Blancoo Postat 21 ore în urmă Postat 21 ore în urmă Descriere: Este modul original, editat de mine dupa anumite idei & cerinte care nu-mi apartin. De ce abandonat? In perioada respectiva m-am suparat ca nu gaseam pe nimeni sa faca modele(skin hm/zm) care sa fie compatibile cu metoda de afisare a modelelor reale(cea prin entitate, care nu tine cont de cl_minmodels), deoarece fiind un bug la anumite skinuri care apar deformate daca folosesc metoda prin entitate. A fost abandonat din punct de vedere al finalizarii de cerinte, dar este jucabil. Pare rau ca l postez, si ca a fost primul proiect pe care l-am abandonat(in total am doar 3 proiecte la care am renuntat din cunostinte limitate), fiind limitat de cunostintele pe care nu le am in legatura cu modelele de jucatori :(( P.S: Nu am timp sa modific special topicul pentru a fi in forma ceruta pentru ca e prea mult...Am incercat sa-l ordonez cat mai bine & cat mai simplu Autor: biohazard , restu , clientul pentru idei & resurse si eu pentru ca le-am imbinat in asa fel incat visul unor jucatori ca mine sa devina realitate Versiune: versiunea originala a modului + 0.1 pentru ce schimbari am adus Descarcare : Click aici Pluginuri: ca si pluginuri nu are multe, fiindca nu a fost terminat, deci doar cele de baza; am sa postez direct plugins.ini ; AMX Mod X plugins auto_join_on_connect.amxx ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands ;adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands ;antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server ;scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message ;imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here trueChat.amxx ;camera.amxx ; ROUND CONTROL ;api_round_data.amxx block_gc.amxx ; ROUND CONTROL ;stuck.amxx ; TIME PLAYED time_track.amxx time_track_sql.amxx ; TIME PLAYED ; VIP SYSTEM vip_manager_api.amxx ; VIP SYSTEM ; ARME VIP HM zp50_item_antidote_gun.amxx ;weapon_plasma_mk2.amxx debug ; VIP + LVL tst ; ARME VIP HM ;zl_mapchooser.amxx debug ;zl_noroundend.amxx debug ;zl_rewardsystem.amxx debug ;zl_spawnsystem.amxx debug ;zl_supplybox.amxx debug ;zl_voteboss.amxx debug ;zp_oberon_boss.amxx debug no_see_vars.amxx ; mereu ultimu INFO : am gasit un post recent pe o comunitate ruseasca unde se precizeaza 2 optiuni cu care se pot fixa modele care au deformatii, mai pe scurt trebuie DECOMPILAT modelul(rezultand un fisier .qc) si de verificat valorile $controller pentru partile deformate(pentru cap = head, gat = neck, umeri = upper left/right arm), sa zicem ca modelul are valori(de tip float) de genu $controller 2 "Bip01 L UpperArm" X 4.000000 -4.000000 (exemplu de brat strang care vine ca atasament la umar) unde se vede ca are 2 valori de tip float(4.00000 si -4.00000 astea gen) valoarea negative(a 2 a) reprezentand axa X(inaltimea), valorile astea ca sa fie fixate trebuie sa fie 0 pozitiv(adica gen 4.00000 si 0.00000), ori modificati fisierul .qc dupa care compilati modelul, ORI PRIN AMXX folosind enumeratia pentru _controller type(care e de tip integer, adica 2 ala din exemplu dat) ; asta este ce am inteles eu, nu ma pricep la modele, sper ca am inteles bine, nu am testat, dar recomand mai bine sa folositi optiunea de editare prin amxx; asadar, avand fixul si metoda de aplicare a modelelor pe player care sa nu tina cont de cl_minmodels 1 eu zic ca addons ul asta poate sa fie iar folosit in scara larga *Probabil sa fi uitat/sters anumite resurse, nu i bai, imi ziceti si le postez *Fiecare plugin poate fi modificat dupa placul fiecaruia! Doar cereti ce si cum doriti(da, ofer suport pe GRATIS), mai putin faza cu fixare modelelor..nu ma pricep la modelare, doar daca nu stiti pe cineva(sau apare cineva). Sfatu meu? Cautati modele vechi de zm, si folositi un model pentru toate )) *Acest addons a fost testat pe orice versiune & build hlds(pana la 6152). Ruland pe amxx1.8.1 & amxx1.8.2 *A fost folosit pe servere publice, cu jucatori reali(32/32), servere pline, fara a face lag, a cauza erori sau caderi Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.