PoSeDaTuL Postat Martie 5, 2020 Postat Martie 5, 2020 Salutare Tinerilor ! Bine v-am găsit ! Astăzi îl avem invitat pe @Alberto PoSeDaTuL: Salutare Tinere și bine te-am găsit ! Nebunu Alberto: Salutare, bine v-am gasit PoSeDaTuL: Care este numele tau, câti ani ai si de unde esti? Nebunu Alberto: Ma numesc Alberto, am 17 ani si locuiesc in orasul meu natal,Targoviste. PoSeDaTuL: Te-ai gândit ce dorești să faci după terminarea Liceului? Nebunu Alberto: Da, ce fac si in momentul actual adica sunt programator. PoSeDaTuL: Care sunt pasiunile tale? Nebunu Alberto: Pasiunile mele sunt: programarea, artele martiale si rap-ul. PoSeDaTuL: Ai făcut sport? Ce fel de sport? Si de ce acel SPort? Nebunu Alberto: Am facut si inca fac, arte martiale, am preferat acest sport deoarece este frumos sa mergi in competitii sa prinzi experienta,dar mai mult pentru auto-aparare PoSeDaTuL: Care este mâncarea ta preferata? Nebunu Alberto: Nu am o mancare preferata, mananc aproape orice PoSeDaTuL: Spune-mi 2 calități și 2 defecte Nebunu Alberto: Calitatiile mele sunt: perspicacitatea si vointa Iar 2 defecte ar fi:vorbesc mult,ma enervez repede PoSeDaTuL: Cum te-ai descrie in cateva cuvinte? Nebunu Alberto: urat,neastamparat,nr 1 pe cs PoSeDaTuL: Cum decurge o zi din viata ta? Nebunu Alberto: Scoala,munca,antrenament,acasa. Asa sunt majoritatea zilelor mele in cursul saptamanii. PoSeDaTuL: Cum te răsfeți? in vacanță? Nebunu Alberto: Merg in vacante in tari exotice,Si petrec timpul alaturi de familia mea PoSeDaTuL: Ce genuri de filme îti face placere sa le vizionezi? Nebunu Alberto: Prefer filmele +18 si cele de actiune brutala Acum o să incepem cu cateva intrebari legate de forumul nostru LeagueCs PoSeDaTuL: De ce ai ales comunitatea aceasta? Nebunu Alberto: Deoarece sunt servere foarte bune de cs 1.6 si oameni foarte seriosi PoSeDaTuL: Ce parere ai despre administratia comunitatii? Nebunu Alberto: Pai o parere aparent ok deoarece majoritatea sunt copii de 13-14-15 ani PoSeDaTuL: Poti enumera 3