Scripters Shadows Adi Postat Iunie 15, 2020 Autor Scripters Postat Iunie 15, 2020 Update Am inlaturat bulletdamage-ul. Serverul primea crash de la aceasata functie. O sa o reimplementez cand am timp. 1
Scripters Shadows Adi Postat Iulie 18, 2020 Autor Scripters Postat Iulie 18, 2020 (editat) Update Versiunea 1.6 - Am rezolvat un bug la VIP Free ( ramanea VIP free si dupa orele respective ). - Am rezolvat un bug la armele VIP. Editat Iulie 18, 2020 de Shadows Adi
Scripters Shadows Adi Postat August 1, 2020 Autor Scripters Postat August 1, 2020 Am rezolvat un bug la meniu, multumesc @foxnebunul pentru descoperirea acestuia 1
LCS PREMIUM manN1 Postat Septembrie 29, 2020 LCS PREMIUM Postat Septembrie 29, 2020 La 03.06.2020 la 14:37, Shadows Adi a spus: Update: 1.5 - Am adaugat mesajul "VIP" in scoreboard. - Am adaugat cvar-uri pentru inceperea VIP-ului Free cat si pentru terminarea acestuia. - Am adaugat suport si pentru versiuni AmxModX mai mari decat 1.8.2. - Am adaugat comanda "/vips" pentru a vedea VIP-urile Active. - Am adaugat bullet damage prin care jucatorii VIP pot vedea damage-ul dat in timp real (orice tip de damage: fata in fata / prin perete ). - Acum hartile pe care doriti sa fie dezactivat VIP-ul se adauga in fisierul VIP/vip_maps.ini. - Am rezolvat un bug la meniu ( credite Bigfoot pentru descoperirea bug-ului ). Ma poti ajuta cu instalarea acestui plugin contra cost? Mersi!
SHINEROYAL Postat Septembrie 30, 2020 Postat Septembrie 30, 2020 Este foarte simplu de adeugat, intra pe canalul de suport tehnic ts3 in cel mai rau caz... totusi repet.. este simplu
notAlamA Postat Octombrie 12, 2020 Postat Octombrie 12, 2020 Am activat si eu acest plugin,dar intampin ceva probleme cum ar fi cand scri /vips nu iti apare nimic. 1
Spp^^ Postat Octombrie 13, 2020 Postat Octombrie 13, 2020 6 hours ago, notAlamA said: Am activat si eu acest plugin,dar intampin ceva probleme cum ar fi cand scri /vips nu iti apare nimic. Il gasesti pe teamspeak pe Adi si te ajuta acolo sau daca va e mai usor aici
Spp^^ Postat Octombrie 13, 2020 Postat Octombrie 13, 2020 Just now, Spp^^ said: Il gasesti pe teamspeak pe @Shadows Adi si te ajuta acolo sau daca va e mai usor aici 1
LondoN eXtream Postat Octombrie 26, 2020 Postat Octombrie 26, 2020 new path[ 64 ]; get_localinfo( "amxx_configsdir", path, charsmax( path ) ); formatex( path, charsmax( path ), "%s/VIP/vip_maps.ini", path); new file = fopen( path, "r+" ); if( !file_exists( path ) ) { write_file( path, "; VIP-UL ESTE DEZACTIVAT PE URMATOARELE HARTI: "); write_file( path, "; Exemplu de adaugare HARTA:^n; ^"harta^"^n^nfy_snow^nawp_bycastor" ); write_file( path, "; NOTA:^n Pentru a ignora anumite harti, adaugati ^";^" in fata hartii" ); } new mapname[ 32 ]; get_mapname( mapname, charsmax( mapname ) ); new text[ 121 ], maptext[ 32 ]; while( !feof( file ) ) { fgets( file, text, charsmax( text ) ); trim( text ); if( text[ 0 ] == ';' || !strlen( text ) ) { continue; } parse( text, maptext, charsmax( maptext ) ); if( equal( maptext, mapname) ) { //********* AICI STERGETI "//" DIN FATA PENTRU DEBUG. *********// //log_amx("Am dezactivat pluginul 'VIP' pe harta %s.", maptext ); g_bMapBanned = 1; break; } } fclose( file ); } -> asta trebuie trecut in plugin_cfg/precache. Adica sa privim logica, inregistrezi tot si initializezi pluginul apoi dai check map? papa memorie chestia asta. if( IsVipHour( get_pcvar_num( pCvars [ VipFreeStart ] ), get_pcvar_num( pCvars [ VIpFreeEnd ] ) ) ) set_pcvar_string( pCvars [ VipFree ], "1" ); else set_pcvar_string( pCvars [ VipFree ], "0" ); foloseste switch pe case true si false color_chat(id, "^3| ^4%s ^3| ^1Death-urile tale sunt deja ^4 0^3!", Tag ); e o prostie sa tot formetezi un text, fa-i direct din stock... new final_msg[128]; formatex(final_msg, charsmax(final_msg), "%s %s", Tag, msg_output); if( item == MENU_EXIT || !is_user_alive( id ) || !is_user_connected(id)) menu_destroy( menu ); if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED; nu era necesar de 2 ori. if(get_user_team( id ) == 1 ) { if( is_user_alive( id ) ) color_chat( 0, "!y(Terrorist) !g%s!team %s!y: %s", szPrefix, szName, szMessage ); else if( !is_user_alive( id ) ) color_chat( 0, "!y*DEAD* (Terrorist) !g%s!team %s!y: %s", szPrefix, szName, szMessage ); } if(get_user_team( id ) == 2 ) { if( is_user_alive( id ) ) color_chat( 0, "!y(Counter-Terrorist) !g%s!team %s!y: %s", szPrefix, szName, szMessage ); else if( !is_user_alive( id ) ) color_chat( 0, "!y*DEAD* (Counter-Terrorist) !g%s!team %s!y: %s", szPrefix, szName, szMessage ); } din nou, foloseste switch cam atat la prima vedere, corecteaza-ti micile erori.. si nu uita ca in ham spawn sa verifici daca userul e valid, poate fi si o entitate si vei primi index out of bounds sau crash. success.
Scripters Shadows Adi Postat Octombrie 26, 2020 Autor Scripters Postat Octombrie 26, 2020 Acum 6 minute, LondoN eXtream a spus: -> asta trebuie trecut in plugin_cfg/precache. Adica sa privim logica, inregistrezi tot si initializezi pluginul apoi dai check map? pa memorie chestia asta. nu i-am facut profile ca sa vad daca asa este, deci nu am un raspuns bazat. Acum 16 minute, LondoN eXtream a spus: if( IsVipHour( get_pcvar_num( pCvars [ VipFreeStart ] ), get_pcvar_num( pCvars [ VIpFreeEnd ] ) ) ) set_pcvar_string( pCvars [ VipFree ], "1" ); else set_pcvar_string( pCvars [ VipFree ], "0" ); foloseste switch pe case true si false o sa folosesc operatorul conditionat, nu am mai optimizat unele parti =))) Acum 17 minute, LondoN eXtream a spus: color_chat(id, "^3| ^4%s ^3| ^1Death-urile tale sunt deja ^4 0^3!", Tag ); e o prostie sa tot formetezi un text, fa-i direct din stock... new final_msg[128]; formatex(final_msg, charsmax(final_msg), "%s %s", Tag, msg_output); nu are sens ceea ce spui, dar oricum cand o sa am timp o sa-l fac cu ajutorul unui dictionar ca sa formatez intregul text Acum 21 minute, LondoN eXtream a spus: if( item == MENU_EXIT || !is_user_alive( id ) || !is_user_connected(id)) menu_destroy( menu ); if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED; nu era necesar de 2 ori. dap, ai dreptate, am uitat de aia =)))) Acum 22 minute, LondoN eXtream a spus: if(get_user_team( id ) == 1 ) { if( is_user_alive( id ) ) color_chat( 0, "!y(Terrorist) !g%s!team %s!y: %s", szPrefix, szName, szMessage ); else if( !is_user_alive( id ) ) color_chat( 0, "!y*DEAD* (Terrorist) !g%s!team %s!y: %s", szPrefix, szName, szMessage ); } if(get_user_team( id ) == 2 ) { if( is_user_alive( id ) ) color_chat( 0, "!y(Counter-Terrorist) !g%s!team %s!y: %s", szPrefix, szName, szMessage ); else if( !is_user_alive( id ) ) color_chat( 0, "!y*DEAD* (Counter-Terrorist) !g%s!team %s!y: %s", szPrefix, szName, szMessage ); } din nou, foloseste switch da, chiar ar fi mai bine sa fac pe cazuri, scutesc compiler-ul de munca in plus Acum 24 minute, LondoN eXtream a spus: si nu uita ca in ham spawn sa verifici daca userul e valid, poate fi si o entitate si vei primi index out of bounds sau crash. success. Se verifica deja daca jucatorul este in viata, deci este ok. In counter strike 1.6, functia virtuala Ham_Spawn este apelata doar in cazul jucatorilor. Merci pentru feedback.
LondoN eXtream Postat Octombrie 26, 2020 Postat Octombrie 26, 2020 2 minutes ago, Shadows Adi said: nu i-am facut profile ca sa vad daca asa este, deci nu am un raspuns bazat. o sa folosesc operatorul conditionat, nu am mai optimizat unele parti =))) nu are sens ceea ce spui, dar oricum cand o sa am timp o sa-l fac cu ajutorul unui dictionar ca sa formatez intregul text dap, ai dreptate, am uitat de aia =)))) da, chiar ar fi mai bine sa fac pe cazuri, scutesc compiler-ul de munca in plus Se verifica deja daca jucatorul este in viata, deci este ok. In counter strike 1.6, functia virtuala Ham_Spawn este apelata doar in cazul jucatorilor. Merci pentru feedback. Ham_Spawn se executa asupra tuturor entitatilor ce primesc spawn (jucatori, cutii, gaini, arme etc etc). if(1 <= id <= get_maxplayers()) ca se verifici daca jucatorul se incadreaza in randul jucatorilor.
Postări Recomandate