Sari la conținut

[Stiri League Of Legends] /dev: Tematici de skin-uri și fantezii de campioni


RĂDUCU

Postări Recomandate

e1d26d12d8bd261fda4e79ebd74a0913bb934707

Salutare! Suntem echipa de skin-uri. Am primit o grămadă de întrebări de la jucători în trecut despre cum alegem tematicile, ce campioni sunt incluși în ele și de ce, astfel că astăzi vom răspunde la multe dintre aceste întrebări și vom explica filozofiile noastre actuale.

Dezvoltarea skin-urilor este un echilibru în continuă schimbare. Acesta este un proces iterativ și apreciem feedbackul vostru nu doar când găsim echilibrul pentru fiecare tematică, campion, categorie și tip de jucător, ci și pe măsură ce acel echilibru se schimbă în timp. Ne așteptăm să ne iasă și să nu ne iasă, dar este important pentru noi să știți că suntem dedicați acestei călătorii. Deci, hai să discutăm despre cum privim skin-urile acum.

Axare pe campioni

De-a lungul ultimilor ani, ne-am concentrat să lansăm mai multe skin-uri pentru fiecare campion, ca să nu mai revină clubul celor ce n-au mai primit skin-uri de 1.000 de zile. Deci eforturile noastre s-au axat pe volum și eficiență, pentru a ne asigura că niciun campion nu a așteptat prea mult până să primească atenție. Și asta a funcționat destul de bine, dar, neintenționat, am început să ne axăm doar pe lansarea cât mai multor skin-uri și nu la fel de mult pe fantezia de bază a campionilor. Acum, ne recalibrăm puțin și ne dorim să facem campionii să strălucească prin noile skin-uri.

Numim această abordare una ''axată pe campioni''. Asta înseamnă că vrem să ne uităm în mod holistic la fantezia campionului și la ceea ce îi lipsește din lista de skin-uri actuale, astfel încât noul skin să pară fresh atât pentru jucătorii principali, cât și pentru cei care îl mai aleg din când în când.

Așadar, în loc să ne întrebăm doar ''Cine se încadrează în tematică?'', ne întrebăm și ''Ce lipsește din catalogul acestui campion? Ce ar fi foarte tare în cazul lui?''.

Este o distincție importantă, pentru că, atunci când luăm decizii bazate pe tematică, campioni precum Caitlyn, Lux și Ezreal se potrivesc mai des tematicilor, pentru că nu sunt atât de nișați în ceea ce privește atractivitatea și sunt suficient de generici pentru a se potrivi multor tematici. Este mult mai simplu să-l încadrezi pe Ezreal, care este practic un tip fără armă, în orice temă, decât pe omul-crab mare și terifiant Urgot.

d7e1c19fa55a3f7db86c28680b699d25eec78f47

Dar, analizând mai întâi campionul și catalogul, putem găsi acel punct ideal care îi lipsește campionului. Acestea fiind spuse, există momente când trebuie să ignorăm tematica de bază a campionului pentru a crea ceva mai nou. Skin-urile lui Urgot se bazează adesea pe un aspect al băiatului crab înfricoșător, cu un corp de groază. Dar Urgot în cosplay Magia Somnului... nu este așa ceva și umple acel gol caraghios și fantezist din catalogul său.

Acum că ne-am reaxat pe abordarea centrată pe campioni, putem identifica oportunități serioase și cool pentru a întări fanteziile campionilor, dar și momente caraghioase unde ne putem întreba: ''Cum ar arăta Azir ca avocat al păsărilor?''.

bb4f9599804e2f9cb38ac43750dfeed232692ed6

Spoiler: arată cam așa. În curând™.

Bazele tematicilor

Ceva ce am auzit des este că vă doriți să aflați cum se aleg tematicile de-a lungul anului. Pe scurt, avem nevoie de o gamă variată de atmosfere pe tot parcursul anului. De exemplu, după Echipa Anima, nu ne dorim să trecem direct la o tematică precum PROIECT, deoarece ambele sunt unele futuriste, bazate pe tehnologie.

În mod similar, când ne uităm ce tematici să folosim pentru momentele mai importante din an (cum ar fi evenimentul estival sau Mondialele), ne uităm la cele care pot fi aprofundate. Pentru că, deși unele tematici sunt populare, nu sunt atât de profunde.

83a766fee1677b9e865fad968f7048773c7aee95

Gândiți-vă la skin-urile Albinuțe. Sunt populare și adorabile, dar nu ai nevoie de un întreg univers construit în jurul unor micuți drăguți și zumzăitori.

Aceste tematici mai mici ne oferă oportunități unice să găsim și niște abordări axate pe campioni. Atât pentru a le putea extinde tematica de bază, cât și pentru a face niște skin-uri cu adevărat unice, precum Milio, păstorul ploii.

Similar modului în care am spus că nu vom mai lansa skin-uri consecutive cu atmosferă similară, nu vrem să ne bazăm pe aceleași tematici importante an după an. În caz contrar, vom începe să simțim oboseală tematică – sentimentul că lucrurile se repetă la nesfârșit, fie că e vorba de același skin sau de ceva ce pare prea similar.

În plus, vrem și să ne asigurăm că încă oferim o gamă variată de atmosfere, deoarece preferințele se schimbă în fiecare regiune. De exemplu, jucătorii din America de Nord și Europa tind să prefere skin-urile mai non-conformiste cu un amestec drăguț. Dar, în alte regiuni, precum Coreea, vedem mult mai mulți jucători care preferă lucrurile mai elegante și mai frumoase. Trebuie să ținem cont de aceste lucruri și când creăm tematici, deoarece, deși tuturor ne place o notă de non-conformism, vrem să evităm sentimentul că ne aflăm în cantina unei școli.

fc3d91a67809f2ac1700681adc6fb65b51b7b47c

Pe lângă asta, experimentarea cu tematicile mai mici ne-ar putea conduce la ceva ce am putea extinde, astfel încât să devină cu adevărat tare. Un exemplu grozav este Magia Stelelor. Skin-ul Lux, Magia Stelelor a fost inițial... singurul. Și apoi, pentru că mulți jucători l-au adorat, s-a transformat într-o tematică FOARTE tare pe care o putem extinde în viitor.

bfc4f2414a06132e395d90218af00f0b7f7ba1b1

Clasificarea skin-urilor

Vrem să vorbim și despre alegerea categoriei skin-ului pe care îl primesc campionii. Unul dintre obiectivele noastre este ca toți campionii să primească skin-uri de diverse categorii, dar adevărul e că procesul devine puțin mai complicat. Categoriile superioare trebuie să ofere mai multă profunzime, deci trebuie să investim mai mult timp și efort. Și, vorbind dintr-o perspectivă comercială (pentru că trebuie să menținem LoL în stare de funcționare), este mai dificil să creăm skin-uri de categorii superioare pentru campionii mai puțin populari.

136549daca34f6f517b929ddc6aeec5aa8e09c70

Acestea fiind spuse, fiecare campion contează. Nu vrem să spunem: ''Scuze, jucători de –adăugați aici un nume de campion–, nu veți primi niciodată un skin legendar''. Colaborăm cu jucătorii solicitându-le feedback înainte să începem dezvoltarea unui skin pentru a vedea ce-și doresc, ca să ne putem axa pe crearea skin-urilor care merită. Am discutat puțin despre asta în trecut și multe aspecte sunt încă valabile și în prezent.

Facem multe cercetări care să ne ajute să înțelegem ce părere aveți despre funcții și cât de valoroase vi se par, folosind focus grupuri și sondaje (și urmărind în general rețelele sociale, canalele de Discord și forumurile). Interviurile pe care le desfășurăm cu jucătorii ne ajută să înțelegem mai bine ce este cel mai valoros pentru voi nu doar în general, ci și la nivel de campion sau de categorie. Asta ne ajută să ne axăm și mai mult pe lucrurile pe care jucătorii au afirmat că și le doresc cu adevărat, dar înseamnă și reducerea investiției în zonele despre care ne-ați spus că nu sunt la fel de valoroase.

Vrem să ne spuneți ce aspecte ale skin-urilor sunt slabe și ce aspecte sunt grozave. Uneori, când lucrăm la un skin legendar, creăm o nouă funcție despre care am estimat că va fi atrăgătoare, doar ca să aflăm că alte aspecte vi s-au părut și mai interesante. Livrarea conținutului care contează este foarte importantă, mai ales pe măsură ce complexitatea campionilor s-a modificat în timp.

4ab283be4c5cf2b576d00ece067a4ff388be2c22

Rezultate obținute din feedbackul jucătorilor privind valoarea caracteristicilor pentru skin-uri (aceasta se poate modifica în funcție de execuție și tematică)

Pentru a cita din Starea skin-urilor (2020): ''Amumu, un campion cu o bază mult mai veche, are 16 animații în întregul său set de abilități, animații și animații de fundal. Sett, un campion mult mai nou, are 159 de animații. Aphelios are 298.''

Este esențial ca skin-urile de categorie superioară să ofere elemente mai finisate și strălucitoare decât cele de categorie inferioară și nu ne dorim să modificăm nivelul de valoare pentru jucători. Dar, încercând să forțăm fiecare skin să se încadreze în specificațiile fiecărei categorii, s-ar putea nu doar să investim timpul în aspecte care nu îmbunătățesc skin-ul pentru acel campion, dar și să limităm resursele pe care le avem pentru a le oferi jucătorilor ceea ce își doresc cu adevărat. Părerile jucătorilor obținute prin mijloace precum cercetarea de mai sus și feedbackul ulterior lansării ne ajută să direcționăm mai bine acele funcții.

032acd69373acaf5d5a26da1f3e34b1349c73be7

Bun, ca să vorbim de ceea ce vă doriți cu adevărat, acești campioni vor primi (sau au primit deja) primul skin legendar anul acesta:

Aurelion Sol

Vi

Viktor

Seraphine

Aatrox

Sylas

Și, că tot suntem la subiectul skin-uri, iată lista campionilor care vor primi skin-uri ''Prestigiu''.

Zeri

Diana

Swain

Caitlyn

Timpi de reactivare

Mai există un lucru pe care vrem să-l discutăm înainte să încheiem: timpii de reactivare ai skin-urilor. Fiecare campion are un timp de reactivare pentru skin-uri în funcție de popularitate. Practic, este numărul de zile dintre skin-uri. Sunt niște aspecte pentru tocilari, dar folosim un model de știință a datelor pentru a lua în calcul o varietate de factori (procentajul alegerilor, procentajul jocurilor, vânzările skin-urilor anterioare etc.) pentru a calcula data țintă pentru fiecare campion.

65d04ee356d80787d7510d818a1673cbeb2daa6d

Acel interval este mai mic pentru campionii foarte ceruți, ceea ce înseamnă că este și mai critic pentru noi să facem un skin tare pentru un campion atunci când acesta are un timp de reactivare mai lung. Pentru campionii mai puțin populari, vrem să păstrăm timpul de reactivare maxim la 1000 de zile, dar, în final, obiectivul nostru este să vă oferim un skin pe care vi-l doriți.

Când campionii încep să se apropie de timpul de reactivare, analizăm oportunități viitoare bune. Însă forțarea lor într-o tematică ce nu li se potrivește este ultimul lucru pe care vrem să-l facem. Am mai făcut asta și nu oferă o experiență potrivită. Preferăm să extindem timpul de reactivare puțin peste 1000 de zile decât să vă oferim un skin dezamăgitor doar ca să reactualizăm cronometrul.

Pentru că, realist vorbind, dacă trebuie să așteptați câțiva ani pentru un skin pentru Skarner și apoi primiți ''Skarner rățușcă'', jucătorii principali de Skarner se vor supăra rău și pe bună dreptate. (La momentul redactării, am luat o pauză de câteva minute să ne gândim la ideea unei serii de skin-uri cu rățuște...)

75923388741a9d0e2e9493e74f000bdbbd955e8c

Deci...

Ca întotdeauna, vă rugăm să ne spuneți ce ne-a reușit, pentru că ne interesează feedbackul vostru. Contează ca skin-urile pe care le facem să fie distractive, interesante și să merite investiția voastră. Suntem foarte încântați de câteva idei pe care le pregătim și abia așteptăm să ne spuneți ce părere aveți în următoarele zile, luni și ani. Vă mulțumim pentru lectură și ne vedem în curând!

LEAGUEOFLEGENDS.COM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate