Sari la conținut

[IT] YouTube testează afișarea reclamelor fără întreruperea clipului aflat în redare


Postări Recomandate

youtube-logo-e1723031301341-780x470.jpg

 

 

Dacă pentru utilizatorii YouTube Premium funcționalitatea Picture-in-Picture (PiP) permite continuarea vizionarii chiar și după ce părăsești interfața aplicației YouTube, în versiunea Free ar putea fi folosită la afișarea de reclame video suprapuse peste clipul aflat în redare.

Cel puțin la nivel de principiu, ideea din spatele testului început deja cu un grup restrâns de utilizatori nu e deloc rea, soluția permițând înlocuirea pauzelor de reclame cu mesaje publicitare care acoperă doar parțial imaginea clipului aflat în redare. Vedem deja acest format de reclame în industria de televiziune, anumite emisiuni din prime-time (ex. transmisiuni sportive, prognoza meteo) fiind presărate cu scurte mesaje publicitare în formă video. Acestea sunt de regulă fără sunet și acoperă doar parțial imaginea transmisiunii TV în desfășurare.

În cazul YouTube, reclamele video cu format PiP sunt cu siguranță mai puțin intruzive decât momentele publicitare cu redare full-screen, în sensul că nu opresc clipul aflat în redare sau transmisiunea live stream. Dezavantajul ar fi că dacă la pauzele publicitare poți da skip după câteva secunde, reclamele PiP nu vin cu această opțiune. Iar dacă se suprapun cu informații importante din imaginea clipului YouTube, nu prea ai ce să faci în privința asta.

Potrivit anunțului oficial, noile reclame denumite ”mid-roll ads” sunt testate mai întâi cu live stream-uri, pentru autorii YouTube care au bifat deja opțiunea de monetizare (responsabilă de permiterea afișării reclamelor full-screen, ce apar în mijlocul redării videoclipului).

Creatorii YouTube pot bifa opțiunea de monetizare atât pentru videoclipuri obișnuite, cât și pentru live stream-uri, decizând dacă să lase platforma să decidă automat în ce moment al videoclipului sunt inserate reclamele sau să specifice un moment potrivit pentru pauza publicitară, limitând astfel disconfortul creat utilizatorilor.

Rămâne de văzut dacă eforturile YouTube pentru a face reclamele mai puțin enervante pentru utilizatori sunt autentice, sau Google doar va folosi opțiunea PiP pentru a servi și mai multe reclame din ambele categorii (alternând între modurile full-screen și fereastră suprapusă), forțând și mai mult limitele de toleranță ale utilizatorilor YouTube Free.

 

sursă: Click

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate