Announcements and Information
4 topics in this forum
-
- 1 reply
- 130 views
👀Explicații Coduri CS 1.6 pentru OVERWATCH👀 👀AIM Ținta „tremură” sau pare că „dansează”. Ținta sare automat pe inamic, de obicei pe cap, dacă Target-ul este setat pe „head”. Deseori jucătorii cu AIM țin ținta mai sus decât normal. AIM-ul trage cu precizie maximă, iar cu opțiunea no-recoil activată, nu există recul. În modul spectator, se observă cum ținta se fixează rapid pe cel mai apropiat adversar. Atenție! Ținta care tremură nu înseamnă neapărat AIM. Unii jucători pot doar „simula” aceste mișcări. 👀WALL Jucătorul pare că știe unde sunt inamicii fără să îi fi văzut. Se oprește fix când apare un inamic d…
-
- 0 replies
- 52 views
⋙Aici se vor gasi jucătorii care au fost declarați codați de către echipa OVERWATCHERS. "NICK TS" "NICK COUNTER-STRIKE" ”IP””DOVADA” ”DURATĂ”
-
- 0 replies
- 56 views
⋙ Pentru a face o cerere de Absență/Retragere, veți răspunde la acest topic respectând modelul de mai jos. ⋙ Cererile vor fi ACCEPTATE/RESPINSE de LEADERUL PROIECTULUI OVERWATCH. ⋙MODEL CERERE⋘ ADMINISTRAȚIA LEAGUECS ROMÂNIA și STAFF-UL OVERWATCH POT MODIFICA ORICÂND ACESTE MODELE ȘI REGULAMENTE.
-
- 1 reply
- 349 views
Proiectul OVERWATCH este ON. Cererile pentru Verificarea Demo-urilor sunt deschide și Staff-ul Watchers va sta la dispoziția Dumneavoastră. Cererile pentru Verificare Demo pot fi făcute doar de către un @ Manager Server