Sari la conținut

Unreal Engine nu percepe taxă până câștigi 1 milion de dolari


IoNuT™

Postări Recomandate

unreal engine 4

 

În mod normal, oricine poate să folosească Unreal Engine după bunul plac, să creeze cu el orice le trece prin cap. Fie că este vorba de jocuri ce arată de parcă au picat pe scări transportate într-un camion ce cădea într-o prăpastie, fie că era vorba de fundalurile folosite la cam fiecare scenă din serialul The Mandalorian. Esența era că nu plătești nimic până când munca ta generează măcar 3000 de dolari. De atunci datorezi celor de la Epic 5% din ce câștigi.

Asta s-a schimbat ieri, pentru că Epic a dezvăluit o schimbare a modului în care licențiază motorul său grafic. De acum înainte, nu va mai percepe nici un soi de taxă până când proiectul vostru generează 1 milion de dolari. Asta înseamnă că poți fi un dezvoltator indie ce cochetează perpetuu cu succesul, fără să îl atingă vreodată, și nu va trebui să plătești nici un lei către Epic Games.

Noua licențiere este valabilă de acum înainte și de acum înapoi, până la începutul lui 2020. Așa că toți cei care au plătit o taxă către Epic din ianuarie, dar n-au generat mai mult de 1 milion de dolari, își vor primi banii înapoi.

Această măsură este, fără îndoială, menită să atragă mai mulți dezvoltatori indie de partea motorului, din moment ce aceștia aveau tendința să graviteze către Unity, ce percepe o taxă de la pragul de 100 de mii de dolari.

De asemenea, faptul că Unreal Engine 5 doar ce a fost anunțat cu siguranță a reprezentat o nemaipomenită pentru a genera ceva mai multă atenție.

 

 

sursa:          ZonaIT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arhivat

Acest topic este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate