Jump to content

RedOne

Ex-Staff
  • Posts

    4,105
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3
  • LCS Points

    153 [ Donate ]

RedOne last won the day on December 12 2019

RedOne had the most liked content!

5 Followers

About RedOne

  • Birthday 16/03/2000

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Country
    Romania Bucuresti
  • Nick CS 1.6
    RedOne

Recent Profile Visitors

1,376 profile views

RedOne's Achievements

LeagueCS Legend

LeagueCS Legend (5/5)

116

Reputation

  1. eu iti dau un pro dar sper sa faci treaba daca vii pe asistenta
  2. 𝐏𝐫𝐢𝐦𝐞𝐥𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐢ț𝐞 𝐜𝐮 𝐯𝐢𝐢𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐬𝐢𝐮𝐧𝐞 𝐝𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐧ță 𝐚 𝐥𝐮𝐢 𝐌𝐢𝐧𝐢 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜 𝐚𝐮 𝐚𝐩ă𝐫𝐮𝐭 î𝐧 𝐜𝐚𝐝𝐫𝐮𝐥 𝐝𝐨𝐜𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐂𝐡𝐚𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐍𝐞𝐱𝐭, 𝐨 𝐦𝐢𝐧𝐢-𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐝𝐞𝐝𝐢𝐜𝐚𝐭ă 𝐝𝐞𝐳𝐯𝐨𝐥𝐭ă𝐫𝐢𝐢 𝐧𝐨𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐒𝐔𝐕 𝐁𝐌𝐖 𝐢𝐗. 𝐕𝐢𝐢𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥 𝐇𝐨𝐭 𝐇𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐯𝐚 𝐩𝐫𝐞𝐥𝐮𝐚 𝐞𝐥𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐨𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐬𝐞 î𝐧 𝐩𝐫𝐞𝐦𝐢𝐞𝐫ă 𝐩𝐞 𝐯𝐚𝐫𝐢𝐚𝐧𝐭𝐚 𝐉𝐨𝐡𝐧 𝐂𝐨𝐨𝐩𝐞𝐫 𝐖𝐨𝐫𝐤𝐬 𝐆𝐏. 𝐋𝐚 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐮𝐥 𝐥𝐮𝐧𝐢𝐢 𝐭𝐫𝐞𝐜𝐮𝐭𝐞, 𝐨𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐢𝐢 𝐌𝐢𝐧𝐢 𝐚𝐮 𝐚𝐧𝐮𝐧ț𝐚𝐭 𝐜ă î𝐧 𝐯𝐢𝐢𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥 𝐚𝐩𝐫𝐨𝐩𝐢𝐚𝐭 𝐯𝐨𝐫 𝐥𝐚𝐬𝐚 𝐝𝐨𝐮ă 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐞 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜𝐞 𝐧𝐨𝐢. 𝐁𝐫𝐢𝐭𝐚𝐧𝐢𝐜𝐢𝐢 𝐩𝐫𝐞𝐠ă𝐭𝐞𝐬𝐜 𝐮𝐧 𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐝𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬ă 𝐦𝐢𝐜ă 𝐝𝐢𝐬𝐩𝐨𝐧𝐢𝐛𝐢𝐥 𝐞𝐱𝐜𝐥𝐮𝐬𝐢𝐯 î𝐧 𝐯𝐚𝐫𝐢𝐚𝐧𝐭ă 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜ă ș𝐢 𝐮𝐧 𝐒𝐔𝐕 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐜𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐯𝐚 𝐟𝐢 𝐨𝐟𝐞𝐫𝐢𝐭 ș𝐢 𝐜𝐮 𝐦𝐨𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐮 𝐚𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧ă. 𝐂â𝐭𝐞𝐯𝐚 𝐳𝐢𝐥𝐞 𝐦𝐚𝐢 𝐭â𝐫𝐳𝐢𝐮, 𝐯𝐨𝐜𝐢 𝐚𝐩𝐫𝐨𝐩𝐢𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐞𝐢 𝐚𝐮 𝐦𝐞𝐧ț𝐢𝐨𝐧𝐚𝐭 𝐟𝐚𝐩𝐭𝐮𝐥 𝐜ă 𝐌𝐈𝐍𝐈 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐞𝐚𝐳ă ș𝐢 𝐥𝐚 𝐨 𝐯𝐚𝐫𝐢𝐚𝐧𝐭ă 𝐝𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐧ță 𝐚 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐂𝐨𝐨𝐩𝐞𝐫 𝐒𝐄 (𝐟𝐨𝐭𝐨), 𝐯𝐞𝐫𝐬𝐢𝐮𝐧𝐞𝐚 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜ă 𝐚 𝐡𝐚𝐭𝐜𝐡𝐛𝐚𝐜𝐤-𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐛𝐫𝐢𝐭𝐚𝐧𝐢𝐜. 𝐎𝐝𝐚𝐭ă 𝐜𝐮 𝐥𝐚𝐧𝐬𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐥𝐮𝐢 𝐁𝐌𝐖 𝐢𝐗, 𝐒𝐔𝐕-𝐮𝐥 𝐚𝐧𝐭𝐢𝐜𝐢𝐩𝐚𝐭 î𝐧 𝐮𝐫𝐦ă 𝐜𝐮 𝐝𝐨𝐢 𝐚𝐧𝐢 𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐜𝐞𝐩𝐭𝐮𝐥 𝐢𝐍𝐞𝐱𝐭, 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜ă𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥 𝐠𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 𝐚 𝐥𝐚𝐧𝐬𝐚𝐭 ș𝐢 𝐂𝐡𝐚𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐍𝐞𝐱𝐭, 𝐨 𝐦𝐢𝐧𝐢-𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐜𝐮 𝟔 𝐞𝐩𝐢𝐬𝐨𝐚𝐝𝐞.𝐀𝐬𝐭𝐟𝐞𝐥, 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜ă𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥 𝐠𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 𝐚 𝐨𝐟𝐞𝐫𝐢𝐭 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐢 ș𝐢 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚ț𝐢𝐢 𝐝𝐢𝐧 𝐜𝐮𝐥𝐢𝐬𝐞𝐥𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐜𝐞𝐬𝐞𝐥𝐨𝐫 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐮 𝐝𝐮𝐬 𝐥𝐚 𝐝𝐞𝐳𝐯𝐨𝐥𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐒𝐔𝐕-𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜 𝐢𝐗. Î𝐧 𝐞𝐩𝐢𝐬𝐨𝐝𝐮𝐥 𝐚𝐥 𝐝𝐨𝐢𝐥𝐞𝐚 𝐚𝐥 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞𝐢 𝐂𝐡𝐚𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐍𝐞𝐱𝐭 (î𝐧𝐜𝐞𝐩â𝐧𝐝 𝐜𝐮 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐮𝐥 𝟑:𝟐𝟐) 𝐚𝐩𝐚𝐫 ș𝐢 𝐜â𝐭𝐞𝐯𝐚 𝐬𝐜𝐡𝐢ț𝐞 𝐜𝐮 𝐯𝐢𝐢𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥 𝐌𝐢𝐧𝐢 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜 𝐝𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐧ță, 𝐬𝐞𝐦𝐧 𝐜ă 𝐳𝐯𝐨𝐧𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐮𝐧ț𝐚𝐮 𝐮𝐧 𝐚𝐬𝐭𝐟𝐞𝐥 𝐝𝐞 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐚𝐝𝐞𝐯ă𝐫𝐚𝐭𝐞.Î𝐧 𝐝𝐞𝐬𝐞𝐧𝐞𝐥𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐩𝐚𝐫 î𝐧 𝐜𝐥𝐢𝐩𝐮𝐥 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞𝐢 𝐂𝐡𝐚𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐍𝐞𝐱𝐭 𝐩𝐨𝐭 𝐟𝐢 𝐨𝐛𝐬𝐞𝐫𝐯𝐚𝐭𝐞 𝐨 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐝𝐞 𝐞𝐥𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐨𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐚𝐬𝐞𝐦ă𝐧ă𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐮 𝐜𝐞𝐥𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢𝐭𝐞 î𝐧 𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐞 𝐉𝐨𝐡𝐧 𝐂𝐨𝐨𝐩𝐞𝐫 𝐖𝐨𝐫𝐤𝐬 𝐆𝐏, 𝐜𝐞𝐥 𝐦𝐚𝐢 𝐫𝐚𝐩𝐢𝐝 𝐌𝐢𝐧𝐢 𝐝𝐞 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐞 𝐝𝐞 𝐩â𝐧ă 𝐚𝐜𝐮𝐦.Alături de modificările estetice, viitorul Mini electric de performanță ar urma să beneficieze și de o configurație îmbunătățită a suspensiilor.Î𝐧 𝐚𝐜𝐞𝐬𝐭 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭, 𝐧𝐮 𝐞𝐱𝐢𝐬𝐭ă 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚ț𝐢𝐢 𝐜𝐮 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐢𝐫𝐞 𝐥𝐚 𝐛𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚 ș𝐢 𝐦𝐨𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥 𝐩𝐫𝐞𝐠ă𝐭𝐢𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐛𝐫𝐢𝐭𝐚𝐧𝐢𝐜𝐢. 𝐀𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐮𝐥 𝐌𝐢𝐧𝐢 𝐂𝐨𝐨𝐩𝐞𝐫 𝐒𝐄 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐠𝐫𝐞𝐚𝐳ă 𝐮𝐧 𝐦𝐨𝐭𝐨𝐫 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜 𝐜𝐮 𝟏𝟖𝟒 𝐂𝐏 ș𝐢 𝟐𝟕𝟎 𝐍𝐦, 𝐢𝐚𝐫 𝐛𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚 𝐜𝐮 𝐨 𝐜𝐚𝐩𝐚𝐜𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐭ă 𝐝𝐞 𝟐𝟖.𝟗 𝐤𝐖𝐡 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐢𝐭𝐞 𝐨 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐞 𝐝𝐞 𝐩â𝐧ă 𝐥𝐚 𝟐𝟕𝟎 𝐝𝐞 𝐤𝐢𝐥𝐨𝐦𝐞𝐭𝐫𝐢. 𝐒𝐔𝐑𝐒𝐀:https://www.automarket.ro/stiri/
  3. 𝐆𝐫𝐮𝐩𝐮𝐥 𝐈𝐧𝐞𝐨𝐬 𝐬𝐩𝐞𝐫ă 𝐜ă 𝐩𝐫𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐟𝐚𝐛𝐫𝐢𝐜𝐢𝐢 𝐒𝐦𝐚𝐫𝐭 𝐝𝐢𝐧 𝐅𝐫𝐚𝐧ț𝐚 𝐯𝐚 𝐟𝐢 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭ă î𝐧 𝐜â𝐭𝐞𝐯𝐚 𝐬ă𝐩𝐭ă𝐦â𝐧𝐢, 𝐝𝐮𝐩ă 𝐜𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐝𝐢𝐜𝐚𝐭𝐞𝐥𝐞 ș𝐢-𝐚𝐮 𝐝𝐚𝐭 𝐚𝐜𝐨𝐫𝐝𝐮𝐥 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐳𝐚𝐜ț𝐢𝐚 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐛𝐫𝐢𝐭𝐚𝐧𝐢𝐜𝐢 ș𝐢 𝐃𝐚𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫. 𝐈𝐧𝐞𝐨𝐬 𝐯𝐫𝐞𝐚 𝐬ă 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜ă 𝐚𝐧𝐮𝐚𝐥 𝟐𝟓.𝟎𝟎𝟎 𝐝𝐞 𝐮𝐧𝐢𝐭ăț𝐢 𝐚𝐥𝐞 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐆𝐫𝐞𝐧𝐚𝐝𝐢𝐞𝐫. 𝐑𝐞𝐜𝐞𝐧𝐭, 𝐨𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐢𝐢 𝐃𝐚𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫 𝐚𝐮 𝐚𝐧𝐮𝐧ț𝐚𝐭 𝐜ă 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧ț𝐢𝐨𝐧𝐞𝐚𝐳ă 𝐬ă 𝐯â𝐧𝐝ă 𝐮𝐳𝐢𝐧𝐚 𝐝𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐜𝐚𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞𝐚 𝐟𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞𝐳ă 𝐇𝐚𝐦𝐛𝐚𝐜𝐡. Î𝐧 𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐧𝐭, 𝐥𝐚 𝐚𝐜𝐞𝐚𝐬𝐭ă 𝐟𝐚𝐛𝐫𝐢𝐜ă 𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐚𝐬𝐚𝐦𝐛𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐞𝐥𝐞 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜𝐞 𝐒𝐦𝐚𝐫𝐭 𝐄𝐐 𝐅𝐨𝐫𝐭𝐰𝐨 ș𝐢 𝐄𝐐 𝐅𝐨𝐫𝐭𝐰𝐨 𝐂𝐚𝐛𝐫𝐢𝐨𝐥𝐞𝐭. 𝐍𝐞𝐦ț𝐢𝐢 𝐚𝐮 𝐬𝐩𝐮𝐬 𝐜ă 𝐯𝐨𝐫 𝐯𝐢𝐧𝐝𝐞 𝐮𝐳𝐢𝐧𝐚 𝐝𝐨𝐚𝐫 𝐝𝐚𝐜ă 𝐧𝐨𝐮𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐫𝐢𝐞𝐭𝐚𝐫 îș𝐢 𝐯𝐚 𝐚𝐬𝐮𝐦𝐚 𝐚𝐧𝐠𝐚𝐣𝐚𝐦𝐞𝐧𝐭𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞 î𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐨𝐮ă 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐞 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜𝐞. 𝐃𝐮𝐩ă î𝐧𝐜𝐞𝐩𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐝𝐢𝐬𝐜𝐮ț𝐢𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐜𝐮 𝐨𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐢𝐢 𝐃𝐚𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫, 𝐛𝐫𝐢𝐭𝐚𝐧𝐢𝐜𝐢𝐢 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐈𝐧𝐞𝐨𝐬 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐦𝐨𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐚𝐮 𝐟ă𝐜𝐮𝐭 𝐨 𝐨𝐟𝐞𝐫𝐭ă 𝐨𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥ă 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐩𝐫𝐞𝐥𝐮𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐟𝐚𝐛𝐫𝐢𝐜𝐢𝐢 𝐒𝐦𝐚𝐫𝐭 ș𝐢 𝐚𝐧𝐮𝐧ță 𝐚𝐜𝐮𝐦 𝐜ă 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐳𝐚𝐜ț𝐢𝐚 𝐚𝐫 𝐩𝐮𝐭𝐞𝐚 𝐬ă 𝐟𝐢𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭ă î𝐧 𝐜â𝐭𝐞𝐯𝐚 𝐬ă𝐩𝐭ă𝐦â𝐧𝐢, 𝐝𝐮𝐩ă 𝐜𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐝𝐢𝐜𝐚𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐟𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞𝐳𝐞 ș𝐢-𝐚𝐮 𝐝𝐚𝐭 𝐚𝐜𝐨𝐫𝐝𝐮𝐥. Î𝐧𝐜𝐞𝐩â𝐧𝐝 𝐝𝐢𝐧 𝟐𝟎𝟐𝟐, 𝐈𝐧𝐞𝐨𝐬 𝐯𝐫𝐞𝐚 𝐬ă 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜ă 𝐚𝐧𝐮𝐚𝐥 𝟐𝟓.𝟎𝟎𝟎 𝐝𝐞 𝐮𝐧𝐢𝐭ăț𝐢 𝐈𝐧𝐞𝐨𝐬 𝐆𝐫𝐞𝐧𝐚𝐝𝐢𝐞𝐫.𝐏𝐫𝐢𝐦𝐮𝐥 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥 𝐚𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜ă𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐛𝐫𝐢𝐭𝐚𝐧𝐢𝐜 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐮𝐧𝐮𝐥 𝐝𝐞𝐝𝐢𝐜𝐚𝐭 𝐢𝐮𝐛𝐢𝐭𝐨𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐨𝐟𝐟-𝐫𝐨𝐚𝐝 ș𝐢 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐩𝐮𝐭𝐞𝐫𝐧𝐢𝐜 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐚𝐭 𝐝𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚ț𝐢𝐞 𝐋𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐃𝐞𝐟𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫. 𝐆𝐫𝐞𝐧𝐚𝐝𝐢𝐞𝐫 𝐯𝐚 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢 𝐦𝐨𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐢𝐞𝐬𝐞𝐥 ș𝐢 𝐛𝐞𝐧𝐳𝐢𝐧ă 𝐜𝐮 ș𝐚𝐬𝐞 𝐜𝐢𝐥𝐢𝐧𝐝𝐫𝐢 𝐝𝐢𝐧 𝐨𝐟𝐞𝐫𝐭𝐚 𝐁𝐌𝐖. 𝐈𝐧𝐢ț𝐢𝐚𝐥, 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜ă𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥 𝐛𝐫𝐢𝐭𝐚𝐧𝐢𝐜 îș𝐢 𝐝𝐨𝐫𝐞𝐚 𝐬ă 𝐜𝐮𝐦𝐩𝐞𝐫𝐞 𝐨 𝐮𝐳𝐢𝐧ă 𝐝𝐢𝐧 𝐏𝐨𝐫𝐭𝐮𝐠𝐚𝐥𝐢𝐚 𝐮𝐧𝐝𝐞 𝐬ă 𝐟𝐢𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐬 ș𝐚𝐬𝐢𝐮𝐥, ș𝐢 𝐨 𝐟𝐚𝐛𝐫𝐢𝐜ă î𝐧 Ț𝐚𝐫𝐚 𝐆𝐚𝐥𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐮𝐧𝐝𝐞 𝐬ă 𝐚𝐢𝐛ă 𝐥𝐨𝐜 𝐚𝐬𝐚𝐦𝐛𝐥𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐨𝐟𝐟-𝐫𝐨𝐚𝐝. 𝐒𝐔𝐑𝐒𝐀:https://www.automarket.ro/stiri/
  4. 𝐌𝐚𝐱 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐜𝐞𝐥 𝐦𝐚𝐢 𝐫𝐚𝐩𝐢𝐝 î𝐧 𝐜𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐨𝐮ă 𝐬𝐞𝐬𝐢𝐮𝐧𝐢 𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐭𝐫𝐞𝐧𝐚𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐓𝐮𝐫𝐜𝐢𝐚, î𝐧𝐬ă 𝐩𝐢𝐥𝐨ț𝐢𝐢 𝐚𝐮 𝐚𝐯𝐮𝐭 𝐧𝐮𝐦𝐞𝐫𝐨𝐚𝐬𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐮𝐳𝐚 𝐚𝐝𝐞𝐫𝐞𝐧ț𝐞𝐢 𝐬𝐜ă𝐳𝐮𝐭𝐞. "𝐀𝐦 𝐩𝐢𝐥𝐨𝐭𝐚𝐭 𝐜𝐚 𝐩𝐞 𝐠𝐡𝐞𝐚ță", 𝐚 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐢𝐜𝐚𝐭 𝐩𝐢𝐥𝐨𝐭𝐮𝐥 𝐑𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐥𝐥. 𝐌𝐚𝐫𝐞𝐥𝐞 𝐏𝐫𝐞𝐦𝐢𝐮 𝐚𝐥 𝐓𝐮𝐫𝐜𝐢𝐞𝐢 𝐚 𝐫𝐞𝐯𝐞𝐧𝐢𝐭 î𝐧 𝐦𝐨𝐝 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐧𝐳ă𝐭𝐨𝐫 î𝐧 𝐜𝐚𝐥𝐞𝐧𝐝𝐚𝐫𝐮𝐥 𝐅𝐨𝐫𝐦𝐮𝐥𝐞𝐢 𝟏 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐚𝐜𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐞𝐳𝐨𝐧 𝐜𝐚 𝐮𝐫𝐦𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐡𝐚𝐨𝐬𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐩𝐫𝐨𝐯𝐨𝐜𝐚𝐭 𝐝𝐞 𝐩𝐚𝐧𝐝𝐞𝐦𝐢𝐚 𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐫𝐨𝐧𝐚𝐯𝐢𝐫𝐮𝐬. 𝐏𝐢𝐥𝐨ț𝐢𝐢 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐛𝐮𝐜𝐮𝐫𝐨ș𝐢 𝐬ă 𝐫𝐞𝐯𝐢𝐧ă 𝐝𝐮𝐩ă 𝐨 𝐩𝐚𝐮𝐳ă 𝐝𝐞 𝟗 𝐚𝐧𝐢 𝐩𝐞 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐢𝐭𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐈𝐬𝐭𝐚𝐧𝐛𝐮𝐥 𝐏𝐚𝐫𝐤, 𝐮𝐧𝐮𝐥 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐜𝐞𝐥𝐞 𝐦𝐚𝐢 𝐚𝐩𝐫𝐞𝐜𝐢𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐩𝐮𝐧𝐜𝐭 𝐝𝐞 𝐯𝐞𝐝𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐥 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐚ț𝐢𝐞𝐢. 𝐂𝐮 𝐭𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐜𝐞𝐬𝐭𝐞𝐚, 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐨𝐮ă 𝐬𝐞𝐬𝐢𝐮𝐧𝐢 𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐭𝐫𝐞𝐧𝐚𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐥𝐢𝐛𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐬𝐟ăș𝐮𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐯𝐢𝐧𝐞𝐫𝐢 𝐚𝐮 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐭 𝐧𝐮𝐦𝐞𝐫𝐨𝐚𝐬𝐞 𝐛ă𝐭ă𝐢 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐩 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐩𝐢𝐥𝐨ț𝐢. 𝐂𝐢𝐫𝐜𝐮𝐢𝐭𝐮𝐥 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐟𝐚𝐥𝐭𝐚𝐭 𝐜𝐮 𝐧𝐮𝐦𝐚𝐢 𝐜â𝐭𝐞𝐯𝐚 𝐬ă𝐩𝐭ă𝐦â𝐧𝐢 î𝐧 𝐮𝐫𝐦ă, 𝐢𝐚𝐫 𝐏𝐢𝐫𝐞𝐥𝐥𝐢 𝐚 𝐚𝐝𝐮𝐬 𝐚𝐢𝐜𝐢 𝐜𝐞𝐥𝐞 𝐦𝐚𝐢 𝐝𝐮𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐨𝐳𝐢ț𝐢𝐢 𝐝𝐞 𝐩𝐧𝐞𝐮𝐫𝐢 𝐝𝐢𝐧 𝐠𝐚𝐦ă, î𝐧𝐭𝐫𝐮𝐜â𝐭 𝐬𝐞𝐥𝐞𝐜ț𝐢𝐚 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐟ă𝐜𝐮𝐭ă î𝐧𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐟𝐚𝐥𝐭𝐚𝐫𝐞. 𝐏𝐫𝐢𝐧 𝐮𝐫𝐦𝐚𝐫𝐞, 𝐚𝐝𝐞𝐫𝐞𝐧ț𝐚 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐢𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐬𝐜ă𝐳𝐮𝐭ă, 𝐢𝐚𝐫 𝐩𝐧𝐞𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐮 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐢𝐜𝐚𝐭 ș𝐢 𝐦𝐚𝐢 𝐦𝐮𝐥𝐭 𝐬𝐢𝐭𝐮𝐚ț𝐢𝐚, 𝐦𝐨𝐭𝐢𝐯 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐮𝐦𝐞𝐫𝐨ș𝐢 𝐩𝐢𝐥𝐨ț𝐢 𝐚𝐮 𝐝𝐞𝐫𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐩𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐭ă. "𝐄𝐬𝐭𝐞 𝐜𝐚 ș𝐢 𝐜𝐮𝐦 𝐚𝐦 𝐩𝐢𝐥𝐨𝐭𝐚 𝐩𝐞 𝐠𝐡𝐞𝐚ță", 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐬𝐮𝐦𝐚𝐫𝐮𝐥 𝐟ă𝐜𝐮𝐭 𝐝𝐞 𝐌𝐚𝐱 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 𝐥𝐚 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐮𝐥 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐞𝐢 𝐬𝐞𝐬𝐢𝐮𝐧𝐢. 𝐏𝐢𝐥𝐨𝐭𝐮𝐥 𝐜𝐞𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐑𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐥𝐥 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 î𝐧𝐬ă 𝐜𝐞𝐥 𝐦𝐚𝐢 𝐫𝐚𝐩𝐢𝐝 î𝐧 𝐚𝐦𝐛𝐞𝐥𝐞 𝐬𝐞𝐬𝐢𝐮𝐧𝐢. Î𝐧 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐞𝐥𝐞, 𝐨𝐥𝐚𝐧𝐝𝐞𝐳𝐮𝐥 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐜𝐫𝐨𝐧𝐨𝐦𝐞𝐭𝐫𝐚𝐭 𝐜𝐮 𝟏:𝟑𝟓.𝟎𝟕𝟕, 𝐥𝐚 𝐩𝐞𝐬𝐭𝐞 𝟏𝟎 𝐬𝐞𝐜𝐮𝐧𝐝𝐞 𝐝𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐩𝐮𝐥 𝐚𝐧𝐭𝐢𝐜𝐢𝐩𝐚𝐭 𝐢𝐧𝐢ț𝐢𝐚𝐥, 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐜𝐚 î𝐧 𝐚 𝐝𝐨𝐮𝐚 𝐬𝐞𝐬𝐢𝐮𝐧𝐞 𝐬ă î𝐧𝐫𝐞𝐠𝐢𝐬𝐭𝐫𝐞𝐳𝐞 𝐮𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬 𝐥𝐚 𝟏:𝟐𝟖.𝟑𝟑𝟎. Î𝐧 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐬𝐞𝐬𝐢𝐮𝐧𝐞, 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐮𝐫𝐦𝐚𝐭 𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐞𝐜𝐡𝐢𝐩𝐢𝐞𝐫𝐮𝐥 𝐬ă𝐮, 𝐀𝐥𝐞𝐱𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐀𝐥𝐛𝐨𝐧, î𝐧 𝐭𝐢𝐦𝐩 𝐜𝐞 𝐅𝐞𝐫𝐫𝐚𝐫𝐢 𝐚 𝐨𝐛ț𝐢𝐧𝐮𝐭 𝐥𝐨𝐜𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝟑 ș𝐢 𝟓 𝐩𝐫𝐢𝐧 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐞𝐬 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜 ș𝐢 𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐕𝐞𝐭𝐭𝐞𝐥. Î𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐩, 𝐌𝐞𝐫𝐜𝐞𝐝𝐞𝐬 𝐚 î𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭 𝐦𝐚𝐢 𝐥𝐞𝐧𝐭, 𝐝𝐨𝐚𝐫 𝐜𝐮 𝐥𝐨𝐜𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝟗 ș𝐢 𝟏𝟓 𝐨𝐜𝐮𝐩𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐕𝐚𝐥𝐭𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐁𝐨𝐭𝐭𝐚𝐬 ș𝐢 𝐋𝐞𝐰𝐢𝐬 𝐇𝐚𝐦𝐢𝐥𝐭𝐨𝐧 î𝐧 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐬𝐞𝐬𝐢𝐮𝐧𝐞. 𝐔𝐥𝐭𝐞𝐫𝐢𝐨𝐫, 𝐚𝐜𝐞ș𝐭𝐢𝐚 𝐚𝐮 𝐩𝐫𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬𝐚𝐭 î𝐧𝐬ă 𝐩𝐞 𝐥𝐨𝐜𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝟑 ș𝐢 𝟒 î𝐧 𝐚 𝐝𝐨𝐮𝐚 𝐬𝐞𝐬𝐢𝐮𝐧𝐞. 𝐂𝐚𝐥𝐢𝐟𝐢𝐜ă𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐌𝐚𝐫𝐞𝐥𝐞 𝐏𝐫𝐞𝐦𝐢𝐮 𝐚𝐥 𝐓𝐮𝐫𝐜𝐢𝐞𝐢 𝐯𝐨𝐫 𝐚𝐯𝐞𝐚 𝐥𝐨𝐜 𝐬â𝐦𝐛ă𝐭ă 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 𝟏𝟒:𝟎𝟎, î𝐧 𝐭𝐢𝐦𝐩 𝐜𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐬ă 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐚𝐭ă 𝐝𝐮𝐦𝐢𝐧𝐢𝐜ă 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 𝟏𝟐:𝟏𝟎. 𝐓𝐔𝐑𝐂𝐈𝐀 - 𝐑𝐄𝐙𝐔𝐋𝐓𝐀𝐓𝐄 𝐀𝐍𝐓𝐑𝐄𝐍𝐀𝐌𝐄𝐍𝐓𝐄 𝟏: 𝐒𝐔𝐑𝐒𝐀:https://www.automarket.ro/
  5. 𝐎𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐢𝐢 𝐉𝐞𝐞𝐩 𝐚𝐮 𝐚𝐧𝐮𝐧ț𝐚𝐭 𝐜ă î𝐧 𝟏𝟕 𝐧𝐨𝐢𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 𝐯𝐨𝐫 𝐥𝐚𝐧𝐬𝐚 𝐮𝐧 𝐧𝐨𝐮 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥. 𝐂𝐨𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐮𝐧𝐨𝐫 𝐬𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐚𝐩𝐫𝐨𝐩𝐢𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐞𝐢, 𝐚𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚𝐧𝐢𝐢 𝐩𝐫𝐞𝐠ă𝐭𝐞𝐬𝐜 𝐝𝐞𝐛𝐮𝐭𝐮𝐥 𝐮𝐧𝐞𝐢 𝐧𝐨𝐢 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚ț𝐢𝐢 𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐞𝐫𝐨𝐤𝐞𝐞. 𝐋𝐚 î𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭𝐮𝐥 𝐚𝐜𝐞𝐬𝐭𝐮𝐢 𝐚𝐧, 𝐨𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐢𝐢 𝐉𝐞𝐞𝐩 𝐚𝐮 𝐚𝐧𝐮𝐧ț𝐚𝐭 𝐜ă 𝐩𝐫𝐞𝐠ă𝐭𝐞𝐬𝐜 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐢 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐨𝐫 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐩𝐨𝐫𝐭𝐨𝐟𝐨𝐥𝐢𝐮. Î𝐧 𝐜𝐚𝐝𝐫𝐮𝐥 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢, 𝐑𝐚𝐥𝐩𝐡 𝐆𝐢𝐥𝐥𝐞𝐬, 𝐝𝐞𝐬𝐢𝐠𝐧𝐞𝐫𝐮𝐥 ș𝐞𝐟 𝐚𝐥 𝐀𝐥𝐢𝐚𝐧ț𝐞𝐢 𝐅𝐢𝐚𝐭-𝐂𝐡𝐫𝐲𝐬𝐥𝐞𝐫, 𝐚 𝐦𝐞𝐧ț𝐢𝐨𝐧𝐚𝐭 𝐜ă 𝐮𝐧𝐮𝐥 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐞𝐥𝐞 𝐯𝐢𝐳𝐚𝐭𝐞 𝐞𝐬𝐭𝐞 ș𝐢 𝐒𝐔𝐕-𝐮𝐥 𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐞𝐫𝐨𝐤𝐞𝐞. "𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐞𝐫𝐨𝐤𝐞𝐞 𝐚 𝐬𝐮𝐩𝐫𝐚𝐯𝐢𝐞ț𝐮𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐟𝐫𝐮𝐦𝐨𝐬, 𝐝𝐚𝐫 î𝐥 𝐯𝐨𝐦 î𝐧𝐥𝐨𝐜𝐮𝐢 𝐦𝐚𝐢 𝐭â𝐫𝐳𝐢𝐮 î𝐧 𝐚𝐜𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐧. Î𝐥 𝐯𝐨𝐦 𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐧𝐭𝐚 𝐩𝐞 𝐜𝐞𝐥 𝐧𝐨𝐮", 𝐚 𝐩𝐫𝐞𝐜𝐢𝐳𝐚𝐭 𝐆𝐢𝐥𝐥𝐞𝐬 î𝐧 𝐥𝐮𝐧𝐚 𝐟𝐞𝐛𝐫𝐮𝐚𝐫𝐢𝐞. 𝐀𝐜𝐮𝐦, 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐧𝐭𝐚𝐧ț𝐢𝐢 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐚𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐮 𝐚𝐧𝐮𝐧ț𝐚𝐭 𝐜ă î𝐧 𝟏𝟕 𝐧𝐨𝐢𝐞𝐦𝐛𝐫𝐢𝐞 𝐯𝐨𝐫 𝐥𝐚𝐧𝐬𝐚 𝐮𝐧 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥 𝐧𝐨𝐮, î𝐧𝐬ă 𝐧𝐮 𝐚𝐮 𝐨𝐟𝐞𝐫𝐢𝐭 ș𝐢 𝐚𝐥𝐭𝐞 𝐝𝐞𝐭𝐚𝐥𝐢𝐢. 𝐂𝐨𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐮𝐧𝐨𝐫 𝐬𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐚𝐩𝐫𝐨𝐩𝐢𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐞𝐢, 𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐞𝐫𝐨𝐤𝐞𝐞 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐮𝐥 𝐩𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚𝐧𝐢𝐢 î𝐥 𝐯𝐨𝐫 𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐧𝐭𝐚 𝐥𝐚 î𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭𝐮𝐥 𝐬ă𝐩𝐭ă𝐦â𝐧𝐢𝐢 𝐯𝐢𝐢𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞. Î𝐧 𝐮𝐥𝐭𝐢𝐦𝐞𝐥𝐞 𝐥𝐮𝐧𝐢, 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐨𝐭𝐢𝐩𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐚𝐮 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐧𝐬𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐜𝐞 î𝐧 𝐜𝐞 𝐦𝐚𝐢 𝐝𝐞𝐬 î𝐧 𝐭𝐢𝐦𝐩𝐮𝐥 𝐬𝐞𝐬𝐢𝐮𝐧𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐨𝐫𝐠𝐚𝐧𝐢𝐳𝐚𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐨𝐫𝐮𝐥 𝐚𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚𝐧. Î𝐧 𝐩𝐥𝐮𝐬, 𝐥𝐚𝐧𝐬𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐥𝐮𝐢 𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐞𝐫𝐨𝐤𝐞𝐞 𝐚 𝐟𝐨𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭ă 𝐢𝐧𝐢ț𝐢𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐞𝐝𝐢ț𝐢𝐚 𝐝𝐢𝐧 𝐚𝐜𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐧 𝐚 𝐒𝐚𝐥𝐨𝐧𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐀𝐮𝐭𝐨 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐃𝐞𝐭𝐫𝐨𝐢𝐭, î𝐧𝐬ă 𝐚𝐧𝐮𝐥𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐚 𝐝𝐮𝐬 𝐥𝐚 î𝐧𝐭â𝐫𝐳𝐢𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐝𝐞𝐛𝐮𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢. 𝐂𝐨𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐫𝐚𝐩𝐨𝐫𝐭𝐞𝐥𝐨𝐫, 𝐯𝐢𝐢𝐭𝐨𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚ț𝐢𝐞 𝐉𝐞𝐞𝐩 𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝 𝐂𝐡𝐞𝐫𝐨𝐤𝐞𝐞 𝐯𝐚 𝐚𝐯𝐞𝐚 𝐥𝐚 𝐛𝐚𝐳ă 𝐨 𝐯𝐞𝐫𝐬𝐢𝐮𝐧𝐞 𝐦𝐨𝐝𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭ă 𝐚 𝐚𝐫𝐡𝐢𝐭𝐞𝐜𝐭𝐮𝐫𝐢𝐢 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐀𝐥𝐟𝐚 𝐑𝐨𝐦𝐞𝐨 𝐒𝐭𝐞𝐥𝐯𝐢𝐨.În ceea ce privește motorizările, alături de propulsoarele convenționale, surse apropiate constructorului fac referire și la o serie de versiuni cu sistem mild-hybrid și plug-in hybrid. Via | Motor1 𝐒𝐔𝐑𝐒𝐀:https://www.automarket.ro/stiri/
  6. Numele tău : RedOne Cu ce ai ajutat serverul? :Activitate Cu ce ai putea să îl ajuți în continuare de acum înainte :Activitate Implicare UniqueID :iZOpDJCbJaAA7VEwlnEt63J+99I=
  7. Gaz Metan a reusit sa o invinga duminica seara pe CFR Cluj in deplasare, scor 2-1. Inainte de partida cu CFR Cluj, Gaz Metan a avut 5 partide la rand fara victorie in campionat. Echipa antrenata de Jorge Costa a intrat cu avantaj inainte de pauza, iar in a doua repriza Dumitru Cardoso a majorat avantajul de pe tabela. Partida s-a terminat 2-1, iar Gazul paraseste zona rosie a clasamentului. CFR Cluj a dorit un atacant in aceasta vara, iar pe lista clujenilor a fost si Cardoso, atacantul Mediasului. In cele din urma echipa lui Dan Petrescu l-a achizitionat pe Gabriel Debeljuh. Dumitru a fost intrebat dupa partida daca si-ar fi dorit sa evolueze pentru Cluj, iar fotbalistul a raspuns ca ar fi fost o onoare sa imbrace tricoul echipei campioane. "A fost un meci foarte greu contra unei echipe foarte puternice, ne bucuram mult acum. S-a vazut mai mult ce am lucrat in saptamanile trecute, ma bucur ca am castigat si ne vom antrena cu mai multa pozitivitate. Normal ca mi-ar fi placut sa joc la CFR Cluj, o echipa cu istorie, ma bucur ca m-au dorit, insa acum sunt la Gaz Metan si dupa vedem", a declarat Dumitru Cardoso pentru Digi Sport. SURSA:https://www.sport.ro/liga-1/mitica-cardoso-a-fost-eroul-acestei-seri-pentru-gaz-metan-ce-spune-atacantul-despre-un-transfer-la-cfr.html
  8. Patronul CFR-ului, Nelutu Varga, a transmis staff-ului de la Cluj sa nu se prezinte la urmatorul meci din Liga 1, impotriva lui FC Arges. Marius Bilascu a facut un anunt soc la interviul de dupa meciul CFR Cluj 1-2 Gaz Metan. Echipa din Gruia nu se va prezenta la urmatorul meci din Liga 1, cu FC Arges! Acesta este un protest pentru greselile de arbitraj, iar totul a fost cerut chiar de patronul echipei, Nelutu Varga. Dan Petrescu a reactionat la aflarea vestii si nu crede ca este o veste buna. "Nu cred ca asta e o decizie buna. Il voi convinge sa ne lase sa ne prezentam. La nervi se pot lua decizii gresite. De cand cere Dan Petrescu VAR in Romania? De un an sau doi s-a promis, daca era VAR bateam 4-2 azi si eram toti linistiti. Daca era VAR mergea toata lumea acasa linistita si nu mai avea ce sa se zica.", a declarat Dan Petrescu, la Digi Sport. SURSA:https://www.sport.ro/
  9. Dan Petrescu si-a anuntat demisia dupa infrangerea cu Gaz Metan Medias. Antrenorul s-a saturat de erorile din arbitraj si a declarat ca este gata sa plece de la echipa dupa meciul cu Roma din Europa League. "N-am mai vazut in istoria fotbalului un arbitru ca cel de azi, era disperat ca am dat gol! El a vazut offside inaintea tusierului. Nu-i venea sa creada ca am dat gol, daca asta nu e gol, care naiba mai e gol pe planeta asta? Faza asta a spus tot, la noi meci de meci nu avem 3 penalty-uri! Lasa nene golul asta, nu ne anula golul." "Nu avem VAR, asta e situatia. La Viitorul a trebuit sa avem patru penalty-uri ca sa ne dea unul. Cum ne prinde cineva ne face praf. Avem probleme de lot, dar asta nu a fost meci castigat cinstit de Gaz Metan, imi pare rau!" "Nici eu nu vreau sa stau la echipa, m-am saturat, dupa meciul cu Roma voi pleca. M-am saturat! Vreau sa iau o pauza, sa vina altcineva sa ia echipa. Sa vina alt antrenor, eu nu mai pot sa fac performanta in Romania! Sunt mai multe chestii la mijloc, vreau o pauza. Am o clauza, daca nu mai pot sa antrenez ce sa fac, antrenez cu clauza in mana? Eu din pandemie pana acum sunt de dimineata pana seara la club. Nu avem arbitraje corecte, nu are rost sa mai continui aici", a declarat Dan Petrescu la Digi Sport. SURSA:https://www.sport.ro/
  10. Florin Prunea: "Este bine sa mai vada si CFR-ul cum e sa se greseasca impotriva lor!" Florin Prunea a facut o dezvaluire incredibila in direct. Florin Prunea a intrat in direct la Digi Sport pentru a comenta gresesile de arbitraj din partida CFR Cluj 1-2 Gaz Metan si mai ales declaratiile incendiare facute dupa meci. Marius Bilasco a dezvaluit ca li s-a sugerat de catre patron sa nu se prezinte la urmatorul meci, iar Dan Petrescu a anuntat ca va pleca de la CFR Cluj. In interventia sa, Florin Prunea a sugerat ca patronul CFR-ului ar fi Vasile Dancu, membru PSD de aproape 10 ani, si nu Nelutu Varga. De asemenea, Prunea spune ca un motiv pentru care Dan Petrescu ar putea sa plece, este faptul ca e nemultumit ca Dancu nu i-a pus la dispozitie un lot mai consistent: "Eu nu inteleg aceasta delegare in primul rand. Un arbitru din Craiova sa arbitreze la Cluj?! Cred ca nu era oportun in momentul de fata. Parerea mea e ca este gol valabil, e parerea mea. Si asistentul e corect ca a lasat fanionul jos. Indiferent cine loveste mingea acolo e gol valabil. Parerea mea este ca e gol valabil. Dan Petrescu este sub presiune, probabil ca patronul echipei Vasile Dancu nu ii face lotul pe care il vrea. E bine ca Dan isi spune problemele", a spus Florin Prunea, la Digi sport. Florin Prunea: "Este bine sa mai vada si CFR-ul cum e sa se greseasca impotriva lor!" Fostul oficial al lui Dinamo spune ca s-a intors roata, iar acum a venit randul CFR-ului sa fie dezavantajata de catre arbitraj: "Trebuie sa mai vada si ei si partea inversa. Anu trecut, cand eram eu la Dinamo, in etapa a 2-a sau a 3-a, cu arbitrul Chivulete am avut penalty clar in minutul 83 si nu ne-a dat, iar dupa in minutul 86 a dat un penaltu care nu a fost. E bine sa mai vada si ei cum e invers. Este o lege a compensatiei, dar la unele echipe e mai mare. Parerea mea e ca ce se intampla in acest arbitraj, nu am vazut de mult timp. Si am jucat si eu intr-un timp... Niste greseli, e ceva incredibil. Niste greseli ca in perioada in care ni se spunea: 'Nu e ziua ta'. ", a mai spus Florin Prunea. SURSA:https://www.sport.ro/
  11. ea mai rapidă mașină de serie din lume Foto: Profimedia Uitați de modele precum Bugatti sau Koenigsegg, fiindcă un alt hipercar este acum regina șoselelor și tocmai a doborât recordul de viteză pentru o mașină de serie. Super-mașina se numește Tuatara și a atins 509 kilometri pe oră! Volume 90% embed Există soluții pentru traficul din București? Cea mai mare scădere a pieței auto. Și România a fost grav afectată Alegeri SUA 2020. Violențe la un miting de susținere a lui Donald Trump Polițiști anchetați după ce s-au pozat cu doi cântăreți de manele care nu purtau mască Ministrul Sănătății recomandă școala față în față Un medic din Franța face acuzații grave Ponturi pentru vacanța de iarnă în pandemie Orban: România nu se află în situația altor țări ca ritm de creștere și număr de infectări Creație a unei companii americane, SSC North America, Tuatara a atins o viteză medie de aproape 509 kilometri pe oră. S-a întâmplat pe o șosea din Nevada, unde a gonit în direcții opuse ale drumului în decurs de o oră. Într-una dintre încercări a atins chiar și 533 de kilometri pe oră, iar oficialii prezenți au făcut o medie a tentativelor. Precedentul record de viteză aparținea modelului suedez Koenigsegg Agera și era de 447 km/h. Cu o caroserie din fibră de carbon, Tuatara are un motor twin-turbo V8 de 5,9 litri care produce peste 1.770 de cai putere. Doar o sută de exemplare vor fi fabricate, la un preţ pe măsură: aproape două milioane de dolari! SURSA:https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto
