Jump to content

Deb

Staff TS3
  • Posts

    231
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4
  • LCS Points

    3,080 [ Donate ]

Deb last won the day on September 6 2020

Deb had the most liked content!

6 Followers

About Deb

  • Birthday December 19

Profile Information

  • Server
    MOSNEGII

Recent Profile Visitors

445 profile views

Deb's Achievements

Junior Member

Junior Member (2/5)

170

Reputation

  1. Bine ai venit , ma burcur sa aud asta
  2. Aici voi posta periodic modificarile aduse serverului.
  3. In acest topic vor fi anuntate sedintele cu staff-ul . Vor fi deasemenea comunicate verbal sau prin intermediul mesajelor in chat , pe server.Acestea se vor organiza pe TEAMSPEAK3 , server Ts.Leaguecs.Ro , canalul QUEEN , camera STAFF ONLY . Recomandarea este ca atunci cand se organizeaza sedinta,toti adminii sa se concentreze mai mult la ce se discuta si mai putin la joc , in acest fel nelungind discutiile mai mult decat ar fi cazul . Orele comunicate vor fi pe ora Romaniei . Cei care pot fi prezenti vor accesa camera , doar cei care nu pot lua parte la sedinte vor fi nevoiti sa anunte prin PM/TS/FORUM/STEAM etc . In cazul in care un admin lipseste la mai mult de 3 sedinte consecutiv , se va considera ca e lipsa de interes si va fi degradat pana la REMOVE . Acest topic va ramane deschis si se va da reply numai la acest post,nefiind nevoie sa deschideti topic separat . Pentru orice alt fel de detalii , va stam la dispozitie .
  4. Deoarece ne dorim sa devenim o mica "familie" virtuala, ar fi interesant sa facem cunostinta.Admini sau jucatori, copii sau adulti,nu are importanta,oricine e binevenit. 1.Numele tau : 2. Nick-ul din CS : 3. Varsta : 4. Locatia din care joci cel mai des : 5. O parere (despre orice) : 6. Poza este optional :
  5. Model Cerere Absenta / Activitate Redusa / Retragere : # Nick : # Grad : # Absenta / Activitate redusa / Retragere : # Perioada: # Motiv : # Alte precizari : Fiecare isi deschide topic separat ! Daca perioada este mai mare de 30 de zile puteti face cerere retragere , cu gradul in pastrare .
  6. In acest topic se vor posta toate maririle sau degradarile acordate de Fondatori !! Nick : Grad Vechi : Grad Nou : Motiv :
  7. ASPECTE IMPORTANTE: - titlul topicului trebuie să fie de forma "[QUEEN] Cerere unban nickname". Exemplu: [QUEEN] Cerere unban bob - aveți la dispoziție 72 de ore din momentul în care ați primit ban pentru a face această cerere - modelul trebuie respectat altfel cererea va fi RESPINSĂ - detaliile banului le veți avea întotdeauna în consolă atunci când dați conectare pe server - toată lumea are un steamid numeric la comanda "status" în consolă atunci când vă aflați pe un server! Nu ezitați să îl completați la cerere - Aveți răbdare, nu jigniti stafful deoarece cererea va fi respinsă. Un membru din staff va lua o decizie în cel mai scurt timp posibil MODEL CERERE: Your nick: Admin: Your steamid: Ban reason: Ban date: Ban length: Ban expires: **** [Ban Info] ****
  8. ASPECTE IMPORTANTE: Cererea trebuie făcută cu titlul de forma "[QUEEN] Cerere admin nickname" (exemplu: [QUUEEN] Cerere admin deb) Gradul oferit în urma acceptării cererii va fi cel de Administrator cu posibilitatea de avansare în urma ședințelor de pe TeamSpeak. Dacă nu ați citit regulamentul, cererea va fi respinsă automat. Dacă ai făcut o cerere şi a fost respinsă mai poţi face una peste minim 21 zile . Orice altă cerere făcută la mai puţin de 21 zile va fi automat respinsă, iar topicul închis. MODEL CERERE ADMIN : Nickname: SteamID (daca detineti steam): Ore Gametracker (link) : Adrese de contact (Steam, Discord, TeamSpeak etc.): Ai citit regulamentul? : Poti sta pe teamspeak cand joci?: Utilizator Steam : Poti dona? : MODEL CERERE SLOT : Nickname: SteamID (dacă dețineți Steam): Ore Gametracker (link)
  9. Pentru ca reclamatia sa va fie luata in considerare, trebuie sa contina urmatorul model: Numele dvs. : Numele adminului reclamat : Data si ora : Motiv reclamatie : Dovada (Se accepta doar Print la consola) : CONDITII: In cadrul unei reclamatii pot posta doar Fondatorii , cel care face reclamatia si reclamatul . Reclamatiile care nu respecta modelul dat vor fi inchise si ignorate. ATENTIE! Reclamatiile intre admini se fac doar la Admins Only. RECLAMATIILE PENTRU KICK / SLAY NU SE IAU IN CONSIDERARE
  10. Nick : Nick-ul jucatorului banat : IP & SteamID-ul acestuia : Data & Ora : Motiv : Dovada(OBLIGATORIU) : Fiecare admin trebuie sa aibe propriul banlist ! Daca banati pe cineva si nu aveti dovada veti fi sanctionati conform regulamentului ! Pentru orice cod (wall/aim/speed) sunteti obligati sa faceti un mic demo iar apoi sa il banati !
  11. -------------------------- - REGULI GENERALE - -------------------------- 1. Injuriile/jiginirile aduse staff-ului sunt sanctionate cu ban (temporar/permanent). 2. Comanda RETRY dupa GAG este sanctionata cu BAN 120 de minute. 3. Se accepta in staff doar fete . ----------------------- - REGULI ADMINI - ---------------------- 1. Este interzis abuzul de acces. 2. Fiecare ban dat pe server trebuie trecut in Ban-List in ziua curenta aplicarii acestuia, alaturi de o dovada concreta (IMPORTANT). 3. Demo-urile trebuie sa contina minim 3 runde (exceptie cazurile in care hack-ul este clar), in caz contrar veti fi sanctionati. 4. La o reclamatie adusa unui admin de catre un player au dreptul sa raspunda tot staff-ul. 5. Adminii au datoria de a pastra linistea pe server. - Obiectivul lor principal este de a asigura buna desfasurare a jocului, fiind atenti la codati. 6. Comanda pentru votemap se utilizeaza doar in ultimele 10 minute si harta se va schimba in jurul a ultimelor 5 minute ramase din harta. - Tot timpul se vor da 2 harti la vot. - Consultati-va cu adminii/playerii prezenti pe server in legatura cu ce harti dati la vot. - Inainte de a da vot, verificati ultimele harti jucate, tastand in chat /harti. - Harta va fi schimbata de catre admin-ul care a dat votul, nu aveti dreptul sa va bagati peste cel care a dat votul, veti fi sanctionati in cazul in care o faceti. 7. Sunt INTERZISE comenzile intre admini, excepand urmatoarele comenzi: amx_spec, amx_exec nick amx_spectate. 8. Daca suspectati un admin de cod, nu aveti dreptul sa-l banati. - Faceti un demo si o prezentati Fondatorilor 9. La fiecare ban dat trebuie trecut motivul corespunzator (WALL/AIM/SPEED/LIMBAJ). 10. In intervalul de timp 23.00 A.M si 12:00 P.M singura mapa care se va juca va fi de_dust2, * FORUM 1. Sunteti obligati sa frecventati forum-ul zilnic, in special sectiunile dedicate cererilor unban/accese si sectiunea Admin Only. 2. Trebuie sa aveti acelasi nickname atat pe forum cat si pe server, astfel evitadu-se confuziile in cadrul cererilor de unban/admin/slot. 3. In cazul unei cereri unban, inainte de a va da cu parerea, sunteti obligati sa descarcati demo-ul si sa-l vizionati. - Ca sa demonstrati ca ati vazut demo-ul, trebuie sa faceti un printscreen (poza) in timp ce vizionati demo-ul, prezentand acest ss alaturi de parerea dvs la cererea unban. - Neindeplinirea acestor conditii duce la sanctiuni. 4. Cererile unban vor fi lasate deschise MINIM 12h de la deschiderea acesteia sau minim 5 replay-uri. - Cei care nu respecta aceasta conditie va fi sanctionat. 5. In cazul in care veti absenta o perioada mai mare de 3 zile, aveti datoria de a ne anunta printr-o cerere de absenta facuta la Admin Only. 6. Adminii care nu sunt activi pe server/forum mai mult de 3 zile, fara sa anunte vor fi sanctionati. 7. O inactivitate neanuntata mai lunga de 7 zile atrage cu sine REMOVE. 8. Programul de noapte incepe la ora 00:00 seara si se termina la 11:00 ziua, in acest interval de timp se vor juca doar harti clasice: de_dust2 si de_inferno. - Cine nu respecta aceste reguli primeste remove fara discutii. - Pentru a da restart hartilor curente, folositi comanda amx_cvarmenu si modificati cvar-ul sv_restart in 1, iar pentru a modifica timpul ramas din harta, folositi tot amx_cvarmenu, schimband mp_timelimit in 0 sau 35, toti adminii avand acces la aceasta comanda. 9. Incepand cu ora 00:00 noaptea pana la 11:00 - 12:00 dimineata nu dati kick AFK-urilor, veti fi sanctionati daca o faceti. 10. Nu aveti voie sa treceti peste cuvantul/actiunile unui Fondator/Manager. 11. Nu cereti playerilor/vip-urilor/adminilor sa faca testul WarGods, el nefiind obligatoriu la noi pe server. 12. Toti adminii au obligatia sa citeasca “Manual Admin”, acesta se regaseste la Admin Only. 13. Nu se da kick la AFK daca nu este serverul Full supa orele prestabilite. 14. Doar adminii au dreptul de a comenta la sectiunile cererilor/banlist etc...(inafara de cei care depun o cerere (admin/unban/slot/vip). 15. Cererile admin vor fi lasate deschise MINIM 12h de la deschiderea acesteia sau minim 5 replay-uri. * SANCTIUNI 1. Vor fi sanctionati cu remove adminii in cazul in care: - Detin acces pe alte servere. - Vor avea un limbaj trivial pe server. - Nu vor informa playerii la cererea acestora despre cum pot dona/cum pot primi admin/cum pot primi slot/cum pot lua legatura cu Fondatorii. - Cei care nu-si vor ajuta colegii la indeplinirea atributiilor de admin pe server. - Cei care nu vor prezenta dovada la cereri unban.
  12. ************************************************ Ban Information Name: Ic3MaN IP: 95.91.221.45 Reason: wall Unban Time: Permanent Ban ************************************************
  13. ************************************************ Ban Information Name: a$$hole IP: 45.146.13.190 Reason: wall Unban Time: Permanent Ban ************************************************
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use & Privacy Policy