Sari la conținut

[UPDATE] TEAMFIGHT TACTICS – NOTELE PATCH-ULUI 12.16


sunt un păcătos

Postări Recomandate

 Salutări, exploratorilor!

Acesta e ultimul patch înainte de lansarea actualizării de la mijlocul setului – Tărâmuri necunoscute! Cu această ocazie, facem câteva schimbări minore pentru a menține echilibrul jocului și a mări diversitatea compozițiilor, ajutându-vă să avansați la poziția voastră de vis. Notele patch-ului nu sunt lungi, dar dacă aveți chef de citit, puteți oricând să accesați informațiile de mai jos despre Tărâmurile necunoscute. 

 

 

»  SCHIMBĂRILE-CHEIE ALE PATCH-ULUI

TFT-12.16-PatchNotes-Infographic_1920x1080_TW_TTan_v01_RO.jpg

»  TĂRÂMURI NECUNOSCUTE

 Vreți să aflați mai multe despre cea mai misterioasă actualizare de la mijlocul setului? Următoarele link-uri prezintă cele 24 de unități noi, schimbările majore suferite de dragoni (inclusiv de Dragonul comorilor) și pe toți exploratorii care încearcă să învețe cartografie. 

»  SCHIMBĂRI MAJORE

 Schimbări la fel de mari ca Nomsy în Tărâmurile necunoscute! 

 

  • CARACTERISTICI
  • Luptător – viață: 200/325/450/700 ⇒ 200/325/500/800
  • Călăreț – armură și rezistență la magie: 35/60/85/110 ⇒ 35/55/75/100
  • Îmblânzitor – daune de bază din mingea de foc lansată de Nomsy: 85/110/140/175 ⇒ 85/105/125/155
  • Furtună – bonus la viteza de atac după lovitura de fulger: 20/50/100/200% ⇒ 20/50/120/250%

UNITĂȚI: CATEGORIA 1

  •  Ezreal nu profită suficient de mult de pe urma obiectelor cu care este echipat și nu e suficient de puternic în rol de carry. După aceste ajustări, își va folosi vraja mai des și va beneficia mai mult de pe urma unor obiecte precum ''Spada furiei lui Guinsoo'' sau ''Cuțitul electrostatic''. 
  • Ezreal – daune din atac: 40 ⇒ 35
  • Ezreal – viteză de atac: 0,6 ⇒ 0,65
  • UNITĂȚI: CATEGORIA 2

     Scutul lui Braum e destul de mare. Din câte știu eu, loviturile cu obiecte mari dor destul de rău.

    Iată ghidul lui Prism pentru Kayn într-o compoziție bazată pe realegeri.

    1. Obiecte: ''Sabia infinitului'', ''Vânătorul de uriași'' și ''Taina întunericului'' sau ''Argint viu'';

    2. Strategie economică: folosiți strategia ''slow roll'' după ce obțineți 50 aur pentru a-l aduce pe Kayn la 3 stele și încercați să-i aduceți gratis pe Qiyana și pe Shen la 3 stele;

    3. Caracteristici: asasin 4, aripa furiei 3;

    4. Pont super confidențial: obțineți mai multe LP dacă terminați pe primul loc! 

 

  • Braum – daune din atac: 50 ⇒ 70
  • Kayn – buff mană maximă: 0/45 ⇒ 0/30
  • Kayn – armură și rezistență la magie: 25 ⇒ 35

 

UNITĂȚI: CATEGORIA 3

 Se pare că nimeni n-a ajuns în Challenger folosind ghidul meu pentru Lee Sin din ultimele note de patch. E OK, îmi asum responsabilitatea. Dar dacă nu ajungeți în Challenger cu Lee Sin în acest patch, nu mai e vina mea. 

 

  • Diana – daune din ''Cascada palidă'' per sferă: 80/90/110 ⇒ 90/105/120
  • Diana – daune totale din ''Cascada palidă'': 400/540/770 ⇒ 450/630/840
  • Lee Sin – buff mană maximă: 40/100 ⇒ 30/90
  • Ryze – viteză de atac: 0,65 ⇒ 0,7

 

UNITĂȚI: CATEGORIA 4

 Dragonii de 8 aur sunt prea puternici, iar strategiile câștigătoare au început să se învârtă în jurul lor. Ținând cont că oricum vor fi mai slabi în Tărâmurile necunoscute (deoarece vor costa mai puțin), am hotărât să le dăm de pe acum câteva nerf-uri. Sperăm că după aceste schimbări, compozițiile fără dragoni vor avea mai mult succes înainte să explorăm Tărâmurile necunoscute.

Cred că am ajuns să vorbesc despre Xayah mai mult decât o face Rakan. După buff-ul din ultimul patch, Xayah e aproape viabilă pe post de carry, dar încă are probleme la o stea în comparație cu alți carry care demonstrează un început de joc mai solid și mai consecvent. 

 

  • Daeja – armură și rezistență la magie: 40 ⇒ 30
  • Daeja – daune din pasiva ''Rafalei'': 25/40/150 ⇒ 20/35/150
  • Shi Oh Yu – reducere daune în forma de jad: 20/25/50% ⇒ 15/20/50%
  • Sy'fen – daune din atac: 110 ⇒ 100
  • Sy'Fen – armură și rezistență la magie: 70 ⇒ 60
  • Xayah – daune din atac: 70 ⇒ 75
  • Xayah – daune de bază pene din ''Să zboare fulgii!'': 12/20/60 ⇒ 15/20/60

 

UNITĂȚI: CATEGORIA 5

 De obicei, locul unde-i îngropată comoara e însemnat cu un ''X'', dar după aceste buff-uri pentru Pyke, locul va fi marcat cu ''X___X''.

Chiar și după nerf-urile de mai jos, rătăcitorul nostru își va putea găsi locul într-o mulțime de compoziții (dar nu în toate, ca acum). 

 

  • Pyke – daune din ''Moartea din adâncuri'': 325/450/15000 ⇒ 375/475/15000
  • Pyke – daune secundare din ''Moartea din adâncuri'': 150/250/15000 ⇒ 180/250/15000
  • Yasuo – viață: 1100 ⇒ 1000
  • Yasuo – raport daune din atac pentru ''Vânt tăios'': 160/200/3000 ⇒ 150/180/3000

 

 

OBIECTE

 ''Cuțitul electrostatic'' a fost ca o comoară ascunsă pe tot parcursul setului, cu daunele sale de bază având un impact prea mare la începutul meciului.
 

  • Cuțit electrostatic – daune magice: 60 ⇒ 50
  • Suvenir electrostatic (varianta radiantă) – daune magice: 100 ⇒ 75
  • Portal Zz'Rot – viață videmeridă (în etapele 2/3/4/5+): 1350/1600/1900/2250 ⇒ 1200/1450/1700/2000
  • Invitație Zz'Rot (varianta radiantă) – viață videmeridă regină (în etapele 2/3/4/5+): 3000/3400/3800/4500 ⇒ 2500/3000/3500/4000

 

AUGMENTĂRI

 Pentru unitățile carry cu probleme de mană, augmentarea ''Arcul axiomei'' ar trebui să fie o opțiune mai bună decât ''Bateria albastră'', dar momentan e prea dificil de folosit (atât la nivelul 1, cât și la nivelul 2). Jucătorii care aleg această augmentare ar trebui să folosească unități carry precum Aurelion Sol, Ao Shin sau Zoe pentru a profita la maximum de puterea sa; mai mult, de acum încolo, ''Arcul axiomei'' va oferi ȘI MAI MULTĂ mană ca înainte.

Câteva din augmentările generice (''Cei mai buni prieteni II'', ''Cei mai buni prieteni III'', augmentările cibernetice, ''Punct slab'') sunt prea puternice la modul general, mai ales că pot fi folosite cu succes de foarte multe compoziții.

''Pârjolirea'' dezlănțuie întregul potențial al aripilor furiei; ținând cont că Xayah primește un buff, puterea augmentării trebuie să scadă. De unde nu-i foc, nici fum nu iese. 


''Portalul Zz'Rot'' ajută compozițiile cu puține unități în prima linie să tragă prea ușor de timp. 

 

  • Arcul axiomei I/II – mană la ucidere: 20/30 ⇒ 25/40
  • Cei mai buni prieteni – bonus la viteza de atac: 10/20/30% ⇒ 10/15/20%
  • Augmentări cibernetice (''Implanturi cibernetice'', ''Scut cibernetic'' și ''Conexiune cibernetică'') – viață: 125/200/300 ⇒ 100/150/250
  • Lovitură fierbinte (tunar) – daune reale prin ardere în funcție de viața maximă: 8% ⇒ 6%
  • Specialistul sfârșitului jocului – aur primit la nivelul 9: 40 ⇒ 45
  • Antrenament personal – viață de bază primită de unitățile situate lângă luptători: 30 ⇒ 40
  • Cei bogați se îmbogățesc+ – aur oferit: 15 ⇒ 18
  • Pârjolire (aripa furiei) – amplificare daune: 33% ⇒ 25%
  • Punct slab – durată reducere vindecare: 5 secunde ⇒ 3 secunde
  • Rafală de vânt – aur: 20/30/40 ⇒ 25/35/45

»  MODIFICĂRI MINORE

 

 

 Schimbări la fel de mici ca spațiul ocupat de unitățile ghildă pe contorul caracteristicilor după schimbarea de mai jos! 

CARACTERISTICI

 Caracteristica ghildă e plină de indivizi talentați, printre care și un designer UX care i-a micșorat contorul. 

 

  • Ghildă: am schimbat modul de afișare a contorului caracteristicii ghildă astfel încât să ocupe mai puțin spațiu ca înainte.

Solzi disprețuiți – daune magice bonus: 15/50/125% ⇒ 15/50/115%

  • Securea lui Draven (obiect solzi sclipitori) – aur obținut la 100 de cumuluri: 8 ⇒ 7

UNITĂȚI: CATEGORIA 2

 Yone se descurcă un pic prea bine. Poate din cauză că are două săbii. Sau poate pentru că e prea puternic la 2 stele împreună cu obiectele potrivite. 

  • Yone – daune magice bonus la impact din ''Calea vânătorului'': 90/150/225 ⇒ 90/140/215

 

UNITĂȚI: CATEGORIA 3

 

  • Elise – daune din ''Mușcătura veninoasă'': 210/260/310 ⇒ 230/270/310

 

UNITĂȚI: CATEGORIA 4

 Oare Sona își va găsi locul (și glasul) printre unitățile carry în ultimul ei patch din Ținuturile dragonilor? Probabil că nu, dar asta nu înseamnă că nu-i pot da o ''Pălărie a magului'' și un ''Morellonomicon'' pentru a-i sărbători absolvirea. 

 

  • Sona – daune din ''Crescendo'': 250/350/1000 ⇒ 250/375/1000

UNITĂȚI: CATEGORIA 5

 

 Ajustările pentru Shyvana din ultimul patch au fost benefice, dar tot există o discrepanță ciudată între modul în care este echipată (cu obiecte pentru daune și rezistență) și cel în care ar trebui să fie echipată (cu un obiect pentru mană). Îi mărim mana de început, astfel încât jucătorii s-o poată echipa cu o mai mare ușurință. 

 

  • Ao Shin – daune din ''Ploaie de fulgere'': 225/400/2500 ⇒ 225/385/2500
  • Shyvana – buff mană de început: 0/60 ⇒ 15/60

OBIECTE

 

 N-o să vă vină să credeți, dar ''Cârligul'' este cel mai puternic obiect al lui Ornn din acest set. Succesul său se datorează atât jucătorilor care uită să se poziționeze corect (sperăm că nu vă aflați printre ei), cât și cantității mari de viață pe care o oferă. 

 

  • Scânteie ionică – raport daune magice în funcție de mana maximă: 200% ⇒ 185%
  • Mantie solară – viață: 300 ⇒ 250
  • Cârlig (Forja portabilă) – viață: 350 ⇒ 300
  • Toiagul urfanghelului (varianta radiantă) – puterea abilităților inițială: 30 ⇒ 40
  • Sabia luminoasă a morții (varianta radiantă) – daune din atac: 50/75/100 ⇒ 55/85/115
  • Vânătorul de demoni (varianta radiantă) – amplificare daune de bază: 35% ⇒ 40%
  • Vânătorul de demoni (varianta radiantă) – prag viață pentru daune bonus: 2200 ⇒ 2000
  • Pălăria iluminată a lui Rabadon (varianta radiantă) – puterea abilităților: 120 ⇒ 125
  • Lancea din Hirana (varianta radiantă) – puterea abilităților: 20 ⇒ 30

AUGMENTĂRI

 

 

»  MODURI DE JOC

 

  • HIPER-REÎNCĂRCĂRI
  •  
  • Antrenament personal (augmentare) – viață de bază primită de unitățile situate lângă luptători: 60 ⇒ 80
  • Portal Zz'Rot – viață videmeridă (în etapele 1-4/5-7/8+): 1350/1900/2250 ⇒ 1200/1700/2000
  • Invitație Zz'Rot (varianta radiantă) – viață videmeridă regină (în etapele 1-4/5-7/8+): 3000/3800/4500 ⇒ 2500/3500/4000

 

» ELIMINĂRI DE BUG-URI

 

  • O căsuță de informații... informativă: acum căsuța de informații a ''Puștii cu baionetă hextech'' menționează faptul că daunele îl vindecă pe aliatul cu procentul de viață cel mai scăzut.
  • Rapoartele daunelor din atac provocate de Xayah, Corki și Talon sunt menționate în căsuțele lor de informații.
  • În căsuța de informații a ''Clepsidrei Zhonyei'' se menționează acum faptul că deținătorul devine imposibil de țintit în momentul declanșării efectului de stază.
  • Căsuța de informații a lui Sy'fen menționează în mod corect faptul că se năpustește pe o distanță de 2,5 hexagoane.
  • Am eliminat un bug din Hiper-reîncărcări din cauza căruia jucătorii atingeau nivelul 8 și 9 cu o rundă întârziere.
  • Am eliminat un bug din cauza căruia unele misiuni nu avansau în modurile Hiper-reîncărcări și La dublu.
  • Nu poți lovi ce nu vezi: acum zona de eschivă a lui Shen e afișată în mod corect la toate nivelurile de stele.
  • Lillia își lovește ținta cu a doua folosire a vrăjii chiar și atunci când se năpustește.
  • Shyvana reintră în raza de atac atunci când folosește ''Suflarea de foc'' și nu există ținte în raza de atac.
  • Qiyana reintră în raza de atac atunci când își folosește vraja și nu există ținte în raza de atac.
  • Efectul de aruncare în sus din al treilea atac al lui Shi Oh Yu se declanșează acum în locația țintei dacă aceasta se află în afara razei atacurilor de bază ale lui Shi Oh Yu.
  • Fulgerele în lanț lansate de Volibear nu mai apar în afara tablei.
  • Am rezolvat o problemă din cauza căreia uneori, efectele vizuale ale prelungirilor continuau să fie redate pe ecranul jucătorului după o rundă PvE.
  • Zoe nu îi mai oferă armură și rezistență la magie (cu ''Intervenția'' lui Kayle) aceleiași unități de mai multe ori printr-o singură folosire dacă numărul total al țintelor pe care încearcă să folosească vraja este mai mare decât numărul aliaților rămași în viață.
  • Unitățile aripa furiei nu mai primesc furie dacă sunt echipate cu un obiect pentru mană atunci când sunt înfuriate.

  • ''Uraganul lui Runaan'' nu mai provoacă daunele magice bonus din caracteristica solzi disprețuiți.
  • Nivelul de stele al astralilor este calculat în funcție de ultima luptă (acest bug a fost eliminat săptămâna trecută, dar îl menționez și aici ca să-i necăjesc pe cei care s-au folosit de el, pentru că așa-s eu, răutăcios).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arhivat

Acest topic este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate