Sari la conținut

NVIDIA lanseaza un nou driver care include DirectX 12 Ultimate


IoNuT™

Postări Recomandate

NVIDIA DirectX 12 Ultimate Game Ready

 

NVIDIA a lansat ieri cea mai nou versiune de driver pentru placile sale video. Pe lista de noutati regasim suport pentru Valorant de la Riot Games, alaturi de imbunatatiri pentru alte titluri. Partea cea mai interesanta insa este includerea lui DirectX 12 Ultimate.

Valorant este noul shooter de la Riot Games, creatorii lui League of Legends. Jocul va fi lansat oficial pe 2 iunie, iar NVIDIA a venit in intampinarea acestui eveniment cu un update. Noul driver Game Ready include imbunatatiri care vor spori performanta placii tale NVIDIA in noul FPS Free-to-Play si iti va oferi cat mai multe FPS-uri.

DirectX 12 Ultimate – Ce este si cum schimba experienta de joc?
Actualizarea de Windows din data de 10 mai ofera o gama larga de caracteristici noi. De acum vei putea vedea temperatura placii video in Task Manager si vei putea utiliza DirectX 12 Ultimate. Cel din urma mi se pare cea mai interesanta aditie totusi deoarece va imbunatati si mai mult experienta de gaming pe PC.

DirectX 12 Ultimate este cea mai noua versiune a API-ului de la Microsoft si include numeroase imbunatatiri. In teorie, acesta ar putea ajuta placile video sa inteleaga si sa ruleze mai usor jocurile cu Ray Tracing, ceea ce pentru NVIDIA este din start un castig. Momentan, seria RTX 2000 a producatorului este prima si singura care stie sa ruleze Ray Tracing in conditii bune. In plus, noua versiune de DX12 include si variable rate shading; adica poate randa anumite sectiuni ale jocului la o calitate scazuta pentru a redirecta puterea spre ceea ce este in proximitatea jucatorului. Aceasta caracteristica exista inca de la prima versiune de DirectX 12 dar acum a fost rafinata.

Ray Tracing vs Inline Ray Tracing

DirectX 12 Ultimate ofera si o varianta diferita de ray tracing. Aceasta se numeste inline ray tracing si este putin diferita de prima versiune pe care am vazut-o introdusa de NVIDIA. Aceasta alternativa este ceva mai rudimentara si chiar daca nu arata la fel de bine precum implementarea taberei verzi, va face ray tracing-ul mult mai accesibil ca tehnologie. In plus, implementarea in jocuri va fi mai usor de facut ceea ce va duce la si mai multe titluri RTX ON in viitor.

Descrierea mea a fost una pe scurt, iar mai multe detalii aflati direct de la producator. Daca sunteti interesati sa stiti mai multe despre DirectX 12 Ultimate, accesati aceasta pagina.https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/geforce-rtx-ready-for-directx-12-ultimate/

 

 

sursa:         ZonaIT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arhivat

Acest topic este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate