Sari la conținut

[Știri - League of Legends] Actualizare esență albastră și XP pentru cont

Topicul va fi automat blocat la 04:58


Postări Recomandate

  • LCS PREMIUM
Postat

90b5d5184cec068923b26231f963dd6637a2c526-1920x1080.jpg?auto=format&fit=fill&q=80&w=1081

Salutare tuturor! Sunt Meddler și vă dau vești despre ratele de câștig pentru esența albastră și XP-ul pentru nivelul contului după lansarea sezonului.

Pe scurt: Am greșit zdravăn cu asta. Cifrele pe care le-am lansat au fost destul de departe de ceea ce ar trebui să fie pentru mulți dintre voi. Vom lansa remedieri pentru asta în patch-urile 25.S1.2 și 25.S1.3.

Vrem să intrăm în detalii, așa că vom discuta despre:

Ce anume am intenționat.

Unde am greșit.

Detalii referitoare la schimbările pe care le facem.

Cauza acestor probleme.

Când am trecut la noul model bazat pe sezoane, intenția noastră a fost ca ratele de câștig pentru esența albastră să fie aceleași sau chiar un pic mai bune pentru toți jucătorii, mai ales jucătorii noi și cei ocazionali urmând să vadă o creștere mai semnificativă. Am intenționat ca obținerea de EA să treacă la noul permis în cadrul simplificării sistemelor de recompense din LoL, dar intenționam ca EA din permis să compenseze cel puțin orice pierderi înregistrate oriunde altundeva.

Referitor la nivelul contului, nu intenționam să modificăm numărul de meciuri de care este nevoie pentru a primi acces la ranked sau, pentru acei jucători care pun preț pe nivelul contului/iconițele asociate, să schimbăm viteza creșterii în nivel.

Unde am greșit:

Am constatat că există câteva probleme. Pentru mulți dintre voi, ratele EA sunt semnificativ mai scăzute în prezent. În plus, trecerea de la nivelul 1 la nivelul 30 și obținerea accesului la ranked sunt cu mult mai lente (până la 30%). Și nu în ultimul rând, nu am reușit să comunicăm că urma să transferăm în cadrul permisului capsulele cu campioni din recompensele pentru nivelul contului după nivelul 30 atunci când am discutat despre alte schimbări în noiembrie.

Dacă analizăm problema cu EA, vedem următoarele tipuri de impact pentru diferite tipuri de jucător. Fiindcă vechile rate de câștig de EA și noul progres din cadrul permisului de luptă pot varia în funcție de cât de eficient sunt îndeplinite misiunile, de dragul discuției, avem de-a face aici cu patru exemple diferite de tipuri de jucător, în funcție de cât de mult se implică un jucător pe o perioadă de două luni.

72037d366dc22d6a15298420c8e19ebbf9b163e4

În acest grafic, Nivel scăzut se referă jucătorii care rareori joacă pentru eficiența permisului, Nivel mediu se referă jucătorii care o fac ocazional, Nivel ridicat se referă jucătorii care o fac frecvent, iar jucătorii la Nivel super-ridicat sunt incredibil de eficienți la finalizarea misiunilor permisului și la atingerea pragurilor. Majoritatea jucătorilor se încadrează la Nivelul mediu, uneori ajungând până la Nivel mediu-ridicat pentru context.
Așa că, pe scurt, modificările au avut efectul intenționat pentru jucătorii cu implicare redusă (adesea, deși nu întotdeauna, jucătorii ocazionali), dar nu ne-am atins deloc ținta pentru alți jucători, în special pentru cei care joacă mult.

Schimbările pe care le facem:

Mai întâi, referitor la ratele de câștig de EA, vom crește semnificativ ratele de câștig ale permisului gratuit, ca în tabelul de mai jos. Pe scurt, creștem EA totală pentru praguri de la 4750 la 9000 și creștem pragurile repetabile pentru epilog de la 50 la 750 EA. Modificările referitoare la epilog ar trebui să fie lansate în patch-ul 25.S1.2.

a8cb1ebf7874430bfc486d3d2929f6a8efcf36d6

Toate modificările din tabelul de mai sus vor fi implementate înainte ca permisul Actului 2 să fie live.  

Deoarece permisul Actului 1 este deja live, iar un număr destul de mare dintre voi ați progresat dincolo de pragurile cu EA, nu putem ajusta recompensele pentru praguri pentru acest act. În schimb, vom oferi 4250 EA printr-o misiune unică, ușor de îndeplinit, care se va lansa până la patch-ul 25.S1.3, pentru a compensa EA care ar trebui să fie o recompensă la aceste praguri. Veți primi această EA indiferent dacă finalizați sau nu permisul, dar nu vom putea adăuga creșteri retroactive repetate care să fie câștigate înainte ca aceste modificări să fie lansate.

În plus, vom schimba capsula finală cu campion din permis cu o capsulă cu campioni glorioși, începând cu permisul Actului 2.

În ceea ce privește XP-ul pentru cont, vom crește XP-ul pentru cont câștigat cu 40%. Asta ar trebui să asigure faptul că numărul mediu de meciuri la nivelul 30/pentru accesul la ranked este apropiat sau un pic mai rapid de atins decât cel dinainte.

Cauza acestor probleme:

Când au fost lansate permisele, am văzut o mulțime de feedback și analize de la mulți dintre voi, ceea ce ne-a făcut să ne mai uităm o dată la calcule. Făcând-o, ne-am dat seama că nu ținusem cont de experiența primei victorii a zilei în calculele noastre pentru câștigul de EA – atât direct din acele boost-uri de XP, cât și indirect din accesul mai rapid la capsulele cu campioni din recompensele pentru nivelul contului.

În privința XP-ului pentru cont, problema este similară – nu ținusem cont de pierderea primei victorii a zilei, ceea ce însemna o încetinire drastică a progresului conturilor și, prin urmare, a accesului la ranked.

Pașii următori:

În timp ce lucrăm la lansarea acestor modificări, vom analiza și mai aprofundat motivele acestor scăpări și modalitățile de a preveni apariția unor probleme asemănătoare în viitor. Vă vom ține la curent în timp ce continuăm să analizăm aceste sisteme din perspectiva oricăror ajustări potențiale și vă cerem scuze pentru greșelile făcute atât în ceea ce privește ajustarea cifrelor, cât și comunicarea a ceea ce se modifica sau nu. 

Sursa

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Din păcate, conținutul tău conține termeni pe care nu îi permitem. Te rugăm să editezi conținutul pentru a elimina cuvintele evidențiate de mai jos.
Răspunde la acest topic...

×   Inserat ca text bogat.   Restabiliți configurația implicită

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost restaurat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate