Administrator RĂDUCU Postat Octombrie 12 Administrator Postat Octombrie 12 Descriere: Acest plugin este conceput pentru a asigura un joc corect și echilibrat prin gestionarea inteligentă a dimensiunilor echipei și a valorilor de performanță. Este foarte configurabil pentru a se potrivi nevoilor oricărui server. Descărcare: GitHub Denumire plugin: Advanced-TeamBalance Link oficial: - Imagini (opţional): - Alte precizari/detalii: ATENȚIE - Înainte de a instala pluginul, este nevoie de instalarea MetaMod și CounterStrikeSharp pentru a funcționa Extrageți conținutul descărcat; Mutați conținutul extras, adică folderul "Mesharsky_TeamBalance", în folderul "addons/counterstrikesharp/plugins"; Editați fișierul TeamBalance.toml pentru a ajusta setările în funcție de nevoile serverului dvs. (vezi mai jos pentru detalii). Reporniți serverul; Pluginul vine cu un fișier de configurare, TeamBalance.toml, care vă permite să-l personalizați. Citat [PluginSettings] # Numărul minim de jucători necesar pe server înainte de echilibrarea echipei # Acest lucru previne echilibrarea atunci când sunt prea puțini jucători. # Default: 4 minimum_players = 4 # Raportul maxim permis de scoruri între echipe înainte de declanșarea unei echilibrări. # De exemplu, dacă este setat la 1,6, echilibrarea se va declanșa dacă scorul unei echipe este # Cu 60% mai mare decât scorul celeilalte echipe. Ajustați această valoare în funcție de cât de strict vrei ca echilibrarea să fie. # Default: 2.0 score_balance_ratio = 2.0 # Dacă să utilizați PerformanceScore pentru echilibrare. # PerformanceScore este o valoare personalizată care ia în considerare KDA (ucideri, decese, asistențe), # daune cauzate și scorul în joc pentru a evalua performanța generală a unui jucător. # Dacă este setat la true, algoritmul de echilibrare va folosi PerformanceScore pentru a evalua # jucătorii la echilibrarea echipelor, mai degrabă decât doar scorul din joc. # Default: true use_performance_score = true # Diferența maximă permisă în dimensiunea echipei. # Această setare controlează cât de mult li se permite să difere dimensiunile echipei după echilibrare. # Dacă se setează la 1, algoritmul va încerca să se asigure că diferența de număr # Numărul de jucători dintre echipe nu este mai mult de unul. Acest lucru ajută la prevenirea unei echipe # având un avantaj numeric semnificativ față de celălalt. # Default: 1 max_team_size_difference = 1 # Activați sau dezactivați mesajele de debug. # Dacă este setat la true, pluginul va imprima mesaje de debug pe consolă. # Default: true enable_debug_messages = true # Activați sau dezactivați mesajele de chat. # Dacă este setat la true, pluginul va imprima mesaje pe chat. # Default: true enable_chat_messages = true # Configurarea modului Scramble # scramble_mode determină tipul de comportament de amestecare. # Opțiuni: # # "none" (nu amesteca) # "round" (amestecă echipele la fiecare X runde), # "winstreak" (amestecă dacă echipa căștigă X runde la rând) # "halftime" (scramble at halftime). # # Default: "none" scramble_mode = "none" # Numărul de runde după care echipele ar trebui să fie amestecate (utilizat dacă scramble_mode este „round”). # Default: 5 round_scramble_interval = 5 # Numărul de victorii consecutive necesare pentru a declanșa un scramble (utilizat dacă scramble_mode este „winstreak”). # Default: 3 winstreak_scramble_threshold = 3 # Activați sau dezactivați amestecarea la pauză. # Dacă setați la true și scramble_mode este „halftime”, echipele vor fi amestecate la pauză. #Default: false halftime_scramble_enabled = false
Postări Recomandate