Sari la conținut

Ce aduce nou DirectX 12_2 – Microsoft sustine ca schimbarile sunt masive


BoGdY

Postări Recomandate

Microsoft-DirectX-12-Ultimate-DirectX-12_2.jpg.9aa518703ddb0b73045bffc2f3a73719.jpg

Pe blogul Microsoft a rasarit chiar ieri o postare despre noul DirectX 12_2. Postarea include o lista de caracteristici pe care le va aduce noua versiune de API. Compania le numeste „big-ticket items” si se refera la lucruri precum cele introduse de DirectX Ultimate; DX Ray Tracing, Mesh Shaders, VRR Shading, Sampler Feedback.

Specificatiile tehnice ale noului DirectX 12_2

Toate lucrurile ce alcatuiesc DirectX 12_2 sunt listate in specificatiile noii versiuni si pot fi cautate prin intermediul CheckFeatureSupport. Noul API nu vine cu caracteristici ascunse sau chestii de genul asta, asa ca haideti sa vedem despre ce este vorba.

 

Feature12_2 minimumPublic spec

Required driver modelWDDM 2.0

Shader Model6.5Link

Raytracing tierTier 1.1Link

Variable shading rateTier 2Link

Mesh shader tierTier 1Link

Sampler feedbackTier 0.9Link

Resource Binding TierTier 3Link

Tiled ResourcesTier 3

Conservative RasterizationTier 3Link

Root Signature Tier1.1Link

DepthBoundsTestSupportedTRUELink

WriteBufferImmediateSupportFlagsDirect, Compute, Bundle

MaxGPUVirtualAddressBitsPerResource40

MaxGPUVirtualAddressBitsPerProcess40

In plus, vedem si urmatoarele insemnari de tip flag pe care le are noua versiune de DirectX 12_2.

Feature12_2 value

WaveOpsTRUE

OutputMergerLogicOpTRUE

VPAndRTArrayIndexFromAnyShaderFeedingRasterizerSupportWithoutGSEmulationTRUE

CopyQueueTimestampQueriesSupportedTRUE

CastingFullyTypedFormatSupportedTRUE

Int64ShaderOpsTRUE

NVIDIA-DirectX-12-Ultimate-Game-Ready.thumb.jpg.40a7fe20fb99fa7c1393f238afbefdaf.jpg

Ne luam adio de la Direct3D 11!

Pe langa lista plictisitoare si confuza de specificatii de mai sus, DirectX 12_2 aduce o alta schimbare care ar putea afecta unii utilizatori. Este vorba despre Direct3D 11 care de acum nu va mai fi suportat de noul API. Asta inseamna ca utilizatorii de placi video din generatia GTX 600 de la NVIDIA nu se vor mai putea bucura de noile jocuri care vor utiliza DirectX 12_2. Bine, oricum aceste placi sunt depasite, dar pentru amatorii de vechituri ar putea fi o veste proasta.

Ca tot vorbim de compatibilitate, Microsoft a dezvaluit ca noua versiune va fi suportata de toate placile NVIDIA RTX, NVIDIA Quadro RTX si AMD RDNA 2. Se vorbeste si despre placile video dedicate de la Intel, dar mai avem de asteptat pana cand acestea vor fi oficiale. Acestea fiind spuse, DirectX 12_2 este deja disponibil prin intermediul Windows Insider Program pentru cei care vor sa experimenteze cu noile caracteristici.

 

Sursa:ZonaIT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arhivat

Acest topic este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate