Sari la conținut

36 de ore de Counter Strike fara somn, LIVE pe TWITCH - wonka_c7h8n4o2

X-Tream

Postări Recomandate

• Fondator

O jucătoare de Counter Strike din Ucraina a decis să-și doboare toate recordurile de rezistență în materie de gaming, urmând ca în data de 23.05.2023 cu începere de la ora 21:00, ora Ucrainei, să joace încontinuu 36 de ore de Counter Strike pe serverele comunității LEAGUECS ROMÂNIA. Event-ul jucătoarei @Wonka_c7h8n4o2 va fi LIVE pe TWITCH

Surprinși plăcut de ideea acestei jucătoare, mai ales de faptul că a ales serverele comunității noastre, am decis să promovăm acest EVENT și să-i urăm mult succes! 

TWITCH https://www.twitch.tv/wonka_c7h8n4o2

Acum 55 minute, Wonka_c7h8n4o2 a spus:

Good day and good mood everyone

I, Wonka_с7h8n4o2 , a player on the server [ARENA.LEAGUECS.RO] # UNITY ARENA # CLASSIC RELAX, which is part of a common group of servers Leaguecs.ro. I want to appeal to all members of the community and make an announcement.

Don't miss New record in Counter-Strike by Gamer Girl

Playing on the Edge of Possibility

For the first time in the HISTORY OF GAMING, an event will occur that will change everything in the world of shooters. 
The Gamer Girl will spend 36 diabolical hours in the game WITHOUT A SLEEP BREAK - only a constant cycle of birth and Death. 
RESPAWN ladies and gentlemen!

The whole process of achieving a new record will be broadcast on TWITCH Wonka_c7h8n4o2 .  Beginning on May 23 at 9pm Kyiv time

P.S: support in the chat tvicha and on the server ARENA CLASSIC RELAX welcomed. Everyone can join and also pay tribute to the game that we all love so much.FwThPrSWwAAgq9g?format=jpg&name=900x900

• Like 9
  • Fortzaaaa 1
  • Mersi 1
  • uau 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

• Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate