PoSeDaTuL Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 Astăzi Moșu a venit cu Bianca Haideți să o cunoaștem PoSeDaTuL: Bună seara dragă Bianca, astăzi vei fi ”Surpriza” lu Moșu Bianca: Buna seara PoSeDaTuL: Care este numele tau, câti ani ai si de unde esti? Bianca: Numele meu este Bianca, am 21 de ani si locuiesc Ilfov PoSeDaTuL: Ce studii ai și unde lucrezi în prezent? Bianca: Studii medii si lucrez ca Designer Floral BackStage : PoSeDaTuL: Am la cine apela când mă însor :))) BackStage : Bianca:: clar :)))) PoSeDaTuL: Cand erai mică, ce doreai să devii? Bianca: Cand eram mica ... imi doream sa devin Politist PoSeDaTuL: Unde te vezi, in 10 ani? Bianca: In 10 ani...mhm ma vad femeie de afaceri BackStage : PoSeDaTuL: Nici nu vrei mult :))) BackStage : Bianca: am o lista lunga cu dorinte PoSeDaTuL: Mâncarea ta preferată, este? Bianca: Hmm, iubesc mancarea si imi place sa gatesc dar pe primul loc as pune PIZZA PoSeDaTuL: Fă-mi un top 3 Bianca: 1. PIZZA 2. SARMALE 3. GOGOSIIIII ♥ PoSeDaTuL: Unde ti-ai dorii sa mergi pentru o perioada lunga de timp? Bianca: Oriunde... dar in special pe o perioada mai lunga as alege America - New York-California PoSeDaTuL: Fiind femeie, bănuiesc că ai o frică, care este aceea? Bianca: Inaltime PoSeDaTuL: Ce genuri de filme îti face placere sa le vizionezi? Filmul preferat? Bianca: In general imi plac la nebunie filmele HORROR, SF, ACTIUNE . Filmul preferat... am multe dar principalul este - As Above, So Below PoSeDaTuL: Descrie-te in câteva cuvinte Bianca: Cred ca am putin din fiecare sau chiar mai multdar sunt foarte incapatanata trebuie mereu sa fie ca mine. BackStage : PoSeDaTuL: Tipic femeilor BackStage : Bianca: :)))) PoSeDaTuL: Cum decurge o zi din viata ta? Bianca: Ma trezesc imi fac rutina de dimineata dupa stau cu fratele meu mai mic iar intr-un final mai ajung si eu pe la munca PoSeDaTuL: Ce iti aduce Moșuu? Bianca: Pai nu stiu ce imi aduce Mosu dar sper sa-mi aduca fericire (o masina), bucurie ( un sac de bani ) , sanat