Sari la conținut

Demon’s Souls va rula pe PlayStation 5 la rezolutie 1440p cu 60FPS


BoGdY

Postări Recomandate

 

Demons-Souls-2048x1152.thumb.jpg.5f11ba0352221dd2c192cb4392de0b94.jpg

 

 

In cel mai recent showcase PlayStation am avut ocazia sa vedem gameplay din remake-ul lui Demon’s Souls. Nu a durat mult pana cand analistii tech de la Digital Foundry sa examineze ceea ce am putut vedea cu toti. Concluzia acestora arata ca jocul ruleaza la rezolutie 1440p cu un framerate de 60 de cadre pe secunda. Descoperirile nu se opresc insa aici.

Demon’s Souls este dezvoltat de Bluepoint Games, acelasi studio care a dezvoltat si Shadow of the Colossus Remake. Se pare ca echipa face o treaba buna, intrucat demo-ul pe care l-am vazut este foarte promitator. Conform DF insa, demonstratia a rulat la rezolutie 1440p cu 60FPS, iar pentru a masca asta au fost folosite motion blur-ul si anti-aliasing.

Mai mult de atat, Bluepoint a confirmat faptul ca vei avea de ales dintre doua moduri de joc. Unul dintre acestea este Performance, iar daca nu stim cum se numeste celalalt, ma astept la un gameplay la 30FPS cu rezolutie 4K. In aceeasi maniera, Shadow of the Colossus a avut doua moduri. Unul la 1440p30 si unul la 1080p60. In plus, se pare ca SSD-ul din PlayStation 5 chiar isi face treaba. O scena care pe PS3 se incarca in 10 secunde, pe consola next-gen a fost incarcata aproape instant.

 

 

 

 

Un indicator de performanta pentru consolele next-gen?

Demon’s Souls ar putea la fel de bine sa fie un indicator de performanta. PlayStation 5 nu va fi consola puternica a generatiei urmatoare, Xbox fiind iarasi superior din punct de vedere hardware. Insa daca stai sa te gandesti, la un pret de 2.500 de lei primesti jocuri care arata foarte bine si ruleaza la 60FPS stabil in rezolutie 1440p. Din perspectiva unui gamer pe PC asta este rusinos, insa pentru utilizatorul de rand care nu vrea sa isi bata capul cu detalii, e mai mult decat ok.

 

 

Si pana la urma, daca asta este performanta consolelor next-gen, apoi sa fie primite. Cred ca cel mai mare turn-off pentru mine atunci cand testez un joc pe consola este trecerea la 30FPS. Acum trebuie sa privim realist aceasta chestiune si sa intelegem ca sunt multe PC-uri care nu pot sa ruleze jocuri 4K, asa ca asteptarile astea fata de o consola sunt exagerate. Asadar, daca consolele next-gen vor putea rula jocurile la 2K 60FPS pentru urmatorii doi-trei ani, din punctul meu de vedere este o victorie. Da, da, stiu ca un TV 4K este accesibil in 2020, insa stiu din experienta si faptul ca o imagine 1440p nu este atat de neplacuta vazuta pe un ecran 4K.

Ce sa mai? Consolele next-gen sunt deja depasite de PC-uri. La finalul zilei insa, vanzarile mari tot acolo sunt. Multi clienti prefera modelul plug&play si jur ca ii inteleg de ce. Nu doar o data am zis ca renunt la gaming-ul pe PC din cauza problemelor mult prea dese pe care le intampin; dar na, fiecare cu piticii lui. Pana una alta, va las cu analiza celor de la Digital Foundry.

 

 

 

Sursa:ZonaIT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arhivat

Acest topic este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate