Sari la conținut

[CS:GO] Counter-Strike 2: să analizăm toate știrile care vin la shooter-ul tactic al lui Valve .


ZoZoLe @ LCS

Postări Recomandate

De la bombe de fum volumetrice la eliminarea ratei de tick, Counter-Strike 2 promite să revoluționeze cel mai popular shooter tactic de pe planetă.

counter-strike-2-annuncio_jpg_1600x900_c

 

Începând cu această vară, lumea esporturilor nu va mai fi niciodată la fel. Valve a anunțat Counter-Strike 2 , o actualizare masivă și gratuită pentru Counter-Strike: Global Offensive, care va schimba complet modul în care jucați unul dintre cei mai iubiți și urmăriți shooter-uri competitivi de pe planetă. De la eliminarea ratei de bifare până la reconstruirea unor hărți, CS este pe cale să se angajeze într-un proces evolutiv care, dacă totul decurge conform planului, va face mulți pași înainte.

La fel cum a făcut Blizzard cu Overwatch 2, Valve intenționează să transforme multe din ceea ce se întâmplă în culise și să refacă aspectul shooterului său tactic fără a schimba pilonii jocului, astfel încât miile de ore de antrenament ale fanilor dedicați și jucătorii profesioniști nu ar trebui să se irosească. Elementul care poate cel mai mult îi va obliga pe jucători să-și regândească strategiile este transformarea fumului (grenade fumigene) în obiecte volumetrice și dinamice care se adaptează și răspund mediului înconjurător.

În această detaliere a tot ceea ce știm despre Counter-Strike 2vom explica cum funcționează fiecare schimbare care va fi introdusă, impactul acesteia asupra gameplay-ului și cum va schimba scena competitivă a CSRar am văzut o comunitate atât de entuziasmată de o actualizare atât de radicală și pentru că, mai ales în ceea ce privește problema ratei de căpățână, era nevoie de ceva timp de o intervenție a lui Valve.

Chestiune de căpușe

schermata_2023-03-23_alle_12_jpg_800x0_c

Înainte de a trece la partea estetică sau tactică a Counter-Strike 2, este important să subliniem cât de fundamentală este eliminarea ratei de bifă pentru acest joc . De-a lungul istoriei Counter-Strike, serverele au măsurat bătăliile (determinând ce a fost lovit, cine a murit etc...) doar la intervale de timp predefinite numite căpușe. Aceasta înseamnă că, dacă apare un clic de mouse între o bifă și următoarea, acesta nu este înregistrat până la următorul bifVorbim de milisecunde care ar putea părea irelevante (pentru a clipi durează 150), dar precizia și reflexele necesare pentru a juca CS competitiv sunt de așa natură încât fiecare milisecundă contează și ar putea fi diferența dintre câștigarea sau pierderea unui turneu cu zeci de mii de dolari. de luat.

Counter-Strike 2 va avea o arhitectură de server bazată pe „sub-bifări” datorită căreia jocul va înregistra fiecare comandă în momentul exact în care este executată. Drept urmare, indiferent de rata de bifare, mișcarea și proiectilele trase vor fi aceleași pe toate ecranele jucătorilor, la fel și grenadele și noile reactivi de fum. Această schimbare radicală va însemna sfârşitul luptei eterne dintre cine trebuia să joace la 64 de ticks (deci cu un dialog mai puţin frecvent între computer şi server) şi cine putea juca la 128, cu performanţe hotărât mai mari. În plus, va îmbunătăți calitatea și viteza matchmaking-ului, o altă mare preocupare a comunității, cu condiția ca Valve să reușească să implementeze corect toate acestea.

Revoluția fumului

schermata_2023-03-23_alle_12_9XJtbTM_jpg

Grenadele de fumsunt unul dintre instrumentele fundamentale ale Counter-Strike deoarece limitează accesul la o anumită bandă prin schimbarea (temporar) a formei hărții. A încerca să treci peste asta înseamnă o moarte sigură, dar cu Counter-Strike 2 lucrurile se vor schimba radical. Începând din această vară, CS2 va avea fum volumetric, asta înseamnă că grenadele de fum vor fi obiecte dinamice și nu mai statice, deschizând calea către o multitudine de noi posibilități. În videoclipurile de prezentare vedem fumul umplând camerele adaptându-se formei lor, reacționând la iluminare și umplând golurile ușilor sau ferestrelor deschise. Cea mai importantă schimbare, însă,

 

Mai controversată este posibilitatea de a trage prin fumlăsând o gaură pe unde a trecut glonțul pentru a putea privi sau încerca să lovească un inamic. Într-o transmisie în direct imediat după anunț, Shroud, un fost proplayer Counter-Strike și acum un streamer de succes, a spus că nu-i place acest mecanic pentru că este în esență o condamnare la moarte: „cine trage primul printr-un fum pierde lupta. pentru că îi dezvăluie poziția și cine este de partea cealaltă îl poate elimina imediat”, a spus el. El și-a exprimat, de asemenea, îngrijorarea că aceste noi bombe de fum sunt obiecte volumetrice datorită puterii de calcul necesare pentru a le face să funcționeze corect. În Counter-Strike, nu este neobișnuit să vezi jucători folosind cele mai scăzute setări pentru a obține cât mai multe cadre pe secundă, iar mulți utilizatori din întreaga lume nu au acces la mașini puternice capabile să mențină framerate-urile ridicate în titlurile cu detalii intensive. Doar un test pe un PC cu performanțe slabe ne va spune cât de mult va afecta această nouă caracteristică jocul și jucătorii care nu au computere puternice.

 

Noul motor Source 2

schermata_2023-03-23_alle_12_aCAmTFS_jpg

 

Din videoclipurile publicate de Valve și din primele imagini pe care le-am văzut, este evidentă o schimbare radicală de ritm în ceea ce privește iluminarea și calitatea texturii . Este mai multa lumina, detaliile sunt mai rafinate si mediul a fost complet restructurat cu noi modele pentru obiecte, pentru cladiri si pentru suprafetele aproape a tot. Toate acestea au fost posibile datorită utilizării Sursei 2, motorul grafic care a fost folosit pentru a reconstrui unele hărți istorice de la zero, cum ar fi Overpass, pentru a actualiza și remodela locații precum cele din Nuke și pentru a înfrumuseța și îmbunătăți (fără a schimba nimic) hărți emblematice precum Dust 2. Scopul dezvoltatorilor este de a oferi jucătorilor să aibă oportunitatea de a găsi fiecare colț și fiecare bandă exact așa cum le amintesc pentru a testa noile caracteristici ale CS2 și, în același timp, mergeți și revizuiți unele aspecte și structuri ale vechilor hărți pentru a le face mai atractive și mai frumoase din punct de vedere estetic datorită Sursei 2.

Toate îmbunătățirile grafice care vor implica lumea jocului vor fi aplicate și modelelor personajelor, ale armelor și, mai ales, ale skin-urilor prețioase din inventarele jucătorilor. Fiind o actualizare gratuită pentru CS:GO, Counter-Strike 2 adaugă, nu înlocuiește, arhitectura de joc existentă și îmbunătățirile de conținut, astfel încât tezaurul de skin-uri din conturile jucătorilor este în siguranță. Multe dintre instrumentele de creație pe care dezvoltatorii le-au folosit pentru a restructura sau moderniza hărțile CS2 vor fi apoi puse la dispoziție comunității, astfel încât să le poată folosi pentru a crea noi niveluri și noi moduri de a juca. În plus, toate efectele vizuale, cum ar fi vărsarea de sânge, focul, exploziile, rachetele de arme și comportamentul apei au fost revizuite și refăcute pentru a-i cufunda și mai mult pe jucători în noua estetică Counter-Strike 2, iar rezultatele sunt cu adevărat remarcabile. Sectorul audio va primi și un tratament special, dar nu știm încă în ce va consta de fapt.

Există teste limitate

schermata_2023-03-23_alle_12_uImxwwg_jpg

 

Jucătorii selectați, inclusiv Shroud, au acces la testarea limitată a Counter-Strike 2, lansat odată cu anunțul, pentru a putea experimenta revoluția care vineValve a spus că testul este doar pe invitație deocamdată, dar mai mulți jucători vor fi invitați în săptămânile următoare. Criteriile care trebuie selectate sunt „timpul de joc recent pe serverele oficiale Valve, gradul de fiabilitate și starea contului Steam”. Cei care obțin acces vor câștiga experiență și vor avea întregul lor inventar disponibil la fel ca atunci când actualizarea completă sosește pentru toți jucătorii în această vară. Văzând primele jocuri transmise în flux între jucători profesioniști, îmbunătățirile atrag imediat atenția. Pe lângă o interfață de jucător (HUD) complet revizuită, care adaugă grafică și sărbători pentru cele mai relevante acțiuni, cum ar fi un as, jocul are culori mai vibrante,

Totuși, toți jucătorii se plâng de o inconsecvență acerbă a fumurilor care, în transmisiunile live la care am asistat, funcționează foarte diferit față de ceea ce s-a văzut în trailere. Aici Valve va trebui să muncească mai mult pentru a-și îndeplini promisiunile făcute în anunț. Fumul tinde să fie mai degrabă lamelar decât un volum real, iar grenada cu fragmente nu funcționează întotdeauna pentru a-l curăța. Așa cum este normal când se schimbă atât de radicalsunt introduse într-un joc care a rămas în mare parte neschimbat de mai bine de 10 ani, reacțiile fanilor de pe social media și ale creatorilor de conținut au fost amestecate. Shroud, de exemplu, a lăudat noile culori, calitatea vizuală a mediului și absența ratei de căpușă, dar a criticat și fumul și interacțiunile cu gloanțe. Taik, jucător profesionist al organizației americane Sentinels, s-a plâns, în schimb, de sunetul care i s-a părut „plastic”, lăudând în schimb noile cocktail-uri Molotov și interacțiunile explozivilor cu mediul înconjurător. Pe Reddit, entuziasmul și bucuria pentru toate aceste noutăți după o astfel de secetă sunt palpabile, dar există îndoieli, mai ales în ceea ce privește performanța pe computerele mai vechi. Singura hartă disponibilă, deocamdată, este Dust 2, așa că încă nu știm ce abordare au adoptat dezvoltatorii pentru hărțile „renovate”. Acum trebuie doar să așteptăm să atingem acest joc prima mână pentru a vă spune direct dacă aceasta este într-adevăr revoluția pe care Valve a promis-o milioanelor de fani ai shooter-ului său tactic.

SURSA

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arhivat

Acest topic este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate