Administrator Alexandru06 @ LCS Postat Ianuarie 30, 2023 Administrator Postat Ianuarie 30, 2023 Bine v-am gasit la un nou interviu in cadrul proiectului LEAGUECS! In acest interviu suntem alaturi de @KRATOS.. Reporter - Alexandru06 @ LCS: Salut @KRATOS.! Iti multumesc ca ai acceptat invitatia mea pentru acest interviu! Moderator - KRATOS.: salut, cu mare drag ! Reporter - Alexandru06 @ LCS: Pentru inceput am sa iti adresez cateva intrebari personale, putem incepe? Moderator - KRATOS.: sigur , sa-i dam bice Reporter - Alexandru06 @ LCS: Cum te numesti, cati ani ai si unde locuiesti? Moderator - KRATOS.: Ma numesc Marius, am 19 ani si locuiesc in Constanta. Reporter - Alexandru06 @ LCS: Cum te-ai caracteriza in cateva cuvinte? Moderator - KRATOS.: baiat de treaba , care are bun simt si simtu umorului Reporter - Alexandru06 @ LCS: Ai un job? Daca da, care este acesta? Moderator - KRATOS.: momentan nu am un job , sunt inca "elev" sa zic asa Reporter - Alexandru06 @ LCS: Cum ai vedea tu relatia perfecta? Moderator - KRATOS.: am mai spus, si mai repet, nu cred in aceasta relatie "perfecta" Reporter - Alexandru06 @ LCS: Care sunt defectele & calitatile tale? Moderator - KRATOS.: la defecte putem spune ca sunt lenes xD dorm cate 14-15 ore , si din cand in cand, uituc=) la calitati putem spune ca s foarte ambitios , daca incep un lucru , nu renunt la el pana nu e gata, si sunt foarte intelegator. Reporter - Alexandru06 @ LCS: Care este frica ta? Moderator - KRATOS.: nu stiu ce inseamna. Reporter - Alexandru06 @ LCS: Ai frati / surori? Daca da, cum te intelegi cu ei? Moderator - KRATOS.: am o sora, are 30 ani .. ma inteleg foarte bine cu ea . dar din pacate suntem la distanta Reporter - Alexandru06 @ LCS: Care este mancarea ta preferata? Moderator - KRATOS.: snitel de pui sau pilaf =)) Reporter - Alexandru06 @ LCS: Ai animale de companie? Moderator - KRATOS.: yes, am 3 caini o pisica si un sarpe ( doresc sa imi mai iau un caine fiindca ii ador pur si simplu ) Reporter - Alexa