• Like 4
  • UP 2
  • Fortzaaaa 1
  • Mor de râs 2
  • Dislike 1
Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Administrator Festiv
Postat

xbox-cloud-gaming.webp?w=1421&ssl=1

Orele de utilizare pentru serviciul Game Pass în cloud au crescut cu 45%, spune CEO-ul Microsoft Gaming, Phil Spencer. El menționează că utilizatorii de console folosesc streamingul cu 45% mai mult pe console și cu 24% mai mult pe alte tipuri de dispozitive. Această creștere apare într-un moment în care serviciul se extinde în noi zone și oferă mai multe șanse jucătorilor. Declarația lui Spencer a fost făcută într-o postare recentă pe LinkedIn.

Aceste informații au fost date ca răspuns la anunțul Xbox despre lansarea jocurilor în cloud în India și lărgirea infrastructurii în Brazilia și ArgentinaSpencer afirmă că îmbunătățirile sunt vizibile prin modul în care se implică jucătorii și crede că acest avans actual este promițător pentru serviciu. Totuși, nu sunt cunoscute datele inițiale despre utilizare, ceea ce lasă unele întrebări fără răspuns privind efectul real.

Spencer spune că aceste progrese aduc mai multă libertate pentru jucători, care pot decide ce jocuri să joace și pe ce dispozitive. El afirmă că această direcție îi stimulează să continue să îmbunătățească experiența în cloud. De asemenea, mult mai mulți abonați au acces la streaming, nu doar cei care au Game Pass Ultimate.

Accesul la jocurile în cloud este acum disponibil și pentru planurile Premium și Essential, deși calitatea este mai mică și timpii de așteptare sunt mai mari. Microsoft lucrează și la o versiune gratuită a serviciului, susținută de reclame, dar nu a oferit informații clare. Creșterea continuă a serviciului ar putea atrage noi utilizatori în ecosistemul Xbox în următoarele luni.

Click aici pentru mai multe detalii

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate