Sari la conținut

[Interviu] Patryss


PoSeDaTuL

Postări Recomandate

În această seară plăcută de primăvara ( Că iarnă sigur nu e ) îl avem invitat pe Patryss

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL: Salutare Dragă Tinere  și bine te-am  găsit !

wPZZihA.pngPatryss: Salutare, domnişorule!

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL: Spune-ne te rog, care este numele tău, câți ani ai și de unde esti?

wPZZihA.pngPatryss: Mă prezint simplu. Daniel, 26 de ani, Bârlad.

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL: Ce studii ai? Și unde Lucrezi?

wPZZihA.pngPatryss: Ca şi studii sunt la facultatea de medicină, lucrez ca şi cadru medical.

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL: Cand erai mic, ce doreai să devii?

wPZZihA.pngPatryss: De la o vârstă foarte fragedă am început să îmi ocup timpul cu actoria, iar de mic şi până acum doi ani tot asta am făcut. Pe de o parte, am crezut că asta domeniu îmi va fi job, dar m-am cam înşelat.

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL: Ce copilărie ai avut? cu ce trăznii?

wPZZihA.pngPatryss: Copilăria mea a fost extrem de tumultoasă şi cu multe peripeţii, dar în momentele în care mă întâlneam cu amicii mei, făceam nişte trăznăi atât de mari încat nu aş putea număra de câte ori a trecut moartea pe lângă noi. Un exemplu ce-mi vine scurt acum în minte ar fi: Mergeam pe un câmp destul de des, făceam focuri extrem de mari aprinse cu câteva zeci de sticle de spirt Mona, apoi puneam ţigle găsite în acea flacără imensă. În momentul în care ţigla se încălzea extrem de tare pocnea în bucăţi ascuţite, care săreau în aer. De multe ori ne şi loveau în cap, ne treceau prin faţa ochilor, dar nouă nu ne păsa fiindcă era amuzant la acea vârstă în care nu eram conştienţi la câte pericole eram expuşi.

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL: O Copilărie frumoasă.. însă timpul ”fuge”

wPZZihA.pngPatryss: Aşa este! Acum dacă m-aş vedea făcând toate nebuniile, m-aş lega cu lanţuri de tir în casă. :))

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL: Care sunt pasiunile tale?