IoNuT™ Postat Mai 5, 2020 Postat Mai 5, 2020 Când Valve a dezvăluit Half-Life Alyx, ca un joc exclusiv de VR, s-a ivit o întrebare foarte persistentă: „De ce doar VR?”. Răspunsul s-a ivit recent într-o analiză efectuată de Road to VR https://www.roadtovr.com/steam-survey-vr-headset-growth-april-2020-half-life-alyx/, ce a ajuns la concluzia că jocul a reușit să aducă un influx de aproape un milion de utilizatori de realitate virtuală. Numărul mai exact este de 950 de mii de dispozitive de VR conectate pentru prima dată la Steam pe parcursul lunii aprilie, când a fost lansat Half-Life Alyx. Numărul poate că nu este prea mare, considerând cu ce cifre se poate lăuda un joc dintr-o serie cu un așa renume, dar pentru ceva ce necesită un periferic adesea scump, nu este sub nici o formă ceva rău. Totuși, majoritatea celor care și-au conectat dispozitivele în aprilie pentru prima dată au optat să nu folosească ceva atât de scump precum Valve Index, alegând în proporție de 44.6% dispozitive Oculus, iar 30.3% au mers pe HTC Vive. Nu că pondere de aproape 12% ar fi stricat pentru creația celor de la Valve. Soluțiile mai ieftine de tip Windows Mixed Reality ocupă marea majoritate a restului noilor dispozitive conectate la Steam în luna aprilie. Astfel, lansarea lui Half-Life Alyx a extins baza de instalare pentru VR, ceea ce va fi de folos pentru următoarele jocuri de acest tip, care vor fi lansate în viitor. sursa: ZonaIT
Postări Recomandate
Arhivat
Acest topic este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.