Sari la conținut

[EVENT] Christmas Loyal players !

BandiT

Postări Recomandate

RO

Buna tuturor, m-am gandit sa vin cu un EVENT de craciun pentru a da sansa unora dintre voi care poate nu aveti posibilitatea de a achizitiona V.I.P, sa zicem un mic   cadou de craciun.

Deci, acest eveniment consta in petrecerea timpului pe server, tot ce trebuie sa faceti este sa stati cat mai mult online pe server si sa jucati, nu trebuie sa faceti nimic altceva, este foarte simplu si usor, la sfarsitul evenimentului primi 3 din top vor primi V.I.P  iar ceilalti de intre top 4 - 15 vor primi cate 30k XP.

NOTE : Nu incercati sa faceti activitate stand spec, pentru ca acel timp stat la spec nu se va pune.

NOTE  : Cei care au deja VIP premium, in caz ca castiga locul 1 vor putea dona acel vip unui alt player la alegerea lor, iar cei care au deja vip gold de asemenea in caz in care iau locul 2 vor putea dona vip-ul lor altor playeri la alegere plus in caz in care un vip gold castiga locul 1 i se  va face automat upgrade la VIP premium plus va putea dona vip-ul gold al lui altui player care nu are vip.

PREMIILE VOR CONSTA IN

LOCUL 1 - VIP PREMIUM (Permanent)

LOCUL 2 - VIP GOLD (Permanent)

LOCUL 3 - VIP SILVER (30 de zile)

LOCURILE  4 -15  - O SA PRIMEASCA (30K XP)

EVENTUL INCEPE DE AZI 15.12.2023 SI SE VA TERMINA IN 30-12-203.

CASTIGATORI VOR FI ANUNTATI IN ACEST TOPIC, DUPA INCHEIEREA EVENTULUI.

BAFTA TUTUROR.

ENG

Hi everyone, I was thinking come up with a Christmas EVENT to give a chacne to some of you who may not have the posibility to purchase V.I.P, let's say a small Christmas gift.

So, this event consists of spending time on the server, all you have to do is to stay online as much as possible on the server and play, you don't have to do anything else, it's very simple and easy, at the end of the event, the top 3 will receive V.I.P and the others from top 4 - 15 will receive 30k XP each.

NOTES: Do not try to do activity stand spec, because that time standing at spec will not be counted.

NOTES : Those who already have premium VIP, in case they win 1st place will be able to donate that vip to another player of their choice, and those who already have vip gold also in case they take 2nd place will be able to donate their vip to other players of your choice, plus in case a vip gold wins 1st place he will be automatically upgraded to VIP premium plus he will be able to donate the vip gold of another player who does not have vip.

THE PRIZES WILL CONSTITUTE :

1ST PLACE - VIP PREMIUM (Permanently)

2ND PLACE - VIP GOLD (Permanently)

3RD PLACE - VIP SILVER (30 days)

PLACES 4-15 - WILL GET (30K XP)

THE EVENT STARTS FROM TODAY 15.12.2023 AND WILL END ON 12-30-2023. WINNERS WILL BE ANNOUNCED IN THIS TOPIC AFTER THE END OF THE EVENT.

GOOD LUCK,  EVERYONE.

Editat de BandiT
  • Like 6
  • Fortzaaaa 2
  • uau 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

• 3 săptămâni mai târziu...

The EVENT is ending here, and the winners are

1ST PLACE - LUPA DUPA DUP - 1772 minutes played.

2ND PLACE  - BROKOPRO - 1392 minutes played.

3RD PLACE - AXONEK 3 - 1206 minutes played.

https://files.fm/f/ttqycwe5qs

Congratulations to all of you.

And other places will get 30k.

yar_squad

Alister Green

Cypruus

Firefly

Midou

xXAyMaNXx

meliodas

ReN

Mr.Eye

Guy VP

Gold Apel 2

annabi 23.

Congratulations to all of you, and thanks for  your participation, everybody will get the prizzes in following days, players with VIP PRIZE contact me on discord.

Editat de BandiT
  • Like 5
  • UP 1
  • Mersi 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

• Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate