madarfakar Postat Mai 15 Share Postat Mai 15 Raportul ”The State of Responsible Technology” realizat de MIT Technology Review Insights în colaborare cu Thoughtworks analizează starea tehnologiei responsabile. Aproximativ 75% dintre liderii din business consideră că folosirea responsabilă a tehnologiei va deveni la fel de importantă ca finanțele companiilor. Aproximativ 75% dintre liderii din business consideră că deciziile tehnologice ale companiilor vor acorda utilizării responsabile a tehnologiei” aceeași importanță ca și implicațiilor financiare și de afaceri, conform raportului ”The State of Responsible Technology”. Analiza a fost realizată de Thoughtworks, o companie globală de consultanță tehnologică care integrează strategia, designul și ingineria pentru a stimula inovația digitală, și MIT Technology Review Insights, care au colaborat pentru a explora modul în care companiile înțeleg utilizarea responsabilă a tehnologiei, ce le-a motivat să adopte practici mai responsabile și ce beneficii speră să obțină în urma acestei adoptări. Etica și transparența în tech nu mai sunt opționale Potrivit raportului, 73% dintre liderii de afaceri sunt de părere că utilizarea responsabilă a tehnologiei devine o nevoie stringentă în business. "Să ne imaginăm un oraș ca Bucureștiul fără Internet timp de 24 de ore. Asta ca să conștientizăm cât de digitală a devenit viața noastră - personală și profesională. De la achitarea taxelor și check-in-ul sau comenzile online, până la fluxurile critice din transport și logistică - iar exemplele pot continua la nesfârșit. Cu cât tehnologia avansează, cu cât devine mai repede și mai mult omniprezentă - cu atât etica, transparența și utilizarea responsabilă nu mai sunt facultative - ele trebuie să fie parte din concepție, iar asta presupune o schimbare de paradigmă. Deciziile de design trebuie să fie luate nu doar ținând cont de aspectele pur legale, dar și din perspectiva drepturilor omului, a asumarii răspunderii pentru deciziile luate. Vedem apariția unor standarde care să faciliteze acest aspect - EU AI Act este un exemplu și suntem siguri că vor urma altele”, a declarat Adrian Locusteanu, Head of Demand, Thoughtworks România. Sursa: marketingromania.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Mai multe opțiuni de partajare...
Postări Recomandate