Sari la conținut

[Interviu] .Alexander - Moderator Forum


Andt.

Postări Recomandate

LRCKmw6.png

Cateva informatii despre @.Alexander

Reporter | Andrei @ LeagueCS : Salut Alexander! Multumesc ca ai dorit sa participi la acest interviu !
Moderators Forum | .Alexander : Salut Andrei! Mulțumesc pentru ocazia aceasta! Și mulțumesc tuturor celor care urmăresc acest interviu!
Reporter | Andrei @ LeagueCS : Pentru inceput cum te numesti, cati ani ai si de unde ne scrii?
Moderators Forum | .Alexander : Numele meu real este Alexandru, am 18 ani și sunt din Ploiești.
Reporter | Andrei @ LeagueCS : Cum te-ai caracteriza in cateva cuvinte?
Moderators Forum | .Alexander : Respectos, sincer, loial, onest și sufletist.
Reporter | Andrei @ LeagueCS : Ai un job ? Daca da care este acesta?
Moderators Forum | .Alexander : Momentan nu, sunt încă elev.
Reporter | Andrei @ LeagueCS : Daca ai putea sa schimbi ceva din trecut  ce ai schimba?
Moderators Forum | .Alexander : Sincer, să învăț cu adevărat ce este iubirea, pentru că în ziua de astăzi societatea este într-o continuă schimbare, iar omul efectiv nu mai pune accent pe caracter, doar pe cum arată și materialism.
Reporter | Andrei @ LeagueCS : Ce muzica preferi?
Moderators Forum | .Alexander : Am mai multe genuri, precum Slap House, Ghetto House, Phonk x Wave și Big Room (dar și muzica electronică în general).
Reporter | Andrei @ LeagueCS : Care e masina ta preferata?
Moderators Forum | .Alexander : Audi S5
Reporter | Andrei @ LeagueCS : Cum ai vedea tu relatia perfecta ?