Sari la conținut

[Stiri IT] Altex pregătește lansarea propriei platforme Marketplace


Demon

Postări Recomandate

Directorul-Altex-Romania-Dan-Ostahie-05_

 

Altex își va lansa propriul marketplace în prima jumătate a anului viitor, conform precizărilor făcute de Dan Ostahie, fondator al business-ului, în cadrul evenimentului European Digital.

La mai bine de doi ani de când eMAG a părăsit marketplace-ul  pe fondul unor nemulțumiri legate de creșterea comisioanelor, Altex este pe cale să-și lanseze propriul marketplace.

 

”Cred că vom lansa marketplace-ul în luna martie a anului viitor. Primii pași i-am făcut, în sensul că există pe site mai mulți furnizori care vând sub stoc Altex. S-au făcut pași în vederea integrării, automatizării acestor servicii. A fost un proces mai lung pentru că ne dorim să-l facem coerent, să rămânem la nivelul serviciilor existente”

                                                                                                                                           a precizat Dan Ostahie

 

Tot din categoria noilor lansări, Ostahie a precizat și lansarea unei aplicații pe telefon pentru cumpărători. Aceasta va fi gata până la finalul anului și va avea funcționalități omnichannel.

Ostahie subliniază faptul că veniturile Altex au continuat să crească și în 2021, după un an în care lockdown-ul a alimentat puternic avansul comerțului online, datorită mai multor decizii pe care le consideră câștigătoare.
O investiție finalizată recent de retailer, cu scopul de a-și consolida strategia omnichannel, este sistemul bazat pe etichetele electronice care aliniază prețurile din magazinele fizice, în timp real, cu cele din magazinul online. De asemenea, etichetele moderne afișează un cod QR care, odată scanat, duce clienții ȋn pagina produsului respectiv, din magazinul online, unde pot afla mai multe detalii despre produs sau ȋl pot comanda direct online, după ce l-au văzut ȋn magazin.

 

”Dacă în mod tradițional eram în zona de electro-IT, anul trecut ne-am diversificat foarte mult portofoliul de produse. Vânzarea acestora a continuat să crească, ceea ce înseamnă că am înteles corect nevoile clienților”

                                                                                                                                                       -adaugă Dan Ostahie

 

Acum câteva luni, Altex, retailerul romanesc ce detine magazinele fizice si online Altex si MediaGalaxy, a intrat pe piața de turism și și-a lansat propria agenție de turism care se numeste Altex Travel.

Agentia Altex Travel opereaza in toate magazinele fizice din tara ale companiei si online pe site-ul dedicat.

Oferta Altex Travel include circuite in Maroc, Spania, Portugalia, Cipru de Nord, Turcia si Israel. Agentia ofera calatorii in destinatii exotice precum Kenya, Maldive, Republica Dominicana, Tunisia, Dubai, Zanzibar, Bali, Cancun. Plecarile se fac din Bucuresti, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Bacău, Craiova, Oradea, Baia Mare, Suceava. Pentru un sejur de 7 nopti, 2 persoane, la un hotel de stele in Tunisia preturile incep de la 558 de euro, fiind inclus si zborul.

Clienţii au posibilitatea să-şi aleagă vacanţele mult visate, direct în magazinele Altex şi Media Galaxy, dar şi online. Oferta de lansare include peste 10.000 de pachete turistice, către ţări precum Grecia, Egipt, Turcia, Dubai, Croaţia, Spania, Portugalia şi destinaţii exotice consacrate ale agenţiei Karpaten Turism – Maldive, Republica Dominicană, Kenya sau Zanzibar.

Clienţii pot verifica ofertele Last minute disponibile atât pe platforma online, cât şi în magazine iar compania spune ce prin Altex Travel, se pot cumpăra pachete turistice şi în rate lunare egale, prin intermediul serviciului de creditare din magazine şi online prin Credex, pentru servicii turistice în valoare de până la 30.000 lei, cu perioada de rambursare între 3 luni şi 5 ani.

 

„Suntem o companie extrem de atentă la nevoile clienţilor noştri, iar Altex Travel este modul nostru de a reacţiona la cererea pieţei. Altex Travel oferă o gamă variată de servicii turistice atât în ţară cât şi în străinătate. Ne propunem să devenim un jucător important pe piaţă, să ne diversificăm portofoliul de produse şi destinaţii şi să oferim clienţilor noştri preţuri mici la vacanţele mult visate”

                                                                              -a declarat Edvin Abdulachim, director comercial Altex România

În plus Altex a lansat diverse servicii si asigurări: Asigurare medicală de călătorie și asigurare storno cu acoperire COVID-19, E.ON Electric (un abonament care îți aduce economii la factura de energie, iar schimbarea furnizorului de energie este gratuită), asigurarea facultativă a locuinței și polița PAD, asigurări RCA și CASCO pentru mașina ta.

Sursa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arhivat

Acest topic este acum arhivat și este închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate