Abilități de campioni
Puteți deschide maxim 5 topicuri pe zi.
Topicurile care NU au primit un răspuns de peste 72 de ore vor fi închise.
Nu acceptăm limbaj obscen, jignitor, adus oricărui membru pe forum!
134 topicuri în acest forum
-
- 0 răspunsuri
- 194 citiri
SĂGEATA RĂZBUNĂRII VARUS Varus a fost odată un asasin din rasa antică darkin. Îi plăcea la nebunie să-și chinuie inamicii cu săgeți, aproape făcându-i să-și piardă mințile înainte de a le da lovitura fatală. A fost întemnițat la finalul Marelui Război al Darkinilor, dar a evadat după câteva secole, zămislindu-și o nouă înfățișare din trupurile a doi vânători ionieni – cei doi l-au eliberat fără să știe, fiind astfel blestemați să poarte arcul ce-i conține esența. Varus îi vânează pe cei ce l-au înlănțuit, vrând să se răzbune violent, însă sufletele pe care le-a înrobit i se opun la fiecare pas. ABILITĂȚI RĂZBUNARE VIE - Pasiva Când ucide sau parti…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 290 citiri
MĂCELARUL DEȘERTULUI RENEKTON Renekton este o ființă iluminată teribilă din deșertul Shurimei, despre care se spune că are o furie fără seamăn. Odată, era cel mai de seamă războinic al imperiului și conducea armatele shurimane către victorie. Însă, după căderea imperiului, Renekton a fost întemnițat sub nisipuri, iar de-a lungul veacurilor a căzut pradă nebuniei. Acum e din nou liber și are o singură obsesie arzătoare: să-l găsească și să-l ucidă pe Nasus, fratele său, pe care în nebunia lui îl consideră vinovat pentru secolele pe care le-a petrecut în întuneric. ABILITĂȚI IMPERIUL FURIEI - Pasiva Atacurile lui Renekton generează furie. Dac…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 149 citiri
AMENINȚAREA DIN SUBTERAN REK'SAI Rek'Sai este un prădător nemilos din Vid, care-și sapă tunelurile sub pământ pentru a-și prinde prada pe nepregătite și a o devora. Foamea ei nepotolită a devastat întregi regiuni din mărețul imperiu antic al Shurimei, iar negustorii și caravanele înarmate ocolesc deseori cale de sute de mile pentru a evita ținuturile ei de vânătoare. Toți știu că, odată ce-o văd la orizont, pământul îi va înghiți cu lăcomie. ABILITĂȚI FURIA POPORULUI XER'SAI - Pasiva Rek'Sai generează furie atacând sau lovind inamicii cu abilități de bază. Ea consumă furia în timp ce se află in subteran pentru a-și reface viața. Q - MÂNIA REGINE…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 202 citiri
SPINTECĂTORUL DE PE DOCURI PYKE Pyke era un renumit vânător cu harponul care-și ducea veacul pe Docurile Ucigașilor din Bilgewater. Când a fost înghițit de un pește gigantic, nu și-a găsit sfârșitul... ci s-a întors din abisuri, transformat pentru totdeauna. Acum, pândește pe aleile umede și întunecoase ale orașului său natal și-și folosește noile puteri supranaturale pentru a-i măcelări pe cei care se îmbogățesc pe spinarea altora, iar locuitorii din Bilgewater, care se mândreau cu talentul lor de a vâna monștri, devin ei înșiși prada unui monstru. ABILITĂȚI DARUL SUFLETELOR ÎNECATE - Pasiva Când Pyke nu este văzut de inamici, își regenerează daunel…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 255 citiri
ARIPILE DURERII MORGANA Prinsă între natura ei divină și cea umană, Morgana și-a legat aripile pentru a rămâne alături de muritori, protejându-i pe cei ce se căiesc și distrugându-i pe cei corupți. Știe că multe dintre tradițiile și legile oamenilor sunt rigide și injuste și luptă în numele adevărului pe care alții încearcă să-l sufoce. Din adâncurile umbrelor, Morgana își folosește puterile, apărându-i pe cei nevinovați și pedepsindu-i pe nevolnici cu flăcări întunecate. Crede cu tărie în puterea celor exilați și marginalizați de a reconstrui o lume dreaptă pentru toți. ABILITĂȚI SECĂTUIRE - Pasiva Morgana îi secătuiește pe inamicii ei, vindecându-s…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 157 citiri
LUMINA PURIFICATOARE LUCIAN Lucian este o Santinelă a Luminii și un vânător neobosit al spiritelor fără de moarte, urmărindu-le și anihilându-le cu pistoalele sale gemene. După ce spectrul numit Thresh i-a ucis soția, Lucian a jurat să se răzbune – dar, chiar și după ce a readus-o la viață, furia îi mistuie în continuare sufletul. Nemilos și neabătut, Lucian face tot ce îi stă în putință pentru a-i proteja pe muritori de ororile zămislite de Negura Întunecată. ABILITĂȚI SCÂNTEIERE - Pasiva Când Lucian folosește o abilitate, următorul lui atac devine o lovitură dublă. Q - RAZĂ DE LUMINĂ Lucian trage cu un fulger de lumină printr-o țintă. …
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 145 citiri
ETERNII VÂNĂTORI KINDRED Mielul și Lupul sunt două creaturi diferite, dar aflate mereu împreună, care simbolizează esențele îngemănate ale morții. Săgețile Mielului le oferă eliberarea celor care-și acceptă soarta, iar Lupul îi vânează pe cei ce vor să fugă de moarte, curmându-le viețile cu colții săi puternici. Deși Kindred apare sub înfățișări diferite pe tot cuprinsul Runeterrei, toți muritorii trebuie să aleagă chipul morții lor. ABILITĂȚI ÎNSEMNUL KINDRED - Pasiva Kindred poate însemna ținte pe care să le vâneze. Dacă duce la bun sfârșit o vânătoare, abilitățile sale de bază sunt îmbunătățite. La fiecare 4 vânători încheiate cu succes, raza atac…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 164 citiri
VÂNĂTORUL DE RECOMPENSE MISS FORTUNE Sarah Fortune este un căpitan din Bilgewater și o figură importantă în peisajul de răufăcători al orașului-port. E temută pentru brutalitatea ei și admirată pentru frumusețe. Când era copilă, l-a văzut pe Gangplank ucigându-i familia, o crimă pe care a răzbunat-o după mulți ani, aruncând în aer corabia regelui tâlharilor în timp ce el era la bordul ei. Cei care o subestimează vor avea de-a face cu un adversar ager și imprevizibil... și, probabil, cu un glonț sau două. ABILITĂȚI ATRACȚIE FATALĂ - Pasiva Miss Fortune provoacă daune fizice bonus atunci când folosește atacul de bază împotriva unei ținte noi. Q - …
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 188 citiri
CĂLUGĂRUL ORB LEE SIN Lee Sin, un maestru al anticelor arte marțiale ioniene, este un luptător cu convingeri ferme, care se folosește de esența spiritului dragonului pentru a trece de orice obstacol. Cu toate că și-a pierdut vederea cu mulți ani în urmă, războinicul-călugăr și-a devotat întreaga viață întru apărarea patriei sale de către toți cei care îndrăznesc să-i amenințe echilibrul sacru. Inamicii care-l subestimează din cauza comportamentului său meditativ îi vor simți puterea pumnilor înflăcărați și necruțătoarele lovituri de picioare. ABILITĂȚI RĂBUFNIRE - Pasiva După ce Lee Sin folosește o abilitate, următoarele 2 atacuri de bază ale sale pr…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 293 citiri
UN BĂIAT ȘI UN YETI NUNU ȘI WILLUMP Odată ca niciodată, era un băiat care voia să ucidă un monstru fioros ca să le arate tuturor că și el e un erou; cu toate astea, și-a dat seama că bestia, un yeti singuratic și înzestrat cu puteri magice, avea nevoie doar de-un prieten. Legați de o putere antică și de o iubire împărtășită pentru bulgări de zăpadă, acum Nunu și Willump cutreieră Freljordul în lung și-n lat pentru a da viață aventurilor din imaginația lor. Cei doi speră că, undeva, cumva, o vor găsi pe mama lui Nunu. Dacă o vor putea salva, poate vor deveni cu adevărat eroi... ABILITĂȚI CHEMAREA FRELJORDULUI -Pasiva Nunu le crește vitezele de atac și de…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 171 citiri
DANSATOAREA TĂIȘURILOR IRELIA În timpul ocupației noxiene a Ioniei au apărut mulți eroi, însă niciunul n-a fost la fel de surprinzător precum tânăra Irelia din Navori. Aceasta a învățat dansurile antice din provincia ei și le-a adaptat pentru luptă, folosindu-se de mișcările pline de grație și atent exersate pentru a-și mânui tăișurile plutitoare. După ce și-a demonstrat forța în luptă, a fost numită lider și simbol al rezistenței. Până în ziua de azi, a rămas devotată protejării patriei sale. ABILITĂȚI FERVOARE IONIANĂ - Pasiva Când Irelia își lovește inamicii cu vrăji, primește un bonus cumulativ de viteză de atac. În plus, când atinge numărul maxim d…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 150 citiri
MĂREȚIA DEMACIEI GAREN Garen este un luptător mândru și nobil, ce face parte din Avangarda Neînfricată. Camarazii săi îl admiră, iar inamicii îl respectă – poate și din cauză că face parte din prestigioasa familie Crownguard, casa însărcinată cu apărarea Demaciei și a idealurilor sale. Protejat de o armură rezistentă la magie și înarmat cu un paloș impunător, Garen e pregătit să înfrunte toți magii și vrăjitorii de pe câmpul de luptă, ca o adevărată tornadă de oțel a justiției. ABILITĂȚI PERSEVERENȚĂ - Pasiva Dacă Garen nu a suferit recent daune și nu a fost lovit recent de abilitățile inamicilor, își regenerează o parte din viața totală în fiecare s…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 422 citiri
ÎMBRĂȚIȘAREA ȘARPELUI CASSIOPEIA Cassiopeia este o creatură letală care îi manipulează pe cei din jur după propria voință. Era cea mai tânără și mai frumoasă fiică a familiei nobile Du Couteau din Noxus, dar s-a aventurat adânc în criptele de sub deșertul Shurimei în căutarea puterii antice. Acolo, a fost mușcată de un gardian teribil al mormintelor, iar veninul lui a transformat-o într-un prădător cu instincte și înfățișare de viperă. Șireată și agilă, Cassiopeia se furișează sub ascunzișul nopții, împietrindu-și inamicii din priviri. ABILITĂȚI ELEGANȚA ȘERPILOR - Pasiva Cassiopeia primește viteză de mișcare la fiecare nivel, dar nu po…
Ultimul răspuns de la Claudiu;, -
- 0 răspunsuri
- 351 citiri
ORȚIONARUL DE COȘMAR URGOT Urgot, fostul călău al Noxusului, a fost trădat chiar de imperiul în numele căruia ucisese atât de mulți oameni. Încătușat în lanțuri grele de fier, a fost forțat să învețe ce înseamnă cu adevărat puterea când a ajuns în Extracție, o mină-închisoare din adâncurile Zaunului. După un dezastru care a semănat haos în tot orașul, Urgot a evadat, iar umbra lui impunătoare s-a așternut asupra lumii interlope a orașului. Chinuindu-și victimele chiar cu lanțurile cu care l-au ținut prizonier, vrea să-i elimine din noul său cămin pe cei ce nu sunt vrednici, transformând abisurile într-un altar al durerii. Abilități URGOT …
Ultimul răspuns de la Erikutz, -
- 0 răspunsuri
- 245 citiri
YONE – PREZENTARE ABILITĂȚI ABILITĂȚI Pasivă – Calea vânătorului Yone folosește două săbii, iar fiecare al doilea atac provoacă mai multe daune magice. Șansele sale de lovitură critică sunt și ele dublate, dar loviturile lui critice provoacă daune reduse. Q – Tăiș mortal Yone atacă în față, provocându-le daune fizice adversarilor. La impact, primește un cumul de ''Furtună iminentă''. La două cumuluri, Yone se poate năpusti în față cu un val care aruncă în sus inamicii. W – Spintecarea spiritului Yone lovește într-o zonă uriașă în formă de arc masiv din fața sa, provocând daune e…
Ultimul răspuns de la Shad0w, -
- 0 răspunsuri
- 218 citiri
Denumire Campion: Zed Abilitati: Steaua Ninja [Q] - Zed și umbrele lui aruncă stele ninja. Fiecare stea ninja provoacă daune tuturor inamicilor loviți. Umbra Vie [W] - Pasivă: Zed primește energie când el și umbrele lui lovesc un inamic cu aceeași abilitate. Poate primi energie doar o singură dată pentru fiecare abilitate folosită. Activă: umbra lui Zed se năpustește înainte, apoi rămâne pe loc timp de câteva secunde. La reactivarea abilității, Zed face schimb de locuri cu umbra sa. Lovitura Umbrei [E] - Zed și umbrele lui lovesc, provocându-le daune fizice inamicilor din apropiere. Insemnul Mortii [R] - Zed devine de …
Ultimul răspuns de la Shad0w, -
- 0 răspunsuri
- 334 citiri
Fizicul impresionant al lui Illaoi este întrecut doar de credința neclintită de care dă dovadă. Preoteasa Marelui Kraken smulge spiritele inamicilor săi cu ajutorul unui idol auriu gigantic și le distruge percepția realității. Toți cei ce o pun la încercare pe ''vestitoarea adevărului lui Nagakabouros'' află rapid că Illaoi nu luptă niciodată singură, ci alături de zeița Insulei Șerpilor ABILITĂȚI PROFETESA ZEIȚEI ANTICE Illaoi și gazdele create de ea invocă periodic tentacule pe zidurile din apropiere. Tentaculele lovesc spiritele, gazdele și țintele abilității ''O lecție dură''. Tentaculele le provoacă daune fizice in…
Ultimul răspuns de la Erikutz, -
- 0 răspunsuri
- 188 citiri
Denumire Campion: Tristana Abilităţi : Cu tinta pe ei -> Raza de atac a Tristanei Creste odata cu nivelul ei. Foc rapid -> Tristana trage rapid, marindu-si pentru scurt timp viteza de atac. Saritura rachetei -> Tristana trage spre pamant pentru a se propulsa catre o locatie/tinta, provocand daune si incetinind unitatile din jurul locului de aterizare pentru scurt timp. Incarcatura exploziva -> Cand Tristana ucide o unitate, obuzele ei explodeaza si imprasite srapnel, provocandu-le daune inamicilor din zona. Abilitatea poate fi folosita pentru a pune o bomba pe tinta inamica, bomba care dupa scurt timp explodeaza si provoaca daune uni…
Ultimul răspuns de la # Marius D., -
- 0 răspunsuri
- 294 citiri
Denumire Campion: Jhin Abilităţi : Șoaptă - Tunul de mână al lui Jhin, ''Șoaptă'', este un instrument de mare precizie, creat cu scopul de a provoca daune enorme. Rata sa de foc este fixă și are doar patru gloanțe. Jhin aplică o doză de magie neagră asupra ultimului glonț, transformându-l într-o lovitură critică garantată ce provoacă daune bonus în funcție de viața lipsă a țintei. De fiecare dată când ''Șoapta'' provoacă o lovitură critică, Jhin primește un bonus scurt la viteza de mișcare. Dansul sublimei distrugeri - Jhin aruncă un cartuș magic către un inamic. Acesta poate lovi până la patru ținte, iar daunele cresc de fiecare dată când face o victimă. …
Ultimul răspuns de la # Marius D., -
- 0 răspunsuri
- 350 citiri
Denumire Campion: Kha'Zix Abilităţi : Ameninţare nevăzută -> Când Kha'Zix nu poate fi văzut de echipa inamică, acesta câştigă ''Ameninţare nevăzută'', făcând ca următorul său atac de bază asupra unui campion inamic să provoace daune magice bonus şi încetinire. Gustă-le frica -> Kha'Zix marchează în mod pasiv inamicii care sunt izolaţi de aliaţii din apropiere. Abilitatea ''Gustă-le fric'' provoacă daune fizice unei singure ţinte. Daunele cresc când sunt aplicate unor ţinte izolate. Dacă alege să utilizeze ''Evoluţie: gheare mărite'', provoacă daune bonus suplimentare ţintelor izolate. Kha'Zix câştigă, de asemenea, şi rază de acţiune crescută pentru…
Ultimul răspuns de la # Marius D., -
- 0 răspunsuri
- 394 citiri
Denumire Campion: Aurelion Sol Abilităţi : Pasiva: Centrul Universului -> În jurul lui Aurelion Sol se învârt constant trei stele, care provoacă daune magice și le aplică inamicilor efecte la impact. Q: Explozie Stelara -> Aurelion Sol lansează nucleul unei stele tinere într-o direcție-țintă. Acesta explodează, provocându-le daune inamicilor din apropiere și amețindu-i fie la reactivare, fie atunci când ajunge în afara razei la care orbitează stelele lui Aurelion Sol. Aurelion Sol se poate deplasa alături de acest nucleu și, datorită apropierii, îl face să crească în dimensiuni, amplificându-i daunele și mărind zona de amețire din momentul explozie…
Ultimul răspuns de la # Marius D., -
- 0 răspunsuri
- 323 citiri
Denumire Campion: Sivir Abilităţi : Grabă -> Sivir câştigă o scurtă creştere a vitezei de mişcare când atacă un campion inamic. Bumerang în cruce -> Sivir îşi aruncă arma ca pe un bumerang, provocând daune şi la dus şi la întors. Ricoşeu -> Următoarele câteva atacuri de bază ale lui Sivir vor ricoşa de ţintele din apropiere, provocându-le daune reduse ţintelor secundare. Scut anti-vrăji -> Creează o barieră magică ce blochează o singură abilitate folosită de un adversar asupra lui Sivir. Sivir primește înapoi mană dacă scutul blochează vreo vrajă. La vânătoare -> Sivir îşi conduce aliaţii în luptă, oferindu-le viteză de m…
Ultimul răspuns de la # Marius D., -
- 0 răspunsuri
- 237 citiri
Denumire Campion: Fiora Abilităţi : Dansul săbiilor -> Fiora provoacă inamicii din apropiere să se ferească de loviturile ei și anunță direcția din care va încerca să lovească. Dacă reușește, va primi un mic bonus și va anunța o nouă direcție de atac. Năpustire -> Fiora se năpustește într-o direcție-țintă, apoi atacă un inamic din apropiere, provocându-i daune fizice și aplicându-i efecte la impact. Ripostă -> Fiora parează toate daunele și efectele de neutralizare pentru un scurt timp, apoi atacă într-o direcție-țintă. Atacul încetinește primul campion inamic lovit sau, dacă Fiora a blocat un efect de imobilizare, îl amețește. Arta …
Ultimul răspuns de la # Marius D., -
- 0 răspunsuri
- 194 citiri
Denumire Campion: Leona Abilităţi : Lumina soarelui -> Vrăjile care provoacă daune aplică inamicilor efectul ''Lumina soarelui'' timp de 3,5 secunde. Când campionii aliați le provoacă daune acestor inamici, consumă efectul ''Lumina soarelui'' și provoacă daune magice suplimentare. Scutul zorilor -> Leona îşi foloseşte scutul pentru a lansa următorul atac de bază, provocând daune magice bonus şi ameţindu-şi ţinta. Eclipsă -> Leona își ridică scutul și câștigă armură și rezistență la magie. Când durata efectului se încheie, dacă există inamici în apropiere, aceștia primesc daune magice, iar durata efectului se prelungește. Spada zenitu…
Ultimul răspuns de la # Marius D., -
- 0 răspunsuri
- 164 citiri
Denumire Campion: Tryndamere Abilităţi : Furia războinicului -> Tryndamere dobândește ''Furie'' cu fiecare atac, lovitură critică și lovitură mortală. ''Furia'' îi crește pasiv șansele de lovitură critică și poate fi consumată de ''Setea de sânge''. Sete de sânge -> Tryndamere se hrănește cu vâltoarea luptei și, cu cât este mai grav rănit, cu atât daunele sale din atac cresc. Poate folosi ''Setea de sânge'' pentru a-și potoli ''Furia'' și a se vindeca. Strigăt zeflemitor -> Tryndamere scoate un răget asurzitor, reducând daunele din atac ale campionilor din preajmă. Inamicilor care stau cu spatele la Tryndamere le este redusă și viteza de m…
Ultimul răspuns de la # Marius D.,