Jump to content

Cosmina

Members
  • Posts

    161
  • Joined

  • Last visited

  • LCS Points

    10,010 [ Donate ]

About Cosmina

  • Birthday 29/05/2004

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Country
    Brăila

Recent Profile Visitors

520 profile views

Cosmina's Achievements

Junior Member

Junior Member (2/5)

30

Reputation

  1. Votat un singur link , celalalt mai tarziu.
  2. Numele mapei: ttt_hiesville Autor: oDaanG Imagini: x Link de descărcare: click
  3. Numele mapei: bhop_hop_the_hopper Autor: Chronosius Imagini: x Link de descărcare: click
  4. Numele mapei: surf_sunday Autor: iamsupaman Imagini: x Link de descărcare: click
  5. Numele mapei: ze_silent_hill_blackblood_v15 Autor: Villagehead Imagini: x - x Link de descărcare: click
  6. Actualizări ale prețurilor în LOL și TFT Pe 15 iulie, vom actualiza prețurile la nivel mondial Pe scurt: pe 15 iulie, vom actualiza prețurile la nivel mondial. În mai multe regiuni, prețul pentru RP va crește ca urmare a unor legi noi legate de taxe, schimbări ale monedelor, inflație și nevoia de consecvență între diversele regiuni. Între 1 iulie și 15 iulie, toate regiunile vor primi un bonus suplimentar de RP pentru toate achizițiile de RP. Ajustăm și prețurile din TFT Mobile, pentru a le aduce mai aproape de cele din TFT Desktop. La începutul fiecărui an, Riot evaluează starea actuală a prețurilor la nivel mondial și face ajustări în funcție de inflația monedelor, taxe și diferențe regionale. Iată articolul de anul trecut (în limba engleză), ca referință. În mod obișnuit, punem în aplicare aceste modificări în martie sau aprilie, însă depășirea provocărilor aduse de COVID-19 a întârziat modificările din acest an cu câteva luni. Vă notificăm acum, ca să fiți la curent cu modificările viitoare în cazul în care vreți să cumpărați RP de acum și până la punerea în aplicare a modificărilor. În plus, vom avea o promoție cu bonus suplimentar de RP între 1 iulie și 15 iulie, ca să vă puteți face stocul de RP. Mai jos puteți găsi o prezentare a modificărilor viitoare. Ajustările de prețuri au fost calculate pe baza fluctuațiilor monedelor care au avut loc în 2019 și a taxelor regionale noi care au fost introduse la începutul lui 2020. League of Legends și Teamfight Tactics Desktop Modificări de prețuri pentru RP 1) LATAM - Deși doar fluctuațiile de monede ar necesita mici ajustări ale prețului pentru RP, multe țări au introdus noi legi de taxare pentru bunurile digitale care au avut un impact mai semnificativ. Mai jos este o estimare a modificărilor pe care le veți vedea în costul pentru RP din magazin, ținând cont de ambii factori: Mexic: +19% (cotă TVA: 16%); Columbia: +11%; Costa Rica: +16% (cotă TVA: 13%); Chile: +16% (cotă TVA: 19%); Uruguay: +11%; Peru: +5%; America Latină în USD: +5,5%. 2) Brazilia - Din cauza inflației și devalorizării realului brazilian în raport cu dolarul american, vom avea o creștere de 9% a prețurilor pentru RP. Bonus suplimentar de RP Când lansăm anunțurile de creștere a prețurilor, încercăm și să desfășurăm promoții pentru bonus suplimentar de RP. În 2020, acesta va fi reprezentat de o creștere cu 100% a bonusului de RP pe care îl veți primi când cumpărați cantități mai mari de RP. Exemplu: pachetul de 2600 RP oferă 400 RP bonus Această promoție intră în vigoare pe 1 iulie în jurul orei 23:00 ora României (modificarea ar putea dura o oră până va fi activată) și va fi valabilă până pe 15 iulie, la 23:00 ora României, când modificările de mai sus ale prețurilor vor fi puse în aplicare. Teamfight Tactics Mobile Eliminăm discrepanțele dintre prețul conținutului din Teamfight Tactics Mobile și prețul aceluiași conținut pe desktop. Următoarele regiuni vor observa o scădere a prețului conținutului în TFT Mobile. Scăderea poate ajunge până la 20%, în funcție de conținut. Scăderile mai mari de prețuri vor fi în cazul conținutului cu prețuri mai mici. Noua Zeelandă Europa EAU Egipt Japonia (numai pentru ouăle cu mici legende individuale) Următoarele țări vor observa o creștere a prețului pentru conținut în TFT Mobile. În mod similar, creșterea poate ajunge până la 20%, în funcție de conținut. Creșterile mai mari de prețuri vor fi în cazul conținutului cu prețuri mai mici. Mexic Columbia Costa Rica Chile Peru Următoarele țări vor observa o creștere a prețului pentru pachetul de 10+1 ouă cu mici legende, astfel încât acesta să fie mai apropiat de prețul pentru zece ouă cu mici legende individuale. Brazilia Turcia Rusia Sursa> click
  7. Numele campionului: Kai'Sa - Fiica vidului Poza: Poveste: Poate cel mai remarcabil lucru la Kai'Sa, vânătorul neînfricat din Vid, este chiar banalitatea felului în care și-a început viața. Strămoșii ei nu au fost războinici din triburi călite de secole întregi de lupte, iar ea nu a venit din tărâmuri îndepărtate pentru a lupta împotriva amenințării misterioase ce sălășluia în adâncurile Shurimei. Dimpotrivă, era doar o fată ca oricare alta, fiica unor părinți iubitori care trăiau în deșertul din sudul continentului. Zi de zi, se juca cu prietenii ei, iar la căderea serii, visa să-și găsească locul în lume. În momentul în care a împlinit zece ani, destinul Kaisei s-a schimbat pentru totdeauna. Dacă ar fi fost cu câțiva ani mai mare, poate că ar fi observat întâmplările neobișnuite care începuseră să aibă loc în satele din preajmă; mama ei îi spunea mereu să nu iasă din casă, temându-se că străinii care hoinăreau prin jur și care cereau tribut pentru puterile întunecate din adâncuri i-ar putea face rău. Kaisa și prietenii ei credeau că era doar o poveste menită să-i sperie, până într-o seară în care au descoperit un țarc cu capre cumpărate de la niște ciobani nomazi, ce urmau să fie sacrificate. Folosindu-se de cuțitul pe care-l primise cadou de la tatăl ei atunci când împlinise opt ani, a tăiat funiile cu care erau legate animalele și le-a eliberat într-un canion din apropiere. Totul părea doar o farsă nevinovată, dar apoi s-a întâmplat ceva de necrezut. Pământul a început să se cutremure, cerul a fost cuprins de fulgere, iar copiii s-au înspăimântat și au fugit. Vidul se trezise la viață. Pământul s-a despicat și a înghițit satul Kaisei și pe toți locuitorii săi, lăsând în urmă doar nisipul, în care stăteau înfipte coloane grotești, negre ca noaptea. Când Kaisa și-a recăpătat cunoștința, și-a dat seama că se afla sub pământ, fără cale de a ieși înapoi la suprafață. O frică paralizantă a cuprins-o, dar nu și-a pierdut speranța. Undeva, departe, putea auzi țipetele altor supraviețuitori. Se chemau unii pe alții, repetându-și numele pe rând la nesfârșit, ca un fel de incantație. Din păcate, în cea de-a treia zi, doar vocea Kaisei se mai făcea auzită în adâncuri. Familia și prietenii ei muriseră. Era singură în întuneric. Chiar în momentul în care a simțit că nu mai exista nicio speranță, Kaisa a observat o lumină. A început să meargă către ea. Pe drum, a găsit cu greu destulă mâncare încât să se-ntremeze. Printre dărâmături, a găsit burdufuri cu apă și piersici aproape putrezite, dar Kaisa ar fi mâncat orice ca să nu se prăbușească de foame. Până la urmă însă, cu stomacul mai plin, frica a pus iar stăpânire pe ea. A ajuns într-o cavernă enormă, luminată de o strălucire purpurie și nepământească și și-a dat seama că nu mai era singură. Prin întuneric mișunau tot soiul de creaturi. Prima care a atacat-o era cam cât ea. Kaisa a strâns bine cuțitul în mâini și s-a pregătit să se apere. Videmerida a împins-o la pământ, dar fata i-a înfipt cuțitul în inimă, iar cele două au început să se rostogolească în adâncurile abisului. Creatura părea moartă, dar pielea ei supranaturală se prinsese de brațul Kaisei. Învelișul întunecat o gâdila, dar era tare ca oțelul la atingere. Panicată, Kaisa și-a rupt cuțitul încercând s-o dea jos. Însă când au apărut alte bestii, a reușit s-o folosească pe post de scut în timp ce fugea de ele. Curând, Kaisa și-a dat seama că învelișul devenea parte din ea. În timp ce lupta pentru supraviețuire, zilele s-au transformat în săptămâni, săptămânile în luni, iar lunile în ani. Fata a devenit din ce în ce mai hotărâtă, iar cea de-a doua piele a ei a crescut odată cu ea. Acum nu mai avea doar un licăr de speranță, ci și un plan. Să lupte cu toată ființa. Să supraviețuiască. Să găsească o cale să se-ntoarcă. Dintr-o fetiță înspăimântată, a ajuns o supraviețuitoare neînfricată. Din pradă, a devenit prădător. Timp de aproape un deceniu, Kaisa a trăit la granița dintre cele două lumi și a încercat să le țină departe una de cealaltă, deoarece Vidul tânjește să înghită toată Runeterra, nu doar câteva sate amărâte din Shurima, iar ea nu vrea să-i permită asta. Deși a ucis nenumărate creații ale Vidului, știe că mulți dintre cei pe care încearcă să-i protejeze o vor considera și pe ea un monstru. Încetul cu încetul, numele ei a început să se transforme într-o legendă, un ecou al ororilor antice din Icathia, orașul pierdut. Nu mai e cunoscută drept Kaisa... ci Kai'Sa.
  8. Numele campionului: Malzahar - Profetul vidului Poza: Poveste: Sub razele soarelui arzător al Shurimei au existat mereu oameni înzestrați cu puterea de a prezice viitorul. Singurul fiu al unor vânzători de talismane, Malzahar nu și-a dat seama că avea acest talent până în momentul în care părinții săi au fost răpuși de o boală nemiloasă atunci când era doar un copil. Singur pe lume și chinuit de amintirea morții lor, a trebuit să se descurce singur pe străzile din orașul Amakra, unde a început să ghicească viitorul în schimbul câtorva bănuți sau a unei coji de pâine. Pe măsură ce prezicerile sale s-au dovedit din ce în ce mai exacte, reputația lui a început să crească. Își folosea puterile pentru a prezice cu cine urma să se căsătorească un vânzător de cămile, sau unde aveau să nimerească pumnalele aruncate în timpul jocurilor de la bâlci. În curând, a ajuns să-i primească pe cei ce veneau la el nu încălțat cu sandale pline de nisip, ci cu conduri împodobiți cu pietre prețioase. Dar, indiferent câte preziceri făcea, Malzahar nu-și putea vedea propriul destin. Viitorul lui rămânea nedeslușit. Din ce în ce mai dezamăgit de propriul succes, a început să observe diferențele enorme de bogăție dintre oameni și modul în care cei nemulțumiți de propria viață foloseau violența pentru a se răzbuna pe ceilalți. A înțeles că oamenii erau prinși într-un ciclu etern de durere provocată deseori chiar de ei înșiși și că niciun fel de prezicere nu putea să-i scape de acest blestem. Curând, Malzahar a fost cuprins de un sentiment de deșertăciune, care până la urmă l-a determinat să vândă tot ce avea și să plece definitiv din Amakra. A cutreierat în lung și-n lat tărâmul, ajungând atât în saiurile minore, cât și printre ruinele Shurimei antice. Acum că se distanțase de toți ceilalți, putea în sfârșit să-și asculte gândurile. A avut viziunea cruzimii de care erau capabili oamenii și a văzut un viitor în care corupția putea pune stăpânire pe întreaga lume. Chiar și în lumina zilei, a început să aibă viziuni febrile și să audă voci nepământești, care-i șopteau că aveau să vină războaie și vremuri de restriște, iar oamenii aveau să sufere etern. A rătăcit din ce în ce mai departe, până când nisipurile au lăsat loc sării. N-avea cum să știe, dar ajunsese în Icathia, un oraș pierdut ce fusese devastat de războaiele unei ere demult apuse. Malzahar a privit într-un abis ce se căscase ca o gură zimțată și și-a deschis în fața lui mintea deja instabilă, mistuit de dorința de a înțelege. Iar Vidul i-a răspuns. Acesta ar fi fost sfârșitul tragic al oricărei altei povești, dar cumva, Malzahar a supraviețuit. Pentru o clipă, entitatea ce sălășluia în întuneric a atins sufletul frânt al prezicătorului, însă chiar și acel scurt moment a fost îndeajuns pentru a-i umple complet mintea cu energiile sale bizare și misterioase. După această experiență, ființa singuratică ce a plecat din Icathia nu mai era un simplu om, ci mult mai mult de-atât. În abis, Malzahar întrezărise soluția pentru toate suferințele la care fusese martor de-a lungul vieții lui de muritor. Și-a dat seama că viitorul lui nu era deloc nedeslușit, cum îl crezuse, ci era o viziune a adevăratei sale meniri: să grăbească sfârșitul lumii. A hotărât să se întoarcă printre oameni și să le povestească despre neantul divin care era dornic să-i îmbrățișeze pe toți, indiferent de credința lor. Voia să prorocească mântuirea întregii lumi. Și-a găsit primii discipoli în rândurile nomazilor din adâncurile deșertului. Nomazii au privit înmărmuriți cum Malzahar și-a folosit noile puteri dăruite de Vid pentru a sfâșia pământul și a invoca din abis creaturi de coșmar, care i-au ucis pe toți cei care îndrăzneau să se îndoiască de adevărul spuselor sale. În câteva luni, printre caravanele de negustori au început să circule zvonuri stranii. Unii povesteau că văzuseră oameni care se sacrificau de bunăvoie în fața unor puteri nevăzute, iar alții spuneau că fuseseră martorii unor cutremure puternice care despicaseră pământul Shurimei în falii de sute de kilometri lungime. În anii următori, legenda lui Malzahar s-a răspândit chiar și în porturile din nord. Cu cât profetul a adunat mai mulți discipoli, cu atât inimile și mințile celor din apropierea lor au ajuns să fie stăpânite mai des de viziuni malefice. Încetul cu încetul, teama s-a transformat în superstiție. Acum, până și sătenii obișnuiți cu greutățile din întinderile pustii au început să sacrifice animale pentru a îmbuna videmeridele din măruntaiele pământului. Din păcate pentru ei, aceste sacrificii îl ajută de fapt pe Malzahar să grăbească sfârșitul lumii.
  9. Numele campionului: Kog'Maw - Gura abisului Poza: Poveste: Odată, profetul Malzahar a fost condus până în Icathia de o voce sinistră. A renăscut acolo, iar vocea care îl ademenise i s-a ancorat adânc în minte. Șoptindu-i dinlăuntru, aceasta i-a încredințat o sarcină îngrozitoare și, cu toate că Malzahar nu mai era torturat de chemările ei, vocea și-a continuat invocațiile fără încetare. Chemarea tremurândă a acestei voci pline de ură – legată acum de Runeterra – a atras o bestie dezgustătoare, care a trecut fără să-și dea seama un prag pe care nu îl înțelegea, lărgind o fisură dintre două lumi care n-ar fi trebuit niciodată să se întâlnească. Acolo, în ruinele bântuite ale Icathiei, Kog'Maw s-a manifestat pentru prima oară în Valoran, mânat de o curiozitate morbidă. Încă mai simțea urma scânteii care îl adusese în Runeterra și care îl atrăgea cu blândețe către Malzahar. Vocea îi șoptea acum că trebuie să-și cunoască noua lume, spre groaza nestăpânită a tuturor celor ce urmau să-i iasă în cale. Culorile și aromele îmbietoare ale Runeterrei l-au îmbătat pe Kog'Maw, care a început să studieze roadele acestei lumi noi și stranii în singurul mod pe care-l cunoștea: devorându-le. Mai întâi, a gustat doar din flora și fauna sălbatică pe care le-a întâlnit în drum. Însă, pe când traversa sterpele Câmpii Furtunoase, a dat peste un trib de nomazi. Făcându-le parcă în ciudă legilor fizicii, Kog'Maw a devorat tot tribul, împreună cu toate obstacolele pe care nomazii i le-au pus în cale, deși erau mult mai mari și mai grele decât el. Poate că victimele lui mai cumpătate au avut timp să se întrebe dacă asta se datora enzimelor acide care îi picurau din gura uriașă și sfredeleau pământul, dar gândurile li s-au încheiat la fel de brusc și irevocabil ca moartea ce le-a cuprins în ghearele sale. Dar nici măcar acest festin nu a reușit să potolească apetitul lui Kog'Maw. Creatura e în continuare atrasă inexorabil către Malzahar și, între timp, devorează tot ce-i stă în cale. Nimeni nu poate ști ce se va întâmpla când cei doi vor reuși să se întâlnească într-un final.
  10. Numele campionului: Vel'Koz - Ochiul vidului Poza: Poveste: Cei ce vor să înțeleagă cu adevărat oroarea numită Vel'Koz trebuie mai întâi să știe cine sunt Observatorii și cum au fost respinși de tărâmul muritorilor. Dincolo de planul fizic, în afara sa, dar cumva sub el, se află abisul ce nu poate fi cunoscut niciodată. Este tărâmul Vidului, un loc unde nu poate pătrunde nicio ființă muritoare sau nemuritoare. Contează prea puțin cum sau de ce a fost creat acel loc, important este doar că există. Vidul este etern. Vidul înghite totul. În locul acela, în întunericul rece și nesfârșit, totul este egal și gol. Timp de nenumărate ere, acest adevăr a adus puritate. În Vid era ''pace'', dacă un asemenea cuvânt putea exista acolo. Apoi, ceva s-a schimbat. Nu în tărâmul Vidului, ci în afara lui. Unde înainte nu exista nimic, acum apăruse... ceva. Simpla sa existență deranja entitățile vaste, reci și fără formă care pluteau prin întunericul absolut al Vidului. Înainte, nici măcar nu înțeleseseră că erau conștiente, dar acum știau că nu puteau tolera prezența acestui al doilea loc, a acestui tărâm de creație covârșitoare și nestatornică. Entitățile au început să privească. Să observe. Și, nu după mult timp, Observatorii au început să fie observați la rândul lor. Mințile minuscule ale muritorilor care se întindeau spre ei erau nesemnificative, nimic mai mult decât puncte de lumină aflate la marginea hăului etern. Totuși, prin ele, Observatorii au văzut șansa de a invada tărâmul fizic, de a-l distruge, de a reduce la tăcere pulsul intolerabil al realității din afara Vidului. Cei mai îndrăzneți dintre ei au rupt vălul Vidului și s-au propulsat în sus, unde au fost teribil de dezorientați de schimbarea bruscă dintre abis și natura trupească și liniară a realității. Într-o clipă, au simțit existența timpului, a căldurii și a durerii... Apoi, tot ce-au mai simțit a fost frigul. Calea era zăvorâtă, iar zeci de Observatori rămăseseră blocați în spațiul liminal dintre cele două tărâmuri, înghețați în acel moment de tranziție. Ființele rămase în Vid s-au cutremurat. Nu înțelegeau ce se întâmplase, dar știau că fuseseră trădate. Drept urmare, s-au adaptat. Proiectându-și puterea în tărâmul fizic, Observatorii au cuprins materia primitivă din care era format și au plăsmuit-o, corupând-o și oferindu-i conștiință. Aceste creații au fost primele Odrasle ale Vidului, ochii și urechile stăpânilor lor, trimise în coșmarul existenței pentru a privi, a asculta și a învăța. Printre ele, una este mai presus de celelalte. Poate cea mai veche dintre ele care a mai rămas în viață în afara Vidului, aceasta a primit nenumărate nume din partea ghinioniștilor care au întâlnit-o. Cu mii de ani înainte ca Icathia să dezlănțuie Vidul, popoarele primitive din Shurima se temeau de diavolul Vel'Koz, care se cățărase din lumea de apoi pentru a fura visele înțelepților. Deși numele lui nu poate fi tradus în nicio limbă modernă, sensul acestuia nu este departe de ''înțelegere prin nimicire''. Foamea nestăvilită de cunoaștere l-a condus pe Vel'Koz de-a lungul și de-a latul lumii, de la cele mai înalte piscuri, la cele mai adânci hăuri. Șiret și calculat, Vel'Koz a privit în tăcere evoluția, stagnarea și declinul multor civilizații, a petrecut secole întregi căutând secrete pe fundul oceanului și a notat până și mișcarea stelelor de pe cer. El poartă toate aceste cunoștințe înapoi în marile rifturi din adâncurile Runeterrei, unde le împărtășește Observatorilor. Iar dacă un muritor îi stă în cale, îl anihilează fără să ezite. Căci Vidul este etern și ne va înghiți pe toți.
  11. Numele campionului: Cho'Gath - Teroarea din vid Poza: Poveste: Între dimensiuni și între lumi există un loc aparte. Unii îi spun ''Transcendentul'', iar alții ''Necunoscutul''. Însă cei care îl cunosc cu adevărat îi spun ''Vidul''. În ciuda numelui său, Vidul nu este gol, ci e locuit de ființe de coșmar, orori pe care mintea omenească nu le poate cuprinde. Cho'Gath e o creatură născută din Vid, atât de înspăimântătoare încât mulți nici nu îndrăznesc să-i rostească numele. Cei asemenea lui au săpat necontenit în barierele dintre dimensiuni, creând fisuri spre Runeterra, tărâmul unde caută să-și dezlănțuie propria versiune a paradisului: groaza și teroarea. Acestor creaturi li se spune ''Odraslele Vidului'' și sunt atât de străvechi și îngrozitoare încât toate cunoștințele despre existența lor au fost pur și simplu șterse din paginile istoriei. Se spune că Odraslele Vidului comandă armate uriașe de arătări de coșmar în lumile de dincolo și că au fost izgonite din Runeterra printr-o formă foarte puternică de magie, acum pierdută. Dacă aceste povești sunt adevărate, atunci și zvonurile născute din ele trebuie să fie reale, și anume că într-o bună zi aceste ființe se vor întoarce. O forță malefică mocnește deja în Icathia. Cho'Gath este o creatură diabolică și violentă, care face să tremure chiar și sufletele celor mai curajoși eroi. Mai rău, pare să se hrănească cu victimele lui, crescând și devenind mai puternic cu fiecare ospăț. Este o creatură inteligentă, poate chiar foarte inteligentă, semn că Vidul nu este populat cu monștri fără rațiune.
  12. Nume: jail_pyramid_2020 Mod Mapă: JailBreak Descriere: Această este un fel de a jail_pyramid originală, doar că este o hartă clasică, dar cu mult spațiu folosit prost, iar texturile au mai mult potențial. Autor: teLohhs Link download: click Imagini: x
  13. Cosmina

    [mapa] Surf_Aztec

    Nume: Surf_Aztec Mod Mapă: Surf Descriere: - Autor: BUG$BUNNY Link download: click Imagini:
  14. Nume: Surf_HyperWeng_B25 Mod Mapă: surf Descriere: - Autor: Hamburglar Link download: click Imagini:
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use & Privacy Policy