• Like 4
  • UP 2
  • Fortzaaaa 1
  • Mor de râs 2
  • Dislike 1
Sari la conținut

Postări Recomandate

Postat

Lansat mai întâi pentru piața din China, unde iPhone 17 bate record după record în materie de vânzări, Xiaomi 17 reprezintă o veritabilă acrobație de marketing, asocierea de nume și design oferind o invitație deschisă pentru fanii Apple rămași poate neconvinși de oferta celui mai nou iPhone. Doar că… nu prea funcționează, publicul țintă arătându-se interesat mai degrabă de „beneficiile” asociate cu deținerea unui simbol al luxului, decât dotările în mod obiectiv superioare oferite de Xiaomi 17 Pro Max. Și chiar dacă imitarea unui alt produs de succes face cumva parte din cultura acestei țări și este acceptată în multe ocazii (ex. industria de îmbrăcăminte, industria auto), s-a părea că încercarea Xiaomi de a „flata” rivalul Apple a avut mai degrabă un efect de bumerang, cumpărătorii respingând imitația prezentată tot ca o alternativă de lux în favoarea originalului.

Mai multe detalii vezi aici...

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Termeni de Utilizare & Politică Intimitate