b0rn0key Posted March 30, 2022 Posted March 30, 2022 Xbox Game Pass și xCloud sunt la momentul actual printre cele mai profitabile afaceri din industria jocurilor, iar Microsoft a câștigat foarte mult teren pe acest segment în ultimii doi ani. Accesul la o librărie vastă de jocuri și posibilitatea de a le juca în cloud de pe aproape orice dispozitiv este destul de căutat, și tocmai de aceea compania consideră că este momentul să meargă și mai departe cu strategia cloud. Astfel ia naștere Cloud Gaming Organisation, noua divizie care se va concentra exclusiv pe dezvoltatrea de jocuri cloud-native pentru ecosistemul Xbox. Proiectul va fi condus de Kim Swift, cea care a contribuit la dezvoltarea lui Portal și Left 4 Dead și care acum lucrează ca Senior Director la Xbox Cloud Gaming. Aceasta a susținut o prezentare prin care explică obiectivele principale ale noii divizii. În mare, este vorba despre parteneriate cu dezvoltatori cunoscuți pentru crearea de titluri cloud-native. Jocurile cu pricina vor stocate doar parțial pe serverele companiei, pentru că unele elemente cum ar fi AI-ul, fizica și iluminarea, vor fi calculate de la distanță, fapt care va reduce din stresul pus pe puterea de procesare a consolelor. Xbox Cloud Gaming este viziunea ambițioasă pentru un viitor cloud Cu toate acestea, cloud gaming-ul încă este o tehnologie tânără ce va căpăta mai multă eficiență și putere odată cu trecerea timpului. Practic, soluția asta poate fi comparată cu începuturile modeste ale Netflix, pe vremea când compania încă nu trecuse în faza de serviciu de streaming. Sau te poți gândi și la filmele Star Wars, pentru că George Lucas a preferat să aștepte câteva decenii ca să poată crea primele trei episoade atunci când tehnologia va fi evoluat suficient de mult pentru a-i servi viziunii sale. SURSA: https://zonait.ro/xbox-cloud-gaming-dezvoltare-jocuri/
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.