Abilități de campioni
Puteți deschide maxim 5 topicuri pe zi.
Topicurile care NU au primit un răspuns de peste 72 de ore vor fi închise.
Nu acceptăm limbaj obscen, jignitor, adus oricărui membru pe forum!
134 topicuri în acest forum
-
- 0 răspunsuri
- 307 citiri
Rumble Amenintarea mecanica Rumble este un inventator tânăr și arțăgos. Cu ajutorul propriilor mâini și al unui morman de fiare vechi, acest yordle irascibil a construit un uriaș costum mecanizat, dotat cu un arsenal întreg de harpoane electrificate și rachete incendiare. Deși unii râd de invențiile lui din gunoaie, Rumble nu se supără... la urma urmei, ei n-au niciun ''Scuipător de flăcări'' la îndemână. Abilitati: Pasiva - Titanul de la fiare vechi Rumble se ''Încălzește'' după fiecare vrajă folosită. Când acumulează 50% căldură, ajunge în ''Zona periculoasă'', iar toate abilitățile sale de bază primesc efecte bonus. Când acumuleaz…
Ultimul răspuns de la sevolennia, -
- 0 răspunsuri
- 175 citiri
Ryze Magul Runelor Considerat de mulți drept unul dintre cei mai puternici vrăjitori din Runeterra, Ryze este un arhimag străvechi, dur și încercat, ce poartă pe umeri o povară imensă. Înzestrat cu o putere ocultă fără egal și o constituție nepământească, Ryze cutreieră lumea în căutarea runelor care au format-o, fragmente de magie pură ce au creat Runeterra din nimic. E conștient de ororile pe care le pot dezlănțui aceste artefacte asupra Runeterrei și trebuie să le recupereze înainte să ajungă pe mâini greșite Abilitati: Pasiva - Maiestrie Oculta Vrăjile lui Ryze provoacă daune suplimentare în funcție de mana bonus, iar mana lui ma…
Ultimul răspuns de la sevolennia, -
- 0 răspunsuri
- 157 citiri
Samira Trandafirul Desertului Samira privește moartea în ochi cu o încredere debordantă în forțele proprii, căutând pericolul peste tot pe unde ajunge. După ce așezarea shurimană în care a crescut a fost distrusă pe când era copil, Samira și-a găsit adevărata chemare în Noxus, unde și-a construit o reputație de războinică îndrăzneață și stilată, îndeplinind misiuni de cel mai înalt calibru. Înarmată cu pistoale încărcate cu pulbere neagră și cu o sabie creată special pentru ea, Samira adoră confruntările pe viață și pe moarte, eliminând cu stil pe oricine-i stă în cale. Abilitati: Pasiva - Impuls Indraznet Samira creează o combinație…
Ultimul răspuns de la sevolennia, -
- 0 răspunsuri
- 134 citiri
Sejuani Furia Nordului Sejuani este un vlăstar al gheții, brutala și neîndurătoarea războinică-mamă a Ghearei Iernii, unul dintre cele mai de temut triburi din Freljord. Pentru a supraviețui, poporul ei duce la nesfârșit o luptă disperată cu forțele naturii; ca să treacă de iernile grele, sunt forțați să jefuiască noxienii, demacienii și avarosanii. Călare pe Bristle, porcul ei mistreț drüvask, Sejuani conduce cele mai periculoase astfel de atacuri, folosindu-și buzduganul din gheață pură pentru a-și îngheța și zdrobi inamicii. Abiliati: Pasiva - Furia Nordului După ce a fost în afara luptei, Sejuani primește ''Armura de gheață'', care îi o…
Ultimul răspuns de la sevolennia, -
- 0 răspunsuri
- 163 citiri
Senna Salvatoarea Blestemată încă din copilărie să fie bântuită de Negura Întunecată, Senna s-a alăturat unui ordin sacru, cunoscut drept Santinelele Luminii, și i s-a împotrivit cu toată forța. Cu toate astea, a fost ucisă, iar sufletul i-a fost întemnițat într-un felinar de către nemilosul spectru numit Thresh. Pe când se afla în felinar, a refuzat să se lase pradă disperării și a învățat să folosească Negura; apoi, a primit o nouă viață, una ce a schimbat-o pentru totdeauna. Acum, poate controla atât puterea întunericului, cât și pe cea a luminii, iar cea mai mare dorință a ei e să distrugă Negura Întunecată o dată pentru totdeauna – cu fiecare proiectil lans…
Ultimul răspuns de la sevolennia, -
- 0 răspunsuri
- 173 citiri
Seraphine Cantareata Visatoare Născută în Piltover din părinți zaunieni, Seraphine poate auzi sufletele altora. Lumea îi cântă, iar ea îi răspunde tot prin cântec. Deși sunetele au copleșit-o în copilărie, acum le lasă să o inspire, transformând haosul într-o simfonie. Dă spectacole pentru orașele-surori pentru a le aminti cetățenilor că nu sunt singuri, că sunt mai puternici împreună și că, din punctul ei de vedere, potențialul lor e nelimitat. Abilitati: Pasiva - Prezenta Scenica Fiecare a treia abilitate de bază a lui Seraphine va fi folosită de două ori. În plus, dacă folosește vrăji în apropierea aliaților, primește daune magice bonus …
Ultimul răspuns de la sevolennia, -
- 0 răspunsuri
- 322 citiri
Sett Batausul Sef Un lider al lumii interlope din Ionia, Sett a ajuns la putere după izbucnirea războiului cu Noxusul. Deși a început ca simplu luptător în arenele din Navori, și-a câștigat repede faima prin puterea fantastică și rezistența extraordinară de care a dat dovadă. Acum, după ce i-a învins pe toți luptătorii din zonă, Sett a preluat controlul asupra arenelor în care luptase odată Abilitati: Pasiva - Curajul Arenei Când folosește atacuri de bază, Sett alternează între pumnul stâng și cel drept. Pumnul drept este ceva mai puternic și mai rapid. Lui Sett nu-i place să piardă, primind regenerare suplimentară a vieții în funcție de vi…
Ultimul răspuns de la sevolennia, -
- 0 răspunsuri
- 476 citiri
Shen Ochiul Crepusculului În rândul misterioșilor războinici ionieni din ordinul Kinkou, Shen are rolul de lider, de ochi al crepusculului. Dorind să rămână neatins de confuzia emoțiilor, a prejudecăților și a aroganței, Shen pășește pe calea nevăzută a judecății imparțiale dintre lumea fizică și cea a spiritelor. Pentru a-și îndeplini sarcina de a păstra echilibrul dintre cele două lumi, Shen folosește săbii din oțel și energie ocultă împotriva tuturor celor ce-l pun în pericol. Abilitati : Pasiva - Bariera KI După ce folosește o vrajă, Shen primește un scut. Dacă sunt afectați și alți campioni, timpul de reactivare al efectului sca…
Ultimul răspuns de la sevolennia, -
- 0 răspunsuri
- 353 citiri
Shyvana Fiica Dragonului Shyvana este o ființă în inima căreia mocnește magia unui fragment de rună. Deși deseori ia formă omenească, se poate transforma oricând într-un dragon terifiant pentru a-și incinera inamicii cu suflarea dogoritoare. După ce i-a salvat viața lui Jarvan IV, prințul moștenitor al Demaciei, Shyvana s-a alăturat gărzii sale regale; cu toate astea, demacienii suspicioși încă nu o văd ca pe una de-a lor. Abilitati : Pasiva - Furia Ficii Dragonului Shyvana provoacă daune bonus dragonilor și primește armură și rezistență la magie. Cu fiecare dragon ucis de ea sau de aliații săi, Shyvana primește și mai multă a…
Ultimul răspuns de la sevolennia, -
- 0 răspunsuri
- 272 citiri
Gwen Croitoreasa binecuvantata Gwen a fost odată o păpușă, dar magia a adus-o la viață, iar acum mânuiește chiar uneltele care au creat-o. Cu fiecare pas pe care-l face, simte binecuvântarea iubirii creatoarei ei și nu nesocotește niciodată miracolele care o înconjoară. Poate controla Ceața Binecuvântată, o magie antică și protectoare care i-a transformat foarfecele, acele și ața în arme extraordinare. Nu știe aproape nimic despre lumea frântă în care a ajuns, dar își păstrează optimismul și hotărârea de a lupta în numele binelui. Pasiva - O mie de taieturi Atacurile lui Gwen provoacă daune magice bonus în funcție de viața țintei. Ea se vindecă cu un p…
Ultimul răspuns de la sevolennia, -
- 0 răspunsuri
- 357 citiri
CHIMISTUL NEBUN SINGED Singed, un alchimist din Zaun de un geniu neegalat, și-a devotat întreaga viață cunoașterii și și-a sacrificat până și propria sănătate mentală pentru a o atinge. Nebunia lui are oare vreun scop? Amestecurile sale rareori dau greș, dar multora li se pare că sufletul lui Singed a pierdut tot ce mai era omenesc în el; acum, în urma chimistului nebun rămâne doar o dâră toxică de suferință și teroare. ABILITĂȚI VITEZĂ NOCIVĂ - Pasiva Singed se ține pe urmele unuia dintre campionii din apropiere și primește un bonus scurt la viteza de mișcare atunci când îl întrece. Q - DÂRĂ DE OTRAVĂ Lasă o dâră de otravă în urma lui Sin…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 159 citiri
MONSTRUL NEÎNSUFLEȚIT SION Sion, un erou dintr-o eră demult apusă, a câștigat respectul noxienilor după ce a sugrumat un rege demacian cu mâinile goale. Când să aibă parte de odihna veșnică, a fost readus la viață pentru a-și servi imperiul chiar și după moarte. A început să-i ucidă pe toți cei care-i stăteau în cale, indiferent din ce tabără făceau parte, dovedind că își pierduse complet umanitatea. Acum, cu carnea putrezindă apărată de-o armură grosolană, Sion continuă să se arunce în luptă cu o degajare necugetată, încercând între lovituri de topor să-și amintească cine e cu adevărat. ABILITĂȚI GLORIE PRIN MOARTE - Pasiva După ce este ucis, Sion e…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 463 citiri
RĂZBOINICA SIVIR Sivir este o renumită vânătoare de recompense și căpitan de mercenari ce își desfășoară activitatea în deșerturile Shurimei. Înarmată cu un legendar bumerang în cruce, a câștigat nenumărate lupte în numele celor care își permit s-o angajeze. Sivir este cunoscută pentru hotărârea ei de neclintit și pentru ambiția-i nemăsurată, calități de care se folosește pentru a descoperi comori ascunse în cavourile Shurimei – în schimbul unor sume generoase de galbeni, desigur. Acum că Shurima este cutremurată de apariția unor forțe străvechi, Sivir se află la răscrucea dintre două destine contradictorii. ABILITĂȚI GRABĂ - Pasiva Sivir …
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 287 citiri
AVANGARDA DE CRISTAL SKARNER Skarner este un scorpion imens de cristal dintr-o vale ascunsă a Shurimei. Face parte din rasa antică a brackernilor, care este cunoscută pentru înțelepciunea sa și legătura sa strânsă cu pământul. Sufletele celor din această rasă sunt contopite cu cristale ale vieții care cuprind gândurile și amintirile strămoșilor lor. În timpuri imemoriale, brackernii au intrat în hibernare pentru a evita să fie distruși de forțe magice, dar Skarner a fost trezit recent de o serie de evenimente îngrijorătoare. Fiind singurul brackern care a revenit la viață, încearcă să-și apere rasa de cei care îi vor răul. ABILITĂȚI FRAGM…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 183 citiri
MUZA STRUNELOR SONA Din toată Demacia, Sona știe cel mai bine să cânte la etwahl, iar corzile instrumentului și ariile melodioase pe care le produce îi servesc drept singura metodă de comunicare. Firea ei liniștită a transformat-o în preferata nobililor, deși alții își dau cu părerea că melodiile ei hipnotizante emană magie – un tabu printre demacieni. Sona e complet mută față de străini, dar se face cumva înțeleasă de apropiați. Tânăra cântă armonii nu doar pentru a-și vindeca prietenii, ci și pentru a pedepsi inamicii prinși cu garda jos. ABILITĂȚI ACORDUL FORȚEI - Pasiva După 3 vrăji folosite, următorul atac al Sonei va provoca daune magice bonus,…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 568 citiri
COPILA ASTRELOR SORAKA Soraka, o ființă rătăcitoare venită din dimensiunile celeste de dincolo de Muntele Targon, a renunțat la viața veșnică pentru a proteja rasele muritoare de instinctele lor violente. Se străduiește să-i învețe pe toți care-i ies în cale ce înseamnă compasiunea și mila, vindecându-i chiar și pe aceia care-i vor răul. Oricâtă suferință ar fi văzut ea în această lume, Soraka crede cu tărie că locuitorii Runeterrei nu și-au atins potențialul. ABILITĂȚI SANCTIFICARE - Pasiva Soraka se deplasează mai repede spre aliații din apropiere care au viața scăzută. Q - CHEMAREA STELELOR O stea cade în locația-țintă, provocând daune magi…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 361 citiri
MARELE GENERAL AL NOXUSULUI SWAIN Jericho Swain este conducătorul vizionar al Noxusului, o nație în plină expansiune ce pune preț doar pe putere. A fost înfrânt și și-a pierdut mâna stângă într-unul dintre războaiele împotriva Ioniei, dar ambiția sa necruțătoare l-a ajutat să preia controlul asupra imperiului și să prindă strâns hățurile puterii în noua sa mână demonică. Acum, Swain își conduce trupele din prima linie de atac, luptând împotriva unei forțe întunecate pe care doar el o vede, care se reflectă în frânturile de imagini adunate de corbi de la cadavrele lăsate în urmă. Trăiește înconjurat de sacrificii și mistere, dar cel mai mare secret al lui e că adevă…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 314 citiri
MAGUL DESCĂTUȘAT SYLAS Născut într-un cartier sărac al capitalei Demaciei, Sylas din Dregbourne este acum simbolul părții întunecate a Mărețului Oraș. Pe când era copil, capacitatea lui de a identifica persoanele cu puteri magice a captat atenția faimoșilor vânători de magi; în cele din urmă, aceștia l-au încătușat, după ce și-a folosit puterea împotriva lor. După ce a evadat, Sylas s-a transformat într-un revoluționar neînduplecat, care se folosește de forțele magice ale celor din jur pentru a distruge regatul pe care odinioară îl slujea... iar ceata lui de magi devine tot mai numeroasă pe zi ce trece. ABILITĂȚI EXPLOZIE DE PETRICITĂ - Pasiva Du…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 185 citiri
SUVERANA ÎNTUNECATĂ SYNDRA Syndra este un mag ionian înzestrat cu puteri incredibile. Încă de când era copil, magia ei sălbatică și imposibil de controlat i-a neliniștit pe înțelepții satului. A fost trimisă să învețe s-o stăpânească, dar în cele din urmă, a aflat că maestrul ei îi sabotase puterile. Transformându-și durerea și dezamăgirea în sfere întunecate de energie, Syndra a jurat să distrugă pe oricine va mai încerca vreodată s-o controleze. ABILITĂȚI TRANSCENDENT - Pasiva Abilitățile Syndrei primesc efecte suplimentare la nivelul maxim. ''Sfera întunecată'': daune bonus împotriva campionilor. ''Forța voinței'': daune reale bonus. ''Împr…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 281 citiri
REGELE RÂURILOR TAHM KENCH Cunoscut sub multe nume de-a lungul istoriei, demonul Tahm Kench străbate canalele Runeterrei, hrănindu-și apetitul insațiabil cu suferința celorlalți. Deși poate părea deosebit de șarmant și plin de el, rătăcește prin tărâmul fizic ca un vagabond în căutarea unei victime fără apărare. Cu limba lui enormă, poate ameți un războinic îmbrăcat în armură de la zece pași, iar burdihanul lui e un abis din care e aproape imposibil să te mai întorci. ABILITĂȚI GUST DOBÂNDIT - Pasiva La fiecare atac sau abilitate, Tahm Kench se folosește de greutatea corpului său masiv pentru a provoca daune suplimentare în funcție de viața sa to…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 139 citiri
ȚESĂTOAREA PIETRELOR TALIYAH Taliyah este o tânără nomadă din Shurima, aflată la limita dintre adolescență și responsabilitățile vieții de adult. A străbătut Valoranul în lung și-n lat pentru a reuși să-și înțeleagă darul, dar recent s-a întors acasă pentru a-și proteja tribul. Cei care o consideră slabă din cauza firii ei inimoase și-au plătit scump greșeala; în spatele comportamentului copilăresc al țesătoarei se ascunde o voință care mută munții și o personalitate atât de puternică, încât poate cutremura pământul. ABILITĂȚI VALURI DE PIATRĂ - Pasiva Taliyah câștigă viteză de mișcare atunci când se deplasează pe lângă pereți. Q - AȘCHII…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 356 citiri
UMBRA TĂIȘULUI TALON Talon este cuțitul din umbră, un asasin necruțător ce poate lovi neștiut, făcându-se apoi nevăzut fără să declanșeze vreo alarmă. Și-a câștigat reputația pe străzile brutale ale Noxusului, unde a fost obligat să lupte, să ucidă și să fure pentru a supraviețui. După ce a fost adoptat de renumita familie Du Couteau, a început să-și folosească talentul de ucigaș la comanda imperiului, asasinând lideri, căpitani și eroi din rândul inamicilor... cât și pe orice noxian suficient de nesăbuit cât să atragă mânia stăpânilor săi. ABILITĂȚI TĂIETURI ADÂNCI - Pasiva Vrăjile lui Talon ''rănesc'' campionii și monștrii mari, efect care s…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 242 citiri
SCUTUL VALORANULUI TARIC Taric, Aspectul Protectorului, stăpânește o putere incredibilă, cu ajutorul căreia luptă pentru a proteja viața, iubirea și frumusețea din Runeterra. După ce și-a neglijat îndatoririle militare și a fost exilat din țara lui natală, Demacia, Taric a urcat pe Muntele Targon pentru a-și căuta ispășirea. Și-a găsit în schimb o nouă menire: pătruns de puterea străvechiului popor din Targon, Taric a dobândit titlul de ''scutul Valoranului'' și apără acum întreaga lume de asaltul neobosit al creaturilor din Vid. ABILITĂȚI BRAVADĂ - Pasiva După fiecare vrajă folosită, următoarele 2 atacuri de bază ale lui Taric se succed rapid…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 244 citiri
CERCETAȘUL AGER TEEMO Teemo explorează lumea cu un entuziasm incurabil și o veselie debordantă, iar nici cele mai periculoase obstacole nu-l pot întoarce din drum. Fiind un yordle cu un simț al moralității extrem de ferm, respectă cu mândrie Codul Cercetașilor din Bandle, fără să-și dea seama mereu de consecințele acțiunilor sale. Deși unii pun la îndoială existența cercetașilor, un lucru este sigur: perseverența lui Teemo nu e ceva de luat în glumă. ABILITĂȚI TACTICI DE GHERILĂ - Pasiva Dacă Teemo stă nemișcat și nu face nicio acțiune pentru un scurt timp, devine invizibil pe termen nedefinit. Cât timp se află în tufișuri, poate deveni și rămâne…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 199 citiri
TEMNICERUL BLESTEMAT THRESH Thresh este un spirit sadic, viclean și înverșunat din Insulele Umbrelor. Pe când era paznicul a nenumărate secrete oculte, a fost mistuit de o putere mai presus de viață și de moarte; acum, își petrece timpul schingiuindu-și și torturându-și lent victimele. Acestea suferă nu numai pe timpul vieții lor efemere: Thresh le întemnițează sufletele în felinarul său, chinuindu-le pe vecie. ABILITĂȚI DAMNARE - Pasiva Thresh poate strânge sufletele adversarilor care mor în apropierea sa, primind astfel armură și puterea abilităților. Q - CONDAMNARE LA MOARTE Thresh leagă cu lanțuri un inamic și îl trage spre el. A d…
Ultimul răspuns de la Claudiu;,