BoGdY Posted December 30, 2019 Posted December 30, 2019 După ce Activision a părăsit Steam și a lansat Destiny 2 și Call of Duty: Black Ops 4 pe Battle.net, Valve începe să aibă unele dubii cu privire la succesul pe termen lung a platformei de distribuție. Astfel, în loc de politica de taxare obișnuită, prin care Valve își ia un comision de 30%, dezvoltatorii ce înregistrează vânzări de peste 10 milioane de dolari vor beneficia de un comision redus, de doar 25%. Peste pragul de 50 milioane de dolari dezvoltatorii vor primi un discount și mai mare, plătind doar 20% către Valve. Deși publisherii și dezvoltatorii mari sunt încântați de această decizie, studiourile indie nu sunt deloc avantajate. Acestea din urmă nu ajung să aibă vânzări de peste 10 milioane de dolari, iar prețurile practicate sunt considerabil mai mici decât ale titlurilor AAA. În timp ce un joc AAA de 60 dolari trebuie să se vândă în doar 170.000 unități pentru a se califica la un comision mai mic, studiourile indie, ce lansează jocuri de 20-30 dolari, trebuie să vândă peste 300.000 unități. Lucru nerealizabil, de obicei, din cauza bugetelor reduse de marketing.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.