Sari la conținut

[Tutorial] Sfaturi pentru începători


ZoZoLe @ LCS

Postări Recomandate

Autorul: Xiant

Poze/Screenuri/Video: 530-90_51b0bc2b092bd.webp

Alte specificații:

Dacă ai început să joci pe PC în perioada de glorie a lui Quake și Unreal, te salut și te tem. Nu numai că ai putea să mă distrugi în acele jocuri, dar probabil că poți face același lucru în orice serie care implică îndreptarea unei arme și împușcarea oamenilor. Și dacă ai început pe atunci, poate te-ai fi mutat la Counter-Strike, cea mai venerabilă și mai provocatoare dintre francize. Nici un sfert nu este dat de joc și, dacă ești serios să-l joci, nu ar trebui să te aștepți la niciunul. Iată un ghid de la un începător la alți începători despre cum să te ușurezi în cel de-al treilea joc din seria Counter-Strike: Global Offensive. Nu poți trage după fasole ------------------------- Pentru mine, una dintre diferențele principale dintre CS și alți trăgători este felul în care se simt armele . Fără a include statistici mici precum timpii de extragere și reîncărcare, Găsesc că pistoalele din Counter-Strike necesită o finețe care nu se mai vede în shooter-urile mainstream. În primul rând, acest lucru vine din modul în care compensezi recul. Spre deosebire de CoD sau Battlefield, CS nu permite țintirea în jos, așa că trebuie să mutați vizual pistolul în direcțiile opuse față de locul în care lovește. Sus și la dreapta? Crossharul ar trebui să se miște treptat în jos și la stânga țintei dorite. A spune că sună simplu, știu. Dar mi-au luat aproape douăzeci de ore de frustrare să înțeleg. Cu înțelegere, pot implementa. Acum, desigur, trebuie să învăț cum se comportă armele și să se adapteze la fiecare pe rând. Fiind o lovitură destul de decentă în majoritatea trăgătorilor, ar trebui să fie o tranziție rapidă, da? Nu. Există un ultim lucru de reținut și pentru mine este cel mai dificil: răspândirea. Gloanțele nu lasă pistolul într-o linie perfect dreaptă dacă vă mișcați și chiar dacă stați în picioare nu vă aflați în cele mai bune poziții pentru precizie. Așa că ghemuiește-te când vezi dușmani. Dar stai, sunt mai multe. Doar tragerea crește răspândirea, așa că trebuie să spargeți. Și trebuie să faceți două sau trei explozii chiar și la intervale aproape medii. Ghemuiți-vă și izbucniți foc când sunteți în luptă. Grozav, haideți să începem această luptă— BOOM! Lovitură de cap. Da, dacă nu te duci la lovituri la cap, ai putea la fel de bine să nu joci Counter-Strike. Multiplicatorul pentru țintirea capului garantează de obicei o ucidere cu o lovitură, mai ales dacă ați compensat recul pentru a ajunge acolo. Pentru armele pe care le veți vedea în mod obișnuit și oamenii pe care îi veți juca, așteptați-vă să citiți o mulțime de notificări de ucidere cu craniul perforat în ele. Sunetul haosului ------------------ Ar fi acum zece ani, Nu aș avea prea multe sfaturi de dat, salvează: „Obișnuiește-te să fii deținut. Vei fi în cele din urmă la celălalt capăt al acelui băț.” Din fericire pentru amândoi, Counter-Strike este un serial venerabil, cu mai mult decât ar fi putut Valve să facă singur.* O mare parte din conținutul creat de fani este atât distractiv, cât și instructiv. Înainte de a trece la ceva prea dificil, prima oprire pe care cred că ar trebui să o facă orice jucător nou este un server Deathmatch. În ciuda lipsei unui nume, este încă TDM. Dar ceea ce face ca Counter-Strike să fie diferit este libertatea pe care ți-o oferă în ceea ce vrei să faci. Odată ce ați apărut, ar trebui să apară un meniu care vă va întreba ce arme doriți să utilizați, atât principale, cât și secundare. Fiecare armă din joc este disponibilă, gratuită și așteptată. Puteți merge cu combinația de încredere AK și Deagle sau, dacă vă simțiți îndrăzneți, Scout și Five-Seven. Nu există niciun obiectiv dincolo de ucidere și nu există câștigători sau învinși, în ciuda a ceea ce ar putea spune crainicul când cronometrul expiră. În Deathmatch, fă-ți timp să înveți armele din care vei vedea multe: AK-47, M416, Desert Eagle, P90, P-19 Bizon, AWP. Experimentați dacă doriți, dar când treceți în aproape orice alt mod de joc, acestea sunt ceea ce veți vedea și ceea ce ar trebui să știți să folosiți. După ce ți-ai udat picioarele cu Deathmatch, intri în cursa înarmărilor, numită oficial Gun Game. Opțiunile sunt limitate cu privire la armele pe care le vei folosi, definit așa cum este de vechea convenție. Dar, la fel ca deathmatch, te va familiariza cu o varietate de arme. Spre deosebire de deathmatch, puține arme din cursa înarmărilor sunt obiective comune pe câmpul de luptă. Veți folosi MP9, MP7, MAC 10, mitraliere ușoare, AUG și puști semi-automate. Hărțile sunt mici și nu ar putea avea niciodată un mod Demolire sau Defusal, dar va trebui să adaptezi modul în care joci și să-ți ridici scopul, pentru a ajunge oriunde în clasament. Și nu fi îngâmfat dacă iei un avans devreme. O luptă norocoasă și ai un alt tip pe runda cuțitului. Amestecând-o --------- Nu mă aștept ca cineva să dorească să rămână în deathmatch sau în cursa înarmărilor pentru foarte mult timp, mai ales când tipul de joc principal al Counter-Strike este Bomb Defusal. Și cred că oricine a petrecut ceva timp pe un server de reapariție instantanee are tot dreptul să vadă despre ce este toată agitația. Sunetul de trezire după prima ta moarte CS este ceva de care are nevoie orice jucător shooter, dar chiar și în modul Classic Casual, poate exista o competiție serioasă, emoții serioase și vorbe serioase de rahat. Din acest motiv, vă recomand să vă petreceți timpul de după meci în modul Demolition. Un amestec de cursă înarmărilor și dezactivare, este încă o singură viață, dar totul trece mai repede decât pe hărțile mai mari cu mai multe site-uri. Demolarea are un loc pentru bombe și o locație centrală în jurul căreia se învârte conflictul. Începeți să ocoliți harta și să urmăriți cum vă jucați. Vedeți unde merg jucătorii mai experimentați și priviți-i când mori. Unii vor părea să aibă un fel de hack, dar vă pot asigura că este conștientizarea situației în 99% din timp. Dacă începeți cu bombă, dar nu știți exact cum să jucați, trebuie doar să selectați bomba (5 în mod implicit), înfruntați unul dintre coechipieri și apăsați tasta „G”. Vei pune presiune pe altcineva și vei avea libertatea de a face ce vrei până la sfârșitul rundei. Deoarece uciderea în plasele Demolition îți aduce o armă nouă și de multe ori mai greu de folosit, va trebui să te adaptezi mai bine și mai repede la situații, deoarece a te înfrunta cu o pușcă de asalt sau cu un SMG chiar și cu un Deagle este descurajantă pentru cei care sunt începători în joc. Rotația în zece runde este un limitator bun asupra armelor pe care le veți folosi, iar câștigarea grenadelor bonus vă va oferi o impresie despre timpii și razele lor de detonare. Aș putea vorbi despre asta toată ziua, dar dacă Counter-Strike pur și simplu nu este jocul tău, nu-l juca. Nu există niciun motiv să te împingi la aproape nebunie din cauza unui joc video.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arhivat

Acest topic este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate