Sari la conținut

[EVENT] TOP 15 Active players.

BandiT

Postări Recomandate

RO

Buna tuturor, m-am gandit sa vin cu un EVENT  pentru a da sansa unora dintre voi care poate nu aveti posibilitatea de a achizitiona V.I.Psau XP, sa zicem un mic  cadou pentru voi.

Deci, acest eveniment consta in petrecerea timpului pe server, tot ce trebuie sa faceti este sa stati cat mai mult online pe server si sa jucati, nu trebuie sa faceti nimic altceva, este foarte simplu si usor, la sfarsitul evenimentului primi 3 din top vor primi V.I.P  si XP.

NOTE : Nu incercati sa faceti activitate stand spec, pentru ca acel timp stat la spec nu se va pune.

NOTE  : Cei care au deja VIP PREMIUM/GOLD in caz ca castiga unul dintre locuri vor primi xp-ul de la locul respectiv si vor putea dona vip-ul altcuiva.

NOTE : Playeri care au castiga luna trecuta locurile 1,2 sau 3 nu vor putea sa castige si luna urmatoare, daca vor  fi pe unele dinlocurile castigatoare automat va fi selectat  cel de pe locul urmator  care nu a castigat luna trecuta, fac asta pentru ca vreau sa dau sansa si altor playeri ca sa poata castiga si ei macar odata, dar dupa o luna de pauza pot castiga din nou ceilalti castigatori din luna anterioara.

PREMIILE VOR CONSTA IN : 

LOCUL 1 - VIP SILVER (30 DE ZILE) +30K XP

LOCUL 2 - VIP SILVER (15 ZILE)  +40K xp

LOCUL 3 - VIP SILVER (7 ZILE) +50K XP

EVENTUL INCEPE DE AZI 23.01.2024 SI SE VA TERMINA LUNA VIITOARE PE DATE DE 23.02.2024 SI TOT ASA MAI DEPARTE  IN FIECARE LUNA.

CASTIGATORI VOR FI ANUNTATI IN ACEST TOPIC, DUPA INCHEIEREA EVENTULUI.

BAFTA TUTUROR.

ENG

Hi everyone, I was thinking come up with this EVENT to give a chacne to some of you who may not have the posibility to purchase V.I.P or XP, let's say a small gift for you.

So, this event consists of spending time on the server, all you have to do is to stay online as much as possible on the server and play, you don't have to do anything else, it's very simple and easy, at the end of the event, the top 3 will receive V.I.P and XP.

NOTES: Do not try to do activity stand spec, because that time standing at spec will not be counted.

NOTES : Those who already have PREMIUM/GOLD VIP, in case they win 1,2 or 3rd place will be able to donate that vip to another player of their choice and get only the xp. 

NOTES : Players who won the 1st, 2nd or 3rd places last month will not be able to win the following month, if they are in some of the winning places, the one from the next place who did not win last month will be automatically selected, I do this because I want to give a chance to other players so that they can win at least once, but after a month's break the other winners from the previous month can win again.

THE PRIZES WILL CONSTITUTE :

1ST PLACE - VIP SILVER (30 DAYS)  +30K XP

2ND PLACE - VIP SILVER (15 DAYS) +40K XP

LOCUL 3 - VIP SILVER (7 DAYS) +50K XP

THE EVENT STARTS FROM TODAY 23.01.2024 AND WILL END ON 23.02.2024 AND IT WILL CONTINUE EVERY MONTH.

GOOD LUCK,  EVERYONE.

Editat de BandiT
  • Like 6
  • UP 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

• 5 săptămâni mai târziu...

EVENT TOP15 FOR FEBRUARY ENDS TODAY AND THE WINENR ARE

1ST - LUPA DUPA DUP - 4271 MINUTES PLAYED

2ST - fer_vex - 3608

3RD - goku - 2661

PROOF => https://imgur.com/a/tUOurxd

THE TOP IS RESETED AND NEXT WINNERS WILL BE ANNOUNCED IN 24-03-2024.

• Like 2
Link spre comentariu

• 1 lună mai târziu...

EVENT TOP15 FOR MARCH  ENDS TODAY AND THE WINENR ARE : 

1ST - TAZZY - 3361 MINUTES PLAYED

2ST - Mark - 3123 (Tu ai vip gold, asa ca poti sa dai vip-ul unei persoane care nu are vip la alegerea ta, ma contactezi pe discord in privat cui vrei sa ill dai)

3RD - GuNsNGloRy | CnX - 3081

PROOF => https://imgur.com/5nzUBIA

THE TOP IS RESETED AND NEXT WINNERS WILL BE ANNOUNCED IN 25-04-2024.

• Like 3
Link spre comentariu

• 1 lună mai târziu...

EVENT TOP15 FOR MARCH  ENDS TODAY AND THE WINENR ARE : 

1ST - GuNsNGloRy | CnX - 4619 MINUTES PLAYED (but he cannot win 2 times in a row how the rule says, soo the second place will get his place)

1ST - goku - 2673 MINUTES PLAYED

2ST - dam - 2554 

3RD - LUPA DUPA DUP - 2551 (You have alreay vip so you can choose a player who you wanna give the vip, contact me on discord with the name of player ypu wanna give it).

PROOF => https://imgur.com/a/CD4PllK

THE TOP IS RESETED AND NEXT WINNERS WILL BE ANNOUNCED IN 26-05-2024.

Editat de BandiT
Link spre comentariu

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

• Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate