Sari la conținut

Bullet damage setat pe flag


SHINEROYAL

Postări Recomandate

- Nume plugin: bullet damage

- Autor:

- Engine ( HLDS / SRCDS ) : hlds

- Versiune: 1.0

- Informatii: Puteti seta flag-ul dupa bunul plac. Default este pe flag "t" 

- Download: 

#include <amxmodx>
 
new g_HudSyncObj;
 
public plugin_init()
        register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
 
public plugin_cfg()
        g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj();
 
public Damage(Cl)
{
        static Attacker;
        Attacker = get_user_attacker(Cl);
 
        if (get_user_flags(Attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
                set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, 7);
                ShowSyncHudMsg(Attacker, g_HudSyncObj, "%d^n", read_data(2));
        }
}

- Instalare: Compilati sursa si numiti plugin'ul dupa bunul plac.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Scripters

Nu vad leak-uri sau pierderi de memorie in cod, totusi, pentru altii ai putea sa faci asta:

if (get_user_flags(Attacker) & ADMIN_LEVEL_H)

-->>

if (get_user_flags(Attacker) & ACCES_FLAG) ->> #define ACCES_FLAG   ADMIN_LEVEL_H

sau 

#define ACCES_FLAG read_flags("r") 

Aprobat!

Editat de Shadows Adi
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate