Sari la conținut

[Interviu] Demon. - Administrator LeagueCs


b0rn0key

Postări Recomandate

LRCKmw6.png

Buna si bine v am gasit la un nou interviu. Am rasfoit lista cu membrii stafului si am observat ca un "demon" a fost sarit de pe lista :))

Astazi il avem alaturi de noi pe @Demon.

⬇️ POWER ON⬇️

[Reporter] b0rn0k: Pentru inceput iti multumesc ca ai acceptat cererea de interviu. Vreau sa ne spui mai intai care este numele tau rea;, cati ani ai si de unde esti.

[Administrator] Demon.Ma numesc Cristian, in iunie fac 18 ani si sunt din Roman, Romania  😃

[Reporter] b0rn0k: Daca ai un loc de munca, fa ne o descriere in cateva cuvinte.

[Administrator] Demon. Momentan nu am un loc de munca, sunt student, insa ma mai angajez pe timpul verii  la un service auto.

[Reporter] b0rn0k: Ai hobby-uri/pasiuni? Care sunt acelea?

[Administrator] Demon.O pasiune imensa a mea este cititul, pe langa aceasta ador sa imi petrec timpul alaturi de voi atat pe forum cat si pe Teamspeak!

[Reporter] b0rn0kCum iti petreci timpul liber?

[Administrator] Demon. Timpul liber mi-l petrec  alaturi de familie / citind si alaturi de voi dragilor  !!!

[Reporter] b0rn0kCum iti poate castiga cineva increderea?

[Administrator] Demon. Sincer sa fiu, increderea nu mi se poate castiga foarte usor, ai nevoie de ceva timp pentru a reusi sa ma convingi sa am incredere in tine. Cel mai rapid o fac persoanele sincere si cu bun-simt. 

[Reporter] b0rn0k Descrie te in cateva cuvinte.

[Administrator] Demon.Ma consider o  persoana   buna pana in punctul in care sunt "calcat pe bec" ,  sociabila cu  multa incredere de sine si una care adora sa injure idotii de pe Valorant  ❤️

⬇️ Gaming MODE ⬇️

[Reporter] b0rn0k:  De ce ai ales acest nume? Simbolizeaza ceva anume?

[Administrator] Demon.Acest nume il am de 9 ani, sincer asta mi-a venit prima data in minte cand am deschis cs-ul :)).

[Reporter] b0rn0k: Ce jocuri preferi sa joci?

[Administrator] Demon. Prefer sa joc Valorant / CS 1.6