Sari la conținut

FORTNITE: NINJA REFUZĂ O OFERTĂ RAPORTATĂ DE 60-90 DE MILIOANE DE DOLARI PENTRU A VĂ ALĂTURA JOCURILOR DE PE FACEBOOK


cosm1n.

Postări Recomandate

Se presupune că Ninja a respins o ofertă substanțială de la Facebook Gaming. Ce urmează pentru unul dintre cei mai populari jucători din lume?

În urmă cu aproape un an, Microsoft a distribuit contractele de tip sportiv profesionist către Tyler „Ninja” Blevins și fostul pro Counter-Strike, Michael „Shroud” Grzesiek pentru a ridica platforma de streaming Mixer. Microsoft spera ca aceste achiziții să le crească numărul. Din păcate, speranțele lor nu s-au tradus în realitate. Înainte de a ști ce s-a întâmplat, Mixer era gata să-și închidă ușile și să permită plecarea celor două nume mai importante ale sale.

Știrile au apărut la începutul acestei săptămâni în ceea ce privește Ninja și oprirea confirmată a platformei de streaming Microsoft Mixer. După ce s-a alăturat Mixerului la sfârșitul lui iulie 2019, Ninja a fost dornic să înceapă o nouă călătorie în cariera sa de streaming în afara Twitch. Parteneriatul nu a durat însă mult, deoarece Mixer s-a străduit să țină pasul cu platformele rivale Twitch și YouTube Gaming. Zvonurile cu privire la problemele Mixerului au ajuns curând la bun sfârșit.

CĂDEREA MIXERULUI

Mixerul a devenit fundul aproape toate glumele de pe social media. Numărul lor a continuat să scadă, în ciuda aducerii a două dintre cele mai mari streamere ale lui Twitch. Ninja a semnat un contract pe trei ani în valoare de 30 de milioane USD. Criticii au vizat Ninja, afirmând că mișcarea sa se învârte doar în jurul banilor. Fostul Halo pro transformat senzația Fortnite a lăsat în urmă 14 milioane de adepți și sute de mii de abonați. Ninja și-a făcut cunoscută credința în Mixer atât publicului său, cât și celor care s-au arătat repede să-și distreze alegerea.

În ciuda încrederii sale în Mixer pentru a atrage în numere similare cu Twitch, nu s-a întâmplat niciodată. Ninja nu a reușit să atragă aceleași numere pe care le-a făcut la fostul său loc de muncă. A plecat de la 30 - 70 mii de spectatori în medie pe Twitch între 3 și 10 mii pe Mixer. A fost un succes considerabil pentru Ninja, având în vedere ascensiunea sa la faimă în primele zile ale Fortnitei și numere catastrofale de pe Twitch.

Uneori, Ninja își apăra decizia și consolidează ideea că Mixer lucrează spre ceva mai mare și mai bun. Acum, la doar zece luni de la contractul său de trei ani, Ninja este cel mai căutat agent gratuit pe piața de streaming de astăzi. Mixerul s-a despărțit de moduri cu o multitudine de talente pe care platforma a contribuit la construirea. Cele două superstaruri ale sale din Ninja și Șuviț s-au pregătit să iasă pe drum și să nu privească niciodată înapoi. Microsoft a ajuns în curând la un acord cu Facebook, care a acordat foștilor personalități Mixer șansa de a sari nava.

NINJA RENUNȚĂ LA O OFERTĂ DE ULTIMĂ ORĂ

Într-un efort în ultimul șanț, Microsoft a luat decizia înțeleaptă de a colabora cu platforma de streaming Facebook, denumită Facebook Gaming. În cele din urmă, Mixer le-a oferit streamerelor lor fidele o oportunitate de a se alătura Facebook Gaming ca o consolă pentru toată munca lor grea în construirea brandului sub umbrela Microsoft.

Unele dintre avantajele notabile includ monetizarea instantanee și o linie directă de feedback către produs și echipa de inginerie. Poate că cel mai neplăcut beneficiu dintre toate a fost oferit lui Ninja.

Fosta vedetă Twitch și Mixer nu a avut lipsă de oferte pe masă. Una dintre aceste oferte ar vedea ca Ninja să accepte un contract de cumpărare cu Mixer, care i-ar acorda cei 30 de milioane de dolari promiși în contractul său inițial.

Celălalt a văzut Facebook Gaming să ofere un zvon de 90 de milioane de dolari dacă a decis să se deplaseze cu gob-urile diferitelor personalități Mixer. Ninja ar fi spus că nu, trecând în cele din urmă la o ofertă care l-ar face unul dintre cei mai bogați jucători din toate timpurile. Metro Marea Britanie raportează că Ninja pentru a se alătura Facebook Gaming a fost de 60 de milioane de dolari, în timp ce Shroud a primit 20 de milioane de dolari.

SUMA INFINITĂ DE OPȚIUNI

Decizia lui Ninja de a transmite oferta monumentală a Facebook vorbește de securitatea sa financiară și de preferințele sale de a păstra o minte deschisă. Până în prezent, Ninja deține mai mulți adepți decât orice alt canal cu 14.7 milioane și mizează pe Twitch. Turnerul rival al lui Ninja „Tfue” Tenney se află în spatele său în secund, cu puțin peste 8.5 milioane. Este destul de renunțat, considerând că Ninja a absentat de la Twitch aproape un an întreg.

Mulți se întreabă ce va alege Ninja în ilustra sa carieră de streaming. Pare a fi lipsit de idei, având în vedere că a stabilit deja o prezență pe Twitch. Ninja, care acum are 29 de ani, a început pe Twitch și a devenit unul dintre cei mai recunoscuți jucători după ani grei de muncă. Dar nimeni nu trece cu 90 de milioane de dolari fără un joc final.

POSIBILE LOCURI DE ATERIZARE PENTRU NINJA

Celebrul sportiv din interiorul sportivilor Rob „Slasher” Breslau a fost adânc în genunchi în știrile de când Mixer a anunțat că își va închide serviciul. Conform surselor sale, Twitch nu este singura opțiune pentru Ninja. În jocul de streaming sunt alți jucători considerabili, principalul dintre ei fiind YouTube Gaming, care a fost lansat în august 2016.

YouTube a fost probabil cel mai important rival al lui Twitch de la debutul în urmă cu patru ani. Filiala Google prezintă unul dintre cei mai populari jucători din lume, Felix „PewDiePie” Kjellberg. Cu acest tip de companie, YouTube ar putea fi locul de aterizare pentru Ninja, dar în cele din urmă se va reduce la dolari, cenți și oportunități.

SE VA ÎNTOARCE NINJA LA TWITCH?

Nu ar fi o surpriză uriașă să-l văd pe Ninja să-și întoarcă triumful la Twitch în curând. Această decizie ar avea sens atât din punct de vedere financiar, cât și din punct de vedere poetic. Twitch rămâne într-un parteneriat cu Amazon Prime, care oferă un abonament gratuit oricărui telespectator cu un cont Prime.

Ninja a lansat recent o nouă linie de mărfuri pe care o putea promova cu ușurință pentru milioane de telespectatori de pe orice platformă, dar niciuna nu va ajunge până la Twitch. Nu în ultimul rând, el și-a făcut un nume pentru Twitch și încă mai păstrează un fanbase până în zilele noastre. Va fi o decizie grea, fără îndoială. Ninja are multe de gândit de făcut.

estnn.com

image.png.f29440a5ccd2040e3782b0499b3acdd8.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arhivat

Acest topic este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate