BoGdY Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 Având în vedere că este în producție de când PS3 și Xbox 360 încă nu „generația curentă” de console, probabil v-ați imagina că fundamentul tehnologiei lui Cyberpunk 2077 să fie puțin cam învechit. Eh, ar putea fi, dar măcar folosește doar DirectX 12. Asta înseamnă că jocul se va putea folosi binișor de un procesor cu multe nuclee, dar nu înseamnă că va fi exclusiv doar pentru Windows 10. Vedeți voi, acum ceva timp Microsoft a lansat o variantă a lui DirectX 12 pentru sistemul de operare anterior. Una incompletă pe care rulează predominant World of Warcraft. Dar Cyberpunk 2077 pare că se va alătura listei, așa că nu va trebui să treceți la Windows 10 pentru el. Sigur, poate mulți ar fi preferat să folosească Vulkan, din moment ce este pe alocuri mai breaz, mai flexibil și capabil să funcționeze fără stres pe cam orice platformă. Dar DirectX 12 are câteva avantaje, predominant legate în acest moment de Ray Tracing, de care jocul chiar se va folosi. Bine, Vulkan are și el propria implementare, dar aceasta încă nu s-a propagat prin industrie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.