Sari la conținut

Double jump pe flag


SHINEROYAL

Postări Recomandate

- Nume plugin: Double jump

- Autor: Shineroyal

- Engine ( HLDS / SRCDS ) :

- Versiune: 1.0

- Informatii: Double jump setat pe flag "T" (puteti schimba dupa bunul plac)

- Download: 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H

new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false
new cvar_vip_jumps


public plugin_init()
{
	register_plugin("MultiJump", "1.0", "shineroyal")
	
	cvar_vip_jumps = register_cvar("vip_max_jumps", "1")
	
}


public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new nbut = get_user_button(id)
	new obut = get_user_oldbutton(id)
	
	if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
	{
		if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG && get_user_team(id) == 2)
		{
			if(jumpnum[id] < get_pcvar_num(cvar_vip_jumps))
			{
				dojump[id] = true
				jumpnum[id]++
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
		}
	}
	
	if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumpnum[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_PostThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG && get_user_team(id) == 2)
	{
		if(dojump[id] == true)
		{
			new Float:velocity[3]
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity, velocity)
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity, velocity)
			dojump[id] = false
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

- Instalare: Compilati pluginul si adaugati. 

ps: Am postat acest plugin impreuna cu bullet dmg (CLICK) mai ales pentru ownerii care doresc sa ofere putine beneficii,fara adaugarea vip-ului.

 

Editat de SHINEROYAL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Scripters

In client_PreThink(id) : 

if(!is_user_alive(id)) { return PLUGIN_HANDLED; }

-->> 

if(!is_user_alive(id)) { return PLUGIN_CONTINUE; }

Citat

#define PLUGIN_CONTINUE 0 /* Results returned by public functions */

Acest tip de return permite altor functii sa treaca mai departe.

Forward-urile client_PreThink() respectiv client_PostThink() sunt chemate la fiecare "gandire" a jucatorului, nu ar trebui sa ii opresti aceasta 'abilitiate' ( Consuma putin mai multa memorie si poate creea lag spikes jucatorilor )

Editat de Shadows Adi
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate