Sari la conținut

[CS:GO] - Counter-Strike 2 anunțat de Valve, care a dezvăluit și perioada de lansare


dRama t i c a

Postări Recomandate

bandicam-2023-03-22-17-46-03-621_jpg_375x0_crop_q85.jpg

 

Valve a anunțat Counter-Strike 2, noul episod al seriei sale de shooter, și a dezvăluit și data de lansare.

Valve a lansat nu mai puțin de trei trailere pentru a anunța Counter-Strike 2, noul episod al popularei sale serii de shooter, care va fi disponibil în vara anului 2023, la o dată care urmează să fie stabilită.

Așa cum s-a zvonit anterior, jocul va fi complet actualizat din punct de vedere grafic, cu o creștere generală a detaliilor, un nou sistem de iluminare și personaje mai bogate și mai bine definite, datorită utilizării Source 2, noul motor al Valve.

Morfologia unor hărți va rămâne identică cu cea din Counter-Strike: Global Offensive.

 

Alte hărți vor folosi Source 2 mai mult, oferind materiale mai realiste, reflexii și iluminare îmbunătățită, cu schimbări mai accentuate decât vechile versiuni. Alte hărți au fost complet refăcute. Cele mai vechi, în special, au fost supuse unei revizuiri complete.

Este important de precizat că instrumentele folosite de Valve pentru a crea hărțile Counter-Strike 2 vor fi disponibile imediat pentru toți modder, astfel încât aceștia să poată face modificările pe care le doresc și să își creeze operele pentru a le împărtăși online prin intermediul Steam Workshop.

 


Una dintre noutățile evidențiate de cele trei trailere este fumul dinamic, din nou posibil datorită utilizării Source 2. Acum, fumul se adaptează mai bine la suprafețe și este ceva mai interactiv. De exemplu, este posibil să ștergi efectele unei grenade de fum folosind o altă grenadă, sau dacă tragi în fum se vor crea mici goluri. Pe scurt, acesta va căpăta o funcție complet nouă în gameplay.

Cea mai mare noutate, însă, este și cea mai puțin vizibilă ochiului, și anume introducerea sub-tick-ului, care are rolul de a depăși rata de tic-tac. Rata de tick reprezintă frecvența cu care serverele îi actualizează pe utilizatori cu privire la starea jocului, pentru a oferi o experiență cât mai uniformă între toți participanții. Odată cu sub-tick-ul, rata de tick devine irelevantă pentru mișcare și tragere, deoarece serverul va ști exact momentul în care veți sări, veți face salturi și veți efectua toate celelalte acțiuni posibile și va calcula cu precizie acțiunile între tick-uri. Un mod de a spune că redarea luptelor va fi mai în concordanță cu acțiunile reale efectuate de jucători, un avantaj pentru cei care joacă la nivel competițional.

 

Sursa MULTIPLAYER.IT

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arhivat

Acest topic este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate