Sari la conținut

[Stiri Lume] Platforma de socializare X a lui Elon Musk, reclamată în UE că nu respectă regulile de confidenţialitate


Postări Recomandate

62369037.thumb.jpg.866e126b297e7b1b7fe0e                                       

SURSA

  Depusă joi de grupul de campanie Noyb al lui Schrems la autoritatea olandeză pentru protecţia datelor, plângerea susţine că X a folosit ilegal opiniile politice şi convingerile religioase ale oamenilor pentru a-i viza cu reclame.
De asemenea, Uniunea Europeană este acuzată că a folosit X pentru a viza utilizatorii pe baza opiniilor lor politice şi a convingerilor religioase.
În plângere, Schrems susţine că X i-a afişat o reclamă a Comisiei Europene care promova reglementarea conţinutului online pentru a combate abuzul sexual asupra copiilor şi îngrijirea copiilor online.
Schrems spune că reclama vizează în mod explicit utilizatorii din Ţările de Jos şi exclude 44 de ”segmente de direcţionare”, cum ar fi partide politice precum Alternative for Germany, Vox, Sinn Fein şi Liga Apărării Engleză, precum şi politicienii de extremă dreapta Viktor Orban şi Marine Le Pen.
X nu a fost disponibilă imediat pentru comentarii atunci când a fost contactată de CNBC.
Ca răspuns la un e-mail al CNBC, Comisia a spus că este la curent cu informaţiile legate de campanie şi că efectuează ”o evaluare amănunţită”.
”Pe plan intern, oferim îndrumări actualizate în mod regulat pentru a ne asigura că managerii noştri de reţele sociale sunt familiarizaţi cu regulile şi că contractanţii externi le aplică pe deplin. De asemenea, având în vedere o creştere alarmantă a dezinformarii şi a discursurilor instigatoare la ură pe platformele de social media în ultimele săptămâni, am sfătuit încă din octombrie serviciile Comisiei să se abţină de la publicitate în această etapă pe X”, a spus Comisia.
Comisia a adăugat că, în conformitate cu Legea privind serviciile digitale, o lege majoră de reglementare a conţinutului din UE, platformele, inclusiv X, ”nu trebuie să afişeze reclame direcţionate bazate pe datele sensibile ale unui utilizator”.
Conform reclamaţiei, X poate prelua comportamentul de clic şi răspunsurile utilizatorilor pentru a adapta conţinutul pentru aceştia, o practică cunoscută sub numele de ”microtargeting”.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate