Sari la conținut

[Interviu] TheGodDMX - Junior Moderator LCS


b0rn0key

Postări Recomandate

LRCKmw6.png

Buna si bine v-am gasit la un nou interviu marca LEAGUECS ROMANIA. Astazi il avem alaturi de noi pe @TheGodDmX!

📌 Despre DMX  si lumea sa virtuala📌

[Reporter] b0rn0key: Pentru inceput iti multumesc pentru ca ai vrut sa iei parte la acest interviu. Ne poti spune care este numele tau real, varsta si cu ce te ocupi?

[Junior-Moderator] TheGodDMX: Salut, br0n0key și eu îți mulțumesc pentru acest interviu. Mă numesc Marcovici Ionuț, am 18 ani și momentan sunt elev 

[Reporter] b0rn0key: Ai frati/surori?

[Junior-Moderator] TheGodDMX: Nu, din păcate sunt singur la părinți.

[Reporter] b0rn0key: Descrie te in cateva cuvinte.

[Junior-Moderator] TheGodDMX: Sunt o persoană ambițioasă, un om de încredere și un "perfecționist" .

[Reporter] b0rn0key: Cum crezi ca te ar caracteriza prietenii tai?

[Junior-Moderator] TheGodDMX: Presupun că o persoană amuzantă și loială

[Reporter] b0rn0key: Ce gen de muzica iti place sa asculti?

[Junior-Moderator] TheGodDMX: Hip-Hop & R&B

[Reporter] b0rn0key: Care este bautura/mancarea preferata?

[Junior-Moderator] TheGodDMX:  Ca băutură carbogazoasă (suc) îmi place Pepsi. N-am un fel de mâncare preferat.

[Reporter] b0rn0key: Te regasesti printr o pasiune anume?

[Junior-Moderator] TheGodDMX: De curând am descoperit photoshop-ul și sincer am prins o pasiune pentru acest program 

[Reporter] b0rn0key: Spune ne de ce ti ai ales acest nume si ce semnificatie are.

[Junior-Moderator] TheGodDMX:  La început cam prin 2014 aveam numele simplu DmX, jucând pe un server de JailBreak cu câțiva tovarăși ne-am făcut un clan TheGod # si de atunci a rămas TheGodDmX. O semnificație nu prea are doar că îmi place artistul DmX (rip dmx).

[Reporter] b0rn0key:  Ce jocuri iti place sa te joci?

[Junior-Moderator] TheGodDMX:  Îmi place legendarul Counter - Strike 1. 6 și SAMP

[Reporter] b0rn0key: De unde ai aflat de LEAGUECS si de ce ai vrut sa vii aici?