SHINEROYAL Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 - Nume plugin: bullet damage - Autor: - - Engine ( HLDS / SRCDS ) : hlds - Versiune: 1.0 - Informatii: Puteti seta flag-ul dupa bunul plac. Default este pe flag "t" - Download: #include <amxmodx> new g_HudSyncObj; public plugin_init() register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0"); public plugin_cfg() g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj(); public Damage(Cl) { static Attacker; Attacker = get_user_attacker(Cl); if (get_user_flags(Attacker) & ADMIN_LEVEL_H) { set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, 7); ShowSyncHudMsg(Attacker, g_HudSyncObj, "%d^n", read_data(2)); } } - Instalare: Compilati sursa si numiti plugin'ul dupa bunul plac. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Mai multe opțiuni de partajare...
Scripters Shadows Adi Postat August 24, 2020 Scripters Share Postat August 24, 2020 (editat) Nu vad leak-uri sau pierderi de memorie in cod, totusi, pentru altii ai putea sa faci asta: if (get_user_flags(Attacker) & ADMIN_LEVEL_H) -->> if (get_user_flags(Attacker) & ACCES_FLAG) ->> #define ACCES_FLAG ADMIN_LEVEL_H sau #define ACCES_FLAG read_flags("r") Aprobat! Editat August 24, 2020 de Shadows Adi 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Mai multe opțiuni de partajare...
Postări Recomandate