dRama t i c a Postat Decembrie 19, 2023 Share Postat Decembrie 19, 2023 Chiara Ferragni a intrat în vizorul autorității de reglementare (ACGM) după ce autoritățile italiene au identificat practici comerciale neloiale. Este vorba de pandoro Balocco, o alternativă a celebrului panettone, produs în colaborare cu influencerița Chiara Ferragni. Produsul a fost vândut la finalul anului trecut cu aproape 10 euro, în condițiile în care un pandoro Balloco obișnuit a costat mai puțin de 4 euro. ACGM a motivat decizia de a o amenda pe Chiara Ferragni invocând faptul că clienții au fost induși în eroare, crezând că diferența de preț va finanța o organizație caritabilă pentru cercetarea cancerului osos la un spital din Torino. Acțiuni caritabile doar pe hârtie Autoritățile italiene au mai declarat că societățile deținute de influencerița Chiara Ferragni nu au livrat niciun euro spitalului din Torino deși au încasat peste un milion de euro pentru activitățile de branding. Nici producătorul de prăjituri Balocco nu a scăpat de sancțiuni. AGCM a aplicat o amendă de 420 de milioane de euro. Potrivit autorităţii antitrust, Balocco a făcut o plată unică de 50.000 de euro către acest spital cu câteva luni înainte de lansarea pandoro Ferragni, aşa că vânzările nu au niciun efect asupra donaţiilor caritabile. Autoritatea a mai adăugat că Ferragni nu a făcut nicio plată personală către spital, în timp ce companiile sale au primit un milion de euro din partea Balocco pentru iniţiativa de branding şi activităţi promoţionale asociate. Credit : știrileprotv.ro 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Mai multe opțiuni de partajare...
Postări Recomandate