarcofag magic. Timp de milenii a fost prins sub nisipurile deșertului, dar renașterea Shurimei l-a eliberat din închisoarea sa antică. Înnebunit de prea multă putere, acum încearcă să cucerească ceea ce crede că este al lui de drept și să înlocuiască noile civilizații ale lumii cu una creată după propriul său chip. Băiatul care avea să poarte numele de Xerath s-a născut ca sclav fără nume în Shurima, în urmă cu mii de ani. Era fiul unor…
Ultimul răspuns de la sunt un păcătos, -
- 0 răspunsuri
- 88 citiri
Numele campionului: NASUS Poza: Poveste: NASUS CURATORUL NISIPURILOR Geniul lui Nasus a fost recunoscut cu mult timp înainte ca el să se alăture Ordinului Iluminat. Era un elev însetat de cunoaștere și, încă dinainte să împlinească zece ani, știa pe de rost și putea critica cele mai importante lucrări de filozofie și de istorie a Shurimei. Fratele lui mai mic, Renekton, nu-i împărtășea pasiunea, ci se plictisea repede și prefera să se bată cu alți copii. Cu toate acestea, cei doi erau apropiați, iar Nasus îi purta mereu de grijă lui Renekton și nu-l lăsa să dea de prea multe probleme. După ce a ajuns la maturitate, Nasus a fost…
Ultimul răspuns de la sunt un păcătos, -
- 0 răspunsuri
- 75 citiri
Numele campionului: TALIYAH Poza: Poveste: TALIYAH ȚESĂTOAREA PIETRELOR Taliyah este o tânără nomadă din Shurima înzestrată cu puterea de a țese pietrele, ce-și folosește puterile de mag cu entuziasm și hotărâre. Aflată la limita dintre adolescență și responsabilitățile vieții de adult, a străbătut Valoranul în lung și-n lat pentru a reuși să-și înțeleagă darul. La auzul zvonurilor că un împărat antic ar fi înviat, s-a întors acasă pentru a-și proteja tribul de pericolele ascunse în nisipurile Shurimei. Cei care o consideră slabă din cauza firii ei inimoase și-au plătit scump greșeala; în spatele comportamentului copilăresc al țesătoarei se ascu…
Ultimul răspuns de la sunt un păcătos, -
- 0 răspunsuri
- 103 citiri
Numele campionului: RIVEN Poza: Poveste: RIVEN RENEGATA Noxusul a fost clădit prin războaie, care-au lăsat în urma lor nenumărați orfani. Tatăl lui Riven a pierit într-una dintre bătălii, iar mama la nașterea ei, așa că fata a crescut la o fermă condusă de administrația imperiului, care se afla la poalele dealurilor stâncoase din Trevale. Doar forța fizică și voința de fier i-au ținut pe copiii de la fermă în viață. Toți munceau din greu pe acea bucată aridă de pământ, însă Riven își dorea mai mult decât o porție de mâncare la cină. Văzuse an de an ofițerii care veneau să recruteze noi soldați și întrezărise șansa la viața pe…
Ultimul răspuns de la sunt un păcătos, -
- 0 răspunsuri
- 81 citiri
Numele campionului: SINGED Poza: Poveste: SINGED CHIMISTUL NEBUN Nebunul dezlănțuit cunoscut în toată Runeterra drept Singed și-a început viața fiind un om obișnuit în Piltover. Încă de când era copil, a dat dovadă de un intelect extraordinar și o curiozitate infinită. Era fascinat de principiile și interacțiunile lumii naturale, ceea ce i-a adus în cele din urmă o bursă la prestigioasa Universitate din Piltover. N-a durat mult până când geniul său s-a făcut observat. Cercetarea lui Singed în domeniul științelor naturale a fost de-a dreptul revoluționară, însă odată cu descoperirea tehnologiei hextech, și-a dat seama că atenția Pilto…
Ultimul răspuns de la sunt un păcătos, -
- 0 răspunsuri
- 116 citiri
Numele campionului: Draven Poza: Poveste: DRAVEN MĂREȚUL TORȚIONAR Chiar și pe când era doar un orfan pe străzile din Basilich, Draven era încăpățânat și plin de el, stârnind conflicte aprinse cu alți copii ai străzii mai mari decât el și cu tâlhari din lumea interlopă. Deși avea încredere deplină în propriile abilități – chiar prea multă încredere, ar spune unii – probabil că n-ar fi supraviețuit în copilărie dacă fratele lui, Darius, n-ar fi terminat luptele pe care le-ncepea. Când orașul a căzut sub ocupația cetelor de război ale Noxusului, cei doi frați au atras atenția unui căpitan numit Cyrus după ce, în nesăbuința sa, Draven a înce…
Ultimul răspuns de la sunt un păcătos, -
- 0 răspunsuri
- 145 citiri
Numele campionului: Swain Poza: Poveste: SWAIN MARELE GENERAL AL NOXUSULUI Născut într-una dintre familiile de patricieni care existau dinainte chiar ca Noxusul să-și ridice primele ziduri, Jericho Swain părea predestinat unei vieți privilegiate. Casele nobile jucaseră un rol-cheie în ascensiunea la putere a lui Boram Darkwill, bazându-și retorica pe faptul că adevărata putere a imperiului consta în moștenirea patriciană. Cu toate acestea, multe dintre respectivele case nobile doreau să-și mărească influența, iar în timp au început să comploteze împotriva împăratului, unindu-se într-o societate secretă al cărei simbol era un trandafir neg…
Ultimul răspuns de la sunt un păcătos, -
- 0 răspunsuri
- 138 citiri
Numele campionului: LeBlanc Poza: Poveste: LEBLANC AMĂGITOAREA Identitatea conducătoarei societății ''Trandafirul negru'', LeBlanc, este la fel de obscură ca șoaptele care o descriu și la fel de efemeră ca iluziile ce-i dau formă. Poate că, după atâtea secole de prefăcătorii și minciuni, nici măcar ea nu mai știe cine e cu adevărat... Societatea ''Trandafirul negru'' este vestigiul unui ordin creat cu mult înainte de înființarea Noxusului. De multe secole încoace, membrii săi țes intrigi de la adăpostul umbrelor, iar printre ei se numără cei mai bogați și mai influenți dintre aristocrații nației. Deși originea conducătoarei lor rămâne dese…
Ultimul răspuns de la sunt un păcătos, -
- 0 răspunsuri
- 75 citiri
Numele campionului: Veigar Poza: Poveste: VEIGAR MICUL MAESTRU AL RĂULUI În cele mai multe cazuri, majoritatea locuitorilor Runeterrei nu se sperie de yordeli. Se spune că Orașul Bandle, căminul lor legendar, este un loc misterios și spiritual, plin de talismane și suveniruri ciudate, adunate de pe întreg tărâmul fizic. Deși aceste creaturi ciudate își părăsesc uneori orașul, pentru a trăi un timp alături de rasele muritoare, de obicei se întorc cu povești și experiențe noi de împărtășit. Totuși, din păcate, mai există și yordeli care rătăcesc calea. Printre ei se numără și vrăjitorul Veigar. Acum multe secole, după ce Marele Război a…
Ultimul răspuns de la sunt un păcătos, -
- 0 răspunsuri
- 77 citiri
Numele campionului: Corki Poza: Poveste: CORKI BOMBARDIERUL CURAJOS După ce Heimerdinger și tovarășii lui yordle au emigrat în Piltover, cu toții au îmbrățișat știința ca mod de viață și au contribuit imediat cu câteva descoperiri remarcabile în comunitatea tehnomaturgică. Se știe că neajunsurile fizice ale rasei yordle sunt compensate cu vârf și îndesat de sârguința de care dă dovadă. Iar Corki, bombardierul curajos, și-a cucerit renumele după ce a pilotat prototipul unei invenții spectaculoase: un elicopter de avangardă pentru misiuni de recunoaștere, care urma să devină arma de căpătâi a Forțelor Armate din Orașul Bandle (FAOB). Alături de …
Ultimul răspuns de la sunt un păcătos, -
- 0 răspunsuri
- 412 citiri
YUUMI PISICA MAGICĂ Biogradie : Odată ca niciodată, la periferia Orașului Bandle se afla o vale împădurită, un loc unde fluturii de lună licăreau neostoiți, iar râurile erau pline ochi cu pești-curcubeu. Acolo, într-o căsuță ascunsă printre copaci, trăiau o vrăjitoare yordle numită Norra și pisica ei, Yuumi. Din naștere, Yuumi fusese înzestrată cu puterile magice ale protecției și, timp de mulți ani, s-a bucurat de o viață de pură desfătare, jucându-se cu razele de soare și dormind la umbra copacilor-șoricari. De fiecare dată când i se făcea chef de o aventură, mergea cu Norra în expedițiile ei din tărâmul fizic și din cel al spiritelor. Norra își petrec…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 306 citiri
ZEDDivider STĂPÂNUL UMBRELOR Dincolo de aparențele ioniene, în care totul e învăluit în armonie, se ascund poveștile celor lăsați în urmă. Povestea lui Zed a început pe treptele reci ale templului Kinkou, pe când era copil. A fost adoptat de Marele Maestru Kusho însuși și și-a găsit locul între zidurile străvechi ale templului. Zed s-a dedicat deprinderii valorilor spirituale ale Ordinului Kinkou, întrecându-i pe ceilalți discipoli atât în confruntările fizice, cât și în cele intelectuale. Chiar și-așa, se simțea eclipsat de unul dintre ei: fiul maestrului său, Shen. Deși pasiunea lui Zed era vizibilă în orice tehnică pe care învăța s-o stăpânească, îi lipsea …
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 234 citiri
ZILEANDivider PAZNICUL TIMPULUI Icathia nu a fost mereu un ținut izolat și blestemat. Odată, demult, aici exista o civilizație bogată și diversificată, condusă de mărinimosul Axamuk, ultimul Rege Mag din acele vremuri. În timp, imperiul shuriman s-a extins pe continent. Axamuk a încercat să negocieze o coexistență pașnică între Shurima și propriul său popor, dar a fost ignorat, iar armatele lui au fost distruse de către zeii-războinici din Ordinul Iluminat. Deși înfrângerea i-a umilit, mulți icathieni au văzut-o ca pe o oportunitate pentru dezvoltare reciprocă. Au acceptat ca țara lor să devină o satrapie autonomă și au instalat la putere un consiliu format di…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 247 citiri
ZAC ARMA SECRETĂ Biografie : Zac a fost creat când niște reziduuri toxice s-au deversat dintr-un bazin chimtech și s-au acumulat într-o peșteră izolată aflată în adâncurile Haznalei din Zaun. În ciuda originilor lui umile de mâzgă primitivă, Zac s-a dezvoltat și a devenit o ființă conștientă ce locuiește în țevile orașului, din care iese uneori pentru a-i ajuta pe cei slabi sau a repara infrastructura părăginită din Zaun. Primii care l-au descoperit pe Zac au fost niște copii care se jucau aruncând pietre într-o baltă toxică și făcându-le să sară pe suprafața lichidului... dar unele dintre ele erau azvârlite înapoi pe mal. ''Balta cu ricoșeu'' …
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 264 citiri
Biografie : Ziggs are un har înnăscut pentru meșterit, însă firea sa haotică și hiperactivă a fost mereu neobișnuită printre cercetătorii yordle. Hotărât să ajungă un inventator venerat, de talia lui Heimerdinger, a trecut de la un proiect la altul cu o patimă obsesivă, motivat atât de eșecurile sale fulminante, cât și de descoperirile sale nemaivăzute. Vestea experimentelor volatile ale lui Ziggs a ajuns la faimoasa Academie Yordle din Piltover, iar onorabilii săi profesori l-au invitat să facă dovada aptitudinilor sale. Însă lipsa de siguranță caracteristică experimentelor lui Ziggs i-a pus prematur capăt prezentării atunci când prototipul său de motor hextech s-a…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 350 citiri
Poza : Poveste : În Piltover, unde visul unei persoane poate deveni progresul tuturor, s-a născut o stea. Încă de când era mică, Seraphine iubea muzica, mai ales cântecele de leagăn ale tatălui ei, care erau frumoase, dar nespus de triste. Erau cântece zauniene, aduse în Piltover când el și mama Seraphinei urcaseră în Orașul Progresului pentru a-și făuri o viață mai bună. Privind pe fereastra atelierului de hexcustică, în care se reparau obiecte create cu tehnologia sunetului, Seraphine cânta odată cu strada. Printre cântecele marinărești de la Porțile Soarelui, fluierăturile ucenicilor și chiar și melodia conversațiilor obișnuite, nu se…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 259 citiri
Numele campionului: Gnar Poza: Poveste: Înainte ca gheața și zăpezile să se așterne peste el, Freljordul era un tărâm minunat, cel puțin pentru cineva care vedea lumea asemenea lui Gnar. Gnar era un yordle tânăr și plin de energie, care, asemenea altora ca el, trăia liber printre triburile încercate ale nordului. De-abia dacă era suficient de mare încât pașii lui să lase urme în zăpadă, dar temperamentul său era pe măsura bestiilor de zece ori cât el. Când ceva nu-i era pe plac, Gnar se înfuria și bolborosea ocări, ca un vulcan gata să erupă. Se simțea mai în largul lui alături de creaturile mai mari și mai înțelepte, care știau să păstreze dist…
