Sari la conținut

[Stiri Gaming] GeForce RTX 5080 Review: 4K cu Full Ray Tracing la un nivel de performanță satisfăcător


Postări Recomandate

Postat

Mai spre începutul primăverii acestui an, am aruncat o privire asupra uneia dintre cele mai recente plăci video oferite de AMD, cu avantajele, dar și punctele sale mai puțin reușite. Evident, nu trecem cu vederea nici noua generație de la NVIDIA, astăzi prezentă în testele noastre prin intermediul modelului GeForce RTX 5080. Motivele pentru care am ales acest model sunt simple: promite îmbunătățiri față de predecesorul său din gama high-end, acces la toate tehnologiile NVIDIA de ultimă generație și are un preț care poate fi considerat acceptabil, mai ales în comparație cu sumele la care erau comercializate modelele RTX 4080 cu nu foarte multe luni în urmă.

Așadar, am ales una dintre implementările GeForce RTX 5080 disponibile pe piață și am pus-o față în față cu jocuri capabile să solicite din plin o asemenea soluție video: toate titlurile selectate pentru acest test includ suport pentru Ray Tracing, unele dintre acestea mergând și mai departe și oferind implementări de Path Tracing (Full Ray Tracing). De asemenea, am ales de la jocuri care oferă suport complet pentru tehnologiile NVIDIA de ultimă oră, cum ar fi DLSS 4 și al său Multi Frame Generation, și până la titluri care, în teorie, favorizează concurența, neincluzând nici măcar suport pentru „bătrânul” DLSS Super Resolution.

 

PNY-RTX-5080-STD-OC-Triple-Fan-1024x683.

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate