The Boogeyman @ LCS Posted October 8 Posted October 8 CreepyPasta Romania. Sursa Numele meu este Jason Beckett. Am 17 ani și sunt elev în ultimul an de liceu, singurul copil al lui Julie și Ryan Beckett. Familia mea este una care călătorește constant datorită locurilor de muncă pe care tatăl meu le primește. Tatăl meu a devenit farmacist la CVS-ul local. Mama stă acasă în timp ce tatăl meu este plecat. Din cauza mutărilor constante ale familiei, nu am reușit să-mi fac niciodată prieteni, nici măcar nu planific să fac vreunul. Nu am simțit nevoia de prieteni. Ne-am mutat într-o casă albastră-țipătoare de pe Windham Avenue 15 din Mandan, Dakota de Nord. Nu este prea asemănătoare cu celelalte case cu gazonuri și decorațiuni fancy. Nu mă interesează ce crede cineva despre noi. Fie că suntem săraci, bogați, de clasă mijlocie… oricum plecăm. Când eram copil, am avut o ceartă uriașă cu trei adolescenți care, din ceea ce am crezut, încercau să mă omoare. Nu știu de ce voiau să mă omoare, poate pentru că erau într-o bandă? A fost în mijlocul străzii și lupta a fost mai mult o încercare de a mă apăra după ce am fost amenințat de ei și înjurat. Am fost împins înapoi și am început să-mi pierd echilibrul. Am căzut și am aterizat cu capul pe trotuar. Stând acolo sângerând din craniu, totul a început să dispară. Am observat că cei trei adolescenți s-au grăbit spre mine și, pe măsură ce făceau asta, am văzut pe cineva în spatele lor… apoi am leșinat. Când mama și tata m-au găsit pe jos sângerând, am fost dus de urgență la spital unde mi s-a făcut un scan complet al corpului. Am întrebat-o pe mama ce s-a întâmplat cu acei copii care m-au atacat… ea mi-a spus că sunt prea mic să aflu, dar ceva “nefericit” li s-a întâmplat. După ce scanarea CT a fost completă, mediciiau observat ceva ciudat și neregulat întâmplându-se în creierul meu. Au spus ceva despre “Sistemul Limbic”, zona care are legatura cu emoțiile mele. Mi s-a întrebat dacă ii urăsc pe acei băieți care m-au atacat, la care a