Ultimul răspuns de la sweeeet, -
- 0 răspunsuri
- 260 citiri
Numele campionului: Amumu Poza: Poveste: Amumu este un suflet singuratic și melancolic din imperiul antic al Shurimei, care străbate lumea-n lung și-n lat pentru a-și găsi un prieten. Fiind blestemat cu o vrajă străveche, este condamnat să rămână pe veci singur: atingerea sa înseamnă moarte, iar afecțiunea sa, năruirea tuturor speranțelor. Cei care susțin că l-au văzut îl descriu ca pe un cadavru readus la viață, mic de statură și acoperit cu bandaje de culoarea lichenilor. Amumu a inspirat nenumărate mituri, povești din folclor și legende transmise de-a lungul generațiilor – astfel încât nimeni nu mai poate ști acum care este adevărul. Locuito…
Ultimul răspuns de la sweeeet, -
- 0 răspunsuri
- 369 citiri
Numele campionului: Kai'Sa - Fiica vidului Poza: Poveste: Poate cel mai remarcabil lucru la Kai'Sa, vânătorul neînfricat din Vid, este chiar banalitatea felului în care și-a început viața. Strămoșii ei nu au fost războinici din triburi călite de secole întregi de lupte, iar ea nu a venit din tărâmuri îndepărtate pentru a lupta împotriva amenințării misterioase ce sălășluia în adâncurile Shurimei. Dimpotrivă, era doar o fată ca oricare alta, fiica unor părinți iubitori care trăiau în deșertul din sudul continentului. Zi de zi, se juca cu prietenii ei, iar la căderea serii, visa să-și găsească locul în lume. În momentul în care a împlinit zece ani, …
Ultimul răspuns de la Cosmina, -
- 0 răspunsuri
- 246 citiri
Numele campionului: Malzahar - Profetul vidului Poza: Poveste: Sub razele soarelui arzător al Shurimei au existat mereu oameni înzestrați cu puterea de a prezice viitorul. Singurul fiu al unor vânzători de talismane, Malzahar nu și-a dat seama că avea acest talent până în momentul în care părinții săi au fost răpuși de o boală nemiloasă atunci când era doar un copil. Singur pe lume și chinuit de amintirea morții lor, a trebuit să se descurce singur pe străzile din orașul Amakra, unde a început să ghicească viitorul în schimbul câtorva bănuți sau a unei coji de pâine. Pe măsură ce prezicerile sale s-au dovedit din ce în ce mai exacte, reputația lui a î…
Ultimul răspuns de la Cosmina, -
- 0 răspunsuri
- 256 citiri
Numele campionului: Kog'Maw - Gura abisului Poza: Poveste: Odată, profetul Malzahar a fost condus până în Icathia de o voce sinistră. A renăscut acolo, iar vocea care îl ademenise i s-a ancorat adânc în minte. Șoptindu-i dinlăuntru, aceasta i-a încredințat o sarcină îngrozitoare și, cu toate că Malzahar nu mai era torturat de chemările ei, vocea și-a continuat invocațiile fără încetare. Chemarea tremurândă a acestei voci pline de ură – legată acum de Runeterra – a atras o bestie dezgustătoare, care a trecut fără să-și dea seama un prag pe care nu îl înțelegea, lărgind o fisură dintre două lumi care n-ar fi trebuit niciodată să se întâlnească. Acolo, în …
Ultimul răspuns de la Cosmina, -
- 0 răspunsuri
- 283 citiri
Numele campionului: Vel'Koz - Ochiul vidului Poza: Poveste: Cei ce vor să înțeleagă cu adevărat oroarea numită Vel'Koz trebuie mai întâi să știe cine sunt Observatorii și cum au fost respinși de tărâmul muritorilor. Dincolo de planul fizic, în afara sa, dar cumva sub el, se află abisul ce nu poate fi cunoscut niciodată. Este tărâmul Vidului, un loc unde nu poate pătrunde nicio ființă muritoare sau nemuritoare. Contează prea puțin cum sau de ce a fost creat acel loc, important este doar că există. Vidul este etern. Vidul înghite totul. În locul acela, în întunericul rece și nesfârșit, totul este egal și gol. Timp de nenumărate ere, acest adevă…
Ultimul răspuns de la Cosmina,