Sari la conținut

[Interviu] KRATOS. - Moderator


Alexandru06 @ LCS

Postări Recomandate

  • Administrator

ZvyaHOv.png

Bine v-am gasit la un nou interviu in cadrul proiectului LEAGUECS!

In acest interviu suntem alaturi de @KRATOS..

 

Reporter - Alexandru06 @ LCS: Salut @KRATOS.! Iti multumesc ca ai acceptat invitatia mea pentru acest interviu!
Moderator - KRATOS.:  salut, cu mare drag ! ❤️ 
Reporter - Alexandru06 @ LCS: Pentru inceput am sa iti adresez cateva intrebari personale, putem incepe?
Moderator - KRATOS.:  sigur , sa-i dam bice
Reporter - Alexandru06 @ LCS: Cum te numesti, cati ani ai si unde locuiesti?
Moderator - KRATOS.:  Ma numesc Marius, am 19 ani si locuiesc in Constanta.
Reporter - Alexandru06 @ LCS: Cum te-ai caracteriza in cateva cuvinte?
Moderator - KRATOS.:  baiat de treaba , care are bun simt si simtu umorului 😃 
Reporter - Alexandru06 @ LCS: Ai un job? Daca da, care este acesta?
Moderator - KRATOS.:  momentan nu am un job , sunt inca "elev" sa zic asa
Reporter - Alexandru06 @ LCS: Cum ai vedea tu relatia perfecta?
Moderator - KRATOS.:  am mai spus, si mai repet, nu cred in aceasta relatie "perfecta" 
Reporter - Alexandru06 @ LCS: Care sunt defectele & calitatile tale?
Moderator - KRATOS.: la defecte putem spune ca sunt lenes xD  dorm cate 14-15 ore , si din cand in cand, uituc=) la calitati putem spune ca s foarte ambitios , daca incep un lucru , nu renunt la el pana nu e gata, si sunt foarte intelegator.
Reporter - Alexandru06 @ LCS: Care este frica ta?
Moderator - KRATOS.: nu stiu ce inseamna.
Reporter - Alexandru06 @ LCS: Ai frati / surori? Daca da, cum te intelegi cu ei?
Moderator - KRATOS.:  am o sora, are 30 ani .. ma inteleg foarte bine cu ea . dar din pacate suntem la distanta :( 
Reporter - Alexandru06 @ LCS: Care este mancarea ta preferata?
Moderator - KRATOS.: snitel de pui sau pilaf =))
Reporter - Alexandru06 @ LCS: Ai animale de companie?