Sari la conținut

[Stiri It] Gmail primește noi opțiuni pentru gestionarea mesajelor e-mail nedorite


Postări Recomandate

Postat

                                                                                             gmail-780x420.jpg

Gmail are deja opțiune report Spam și Unsubscribe în aplicația de mobil, dar lipseau opțiunile care să-ți permită să gestionezi cu mai multă precizie sursele de mesaje email la care ești abonat.

Se întâmplă deseori, vrei să îți faci un cont pe un site și ești imediat invitat să te abonezi la newsletter. Dai Ok și mergi mai departe, rămânând să te descurci cum poți cu mesajele nesolicitate primite și de câteva ori pe săptămână de la același expeditor. Iar de aici nu e nevoie decât de câteva newslettere pentru că inboxul Gmail să-ți fie aglomerat zi de zi cu tot felul de mesaje de care nu ești interesat și nici nu ai nevoie. Iar frustrările încep cu adevărat abia când încerci să renunți la respectivele „servicii”.

Promițând să adreseze această problemă, Google lucrează la o funcție Gmail care să te ajute să gestionezi acele abonamente. Identificată în codul aplicației de mobil încă din luna ianuarie, funcția Manage subscriptions a putut fi testată într-o versiune recentă a aplicației Gmail pentru Android, arătând o listă Subscriptions cu sursele de mesaje e-mail recurente. Principalul avantaj pentru această abordare este faptul că poți vedea într-un singur ecran toate newsletterele la care ești abonat, cu posibilitatea de a te dezabona de la cele care nu te interesează fără să mai aștepți ca mesajele e-mail să-ți inunde Inbox-ul.

Un criteriu esențial după care poți tria newsletterele la care ești abonat este frecvența cu care acestea ajung în inbox-ul tău, lista Subscriptions incluzând un filtru care permite gruparea abonamentelor după criteriul frecvenței de primire a mesajelor: 10 pe trimestru, 10 până la 20 pe trimestru și mai mult de 20 de e-mailuri pe trimestru. În acest mod vei putea gestiona abonamentele după criteriul „deranjului” creat, scăpând mai întâi de expeditorii mult prea insistenți. Am putea specula că Google speră să folosească această abordare pentru a descuraja administratorii web care abuzează de newslettere în speranța de a își maximiza vânzările/traficul pe site. Totuși, nu este clar dacă în lista Subscriptions vor apărea și email-urile spam, identificate cu aproximativ același subiect și expeditor, dar fără să te fi abonat în mod voluntar la expeditorul respectiv.

 

                                                                                                                                                                                                                                     sursa:aici

  • Ador 1
  • Fortzaaaa 1
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate