bLaZe. Postat Septembrie 18 Postat Septembrie 18 Diablo 4 de la Blizzard Entertainment a continuat să înregistreze un succes remarcabil de la lansarea sa de anul trecut. După ce a acumulat venituri de peste 666 de milioane de dolari în primele cinci zile, noi informații arată că jocul a depășit pragul de 150 de milioane de dolari doar din microtranzacții și a atins 1 miliard de dolari în venituri totale pe durata sa de viață. Aceste detalii au fost dezvăluite de Harrison Froeschke, manager senior de produs la Blizzard, într-un profil de LinkedIn (descoperit de GamePressure). Froeschke a fost responsabil pentru strategia de monetizare a produselor cosmetice din joc, prețurile, pachetele și planificarea ofertelor speciale, generând astfel aceste venituri semnificative din microtranzacții. Profilul său a menționat, de asemenea, că a coordonat vânzările de la precomenzi până la prima expansiune, contribuind la depășirea pragului de 1 miliard de dolari în venituri pe viață. Deși profilul lui Froeschke a devenit inaccesibil, cifrele nu au fost confirmate oficial de Activision Blizzard sau de Microsoft, dar oferă o perspectivă asupra succesului continuu al jocului ca titlu live-service. Este posibil să primim actualizări suplimentare cu privire la vânzările Diablo 4 și lansările viitoare, inclusiv expansiunea Vessel of Hatred, programată să apară pe 8 octombrie, împreună cu o actualizare majoră a jocului. Aceasta va aduce noi funcții, cum ar fi Party Finder, noi niveluri de dificultate și abilități suplimentare pentru fiecare clasă. Diablo 4 este disponibil pe Xbox One, PS4, Xbox Series X/S, PS5 și PC. SURSA 2
Postări Recomandate