Global-Moderators Răzvan @ LCS Postat Vineri la 11:51 Global-Moderators Postat Vineri la 11:51 Explicații Coduri CS 1.6 pentru OVERWATCH AIM Ținta „tremură” sau pare că „dansează”. Ținta sare automat pe inamic, de obicei pe cap, dacă Target-ul este setat pe „head”. Deseori jucătorii cu AIM țin ținta mai sus decât normal. AIM-ul trage cu precizie maximă, iar cu opțiunea no-recoil activată, nu există recul. În modul spectator, se observă cum ținta se fixează rapid pe cel mai apropiat adversar. Atenție! Ținta care tremură nu înseamnă neapărat AIM. Unii jucători pot doar „simula” aceste mișcări. WALL Jucătorul pare că știe unde sunt inamicii fără să îi fi văzut. Se oprește fix când apare un inamic după colț. Trage abuziv prin pereți cu o precizie nefirească. Ține constant ținta la nivelul peretelui, urmărind inamicii. Jucători mai experimentați își dezactivează temporar codul când sunt spectați. De cele mai multe ori, când vorbim de wallhack, sunt prezente și alte 2 particularități : No-Flash / No-Smoke: Jucătorul nu este afectat de flashbang-uri sau fum. Detectabil doar din screenshot-uri. Ex: Dacă poza este alba, verde, sau apare vreun text de tipul Flash = 100%, iar jucătorul acționează normal – este suspect. Detectare recomandată: Urmărirea demo-urilor și analiza comportamentului din spectate. ESP (Wallhack Vizual) Afișează box-uri/puncte pe inamici, vizibile doar pentru jucător. Similar cu ESP-ul activat de admin în spectate. Tipurile de marcaje diferă: întreg modelul jucătorului, doar un pătrat, sau un punct. SILENT AIM Apare adesea sub forma unui executabil cu un fișier .dll și config aferent. Tinta NU pare să se miște anormal, dar tragerile sunt letale și precise. Caracteristici: Adesea, la pachet cu silent aim, vine și un No-Spread bine configurat care adaugă peste efectele Silent Aim-ului, o precizie inumană asupra împrăștierii gloanțelor in punctul respectiv. Tipuri de SILENT AIM: Configurat pentru headshot Trage în cap aparent „random”, chiar și când ținta este pe corp. Configurat pentru corp/piept/picioare Trage letal, chiar dacă gloanțele par să rateze – sistemul corectează traiectoria. NO-RECOIL (Anti-Recoil) Lipsa reculului, ținta NU se mișcă deloc când tragi. Gloanțele tot se împrăștie, dar nu vezi mișcare în țintă. Se activează de obicei prin script în config.cfg. Detectare: Folosește comanda record nume în consolă. NO-SPREAD Gloanțele nu se împrăștie – merg într-un punct fix, dar reculul e vizibil. Disponibil doar ca fișier .exe, nu ca script. Ținta se mișcă normal, dar precizia este nefirească. Detectare: prin DEMO. AIMSPOT Mic punct alb care apare pe cap/piept (în funcție de setări). Indicativ pentru AIM asistat vizual. SPEED HACK Jucătorul se mișcă mult mai rapid decât normal. Ușor de identificat – viteza nu poate fi justificată de server. RAPIDFIRE / BURST SCRIPT Gloanțele ies din armă mai repede decât în mod normal. Detectabil prin: Sunetul caracteristic. Viteză de tragere anormală. Demo în care se observă clar diferența. NOTĂ FINALĂ: Toate aceste comportamente trebuie analizate cu atenție, preferabil prin: Demo-uri. Screenshot-uri în timpul jocului. Observație în spectate. Nu acuzați fără dovezi clare! Orice acuzație nefondată poate duce la sancțiuni. 2 1
Postări Recomandate