Sari la conținut

[Interviu] .2R


PoSeDaTuL

Postări Recomandate

Interviu.png

 

Este cel mai prăjit om de pe Leaguecs, un om cu suflet mare cu care poți discuta orice. Acesta este .2R

 

 

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL Salutare Clujene , îți mulțumesc că ai acceptat inviația mea la acest interviu !
wPZZihA.png.2R: Salutare bajetule cu mare drag 

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL Te rog să ne spui care este numele tău, câți ani ai și de unde esti?

wPZZihA.png.2R:: Ma numesc Sergiu am 40 de ani si sunt din Cluj

 

BackStage:Ho21Keg.pngPoSeDaTuL O vârstă frumoasă, păcat că nu mai apuci mult (Glumesc) =))
BackStage:wPZZihA.png.2R: Da multumesc frumos cand te vad prin Manastur sa iti rup picioarele 

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL Lucrezi? Dacă da, unde?
wPZZihA.png.2R: Lucrez ca mecanic petrolier la o firma din Sicilia  de aproape 18 ani 

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL Care sunt Hobby-urile tale?
wPZZihA.png.2R: Sa f*t grase si sa ma joc 1.6 

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL Ce jocuri îți făceau plăcere să le joci cand erai mică? (Jocurile copilariei)
wPZZihA.png.2R: Cand eram mic nu erau jocuri si tot felul de chestii cum sunt in zia de azi  dar tin minte ca ieseam pe strada si alergam cainii vagabonti sau cel mai tare joc din copilarie era cand ne faceam tevi cu cornete si ne faceam 2 baze una intr-un bloc si una in celalalt si ne bateam de pe geamuri 

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL Bănuiesc că având vârsta aceasta ți-ai făcut o Familie? Dacă Da, Spune-ne numele întregii familii și vârsta lor
wPZZihA.png.2R: desigur  nevasta-mea Amalia(37) si cei doi copii Patrik(15) baiatul si Izabela(16) fata

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL Care este mâncarea ta preferata?
wPZZihA.png.2R: Sincer am mai multe mancaruri preferate... dar ce nu am mancar demult sunt rascovi pe plita  si as da orice pentru o portie 

 

Ho21Keg.pngPoSeDaTuL Unde ti-ai dorii sa mergi pentru o perioada lungă de timp? De ce?