  12. Bugatti a prezentat un hypercar de 1.800 de cai-putere capabil să atingă o viteză maximă de 480 de kilometri pe oră. Bugatti Bolide - termen din argoul francez pentru "mașină foarte rapidă" - este un concept realizat pentru a fi condus exclusiv pe circuit, nu pe drumurile publice. Bolide vine echipat cu o versiune modificată a motorului de 8 litri în 16 cilindri regăsit pe Bugatti Chiron, este foarte ușor și capabil să atingă o viteză maximă de 482 km/oră, scrie CNN. Bugatti nu a spus dacă va scoate la vânzare modelul Bolide, însă mărci concurente precum Ferrari și Lamborghini oferă clienților modele realizat exclusiv pentru circuit. Aceste mașini nu trebuie să aibă aceleași dotări de siguranță precum modelele destinate drumurilor publice, precum airbag-uri, însă trebuie să îndeplinească cerințele de singuranță pentru circuit, cum ar fi centurile de siguranță cu prindere în mai multe puncte. Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media Proiectată pentru aerodinamicitate sporită, Bolide are puțin peste un metru înălțime. Bugatti a pus accent pe reducerea greutății: toate șuruburile și prinderile sunt realizate din titan, iar multe componente sunt realizate din aliaje de titan și fibră de carbon. Bugatti Bolide cântărește doar 1.225 de kilograme, iar reducerea greutății s-a făcut și renunțându-se la elementele de confort și decorațiunile luxoase. Interiorul este spartan, iar scaunele sport sunt subțiri și ușoare. "Toată experiența Bugatti a fost condensată în modelul Bolide", a declarat Stefan Ellrott, șeful departamentului de dezvoltare al companiei Bugatti. Dacă Bugatti ar scoate la vânzare modelul Bolide, prețul ar fi cu singuranță în de câteva milioane de dolari, având în vedere prețul celorlalte modele ale constructorului francez, dar și cel al modelelor amenănătoare ale concurenței. Bugatti Chiron, modelul de bază al constructorului, costă peste 3 milioane de dolari și va fi fabricat în doar 500 de exemplare. În ultimii ani, Bugatti a lansat și alte modele bazate pe Chiron, precum Divo sau Centodieci - model construit pentru a aniversa 110 de existență a mărcii. Divo costă 6 milioane de dolari și va fi fabricat în 40 de bucăți, iar Centodieci va costa 9 milioane de dolari și va fi realizat în doar 10 exemplare. SURSA:https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto
  13. Porsche Taycan a generat vânzări de 11.000 de unități la nivel global în primele nouă luni ale anului, în timp ce Porsche 911 a avut 25.000 de clienți noi. Porsche a publicat la sfârșitul acestei săptămâni o serie de informații despre rezultatele financiare pentru primele nouă luni ale anului. Constructorul german a înregistrat venituri de 19.4 miliarde de euro, în timp ce profitul a fost de două miliarde de euro. Chiar dacă profitul a scăzut cu 28% comparativ cu perioada similară a anului trecut, rezultatul este unul excelent în contextul pandemiei de coronavirus. Cu această ocazie, Porsche a oferit și câteva cifre interesante legate de vânzări. În total, constructorul a vândut 191.547 de mașini la nivel global în primele nouă luni ale anului, în scădere cu 5%. Dintre acestea, 25.400 de unități au fost ale clasicului 911, în timp ce sportiva electrică Porsche Taycan a avut 11.000 de clienți. Performanța atinsă cu Taycan este una importantă, mai ales că modelul a devenit disponibil cu numai un an în urmă, în septembrie 2019. De altfel, pe piața europeană, Taycan a fost în luna august cel mai vândut model Porsche cu 1.183 unități, depășind astfel popularitatea lui 911 pe Bătrânul Continent. Performanța lui Taycan este justificată parțial și de trendul observat în ultimele luni în Europa ca urmare a pandemiei de coronavirus: vânzările de mașini electrice au crescut spectaculos în cele mai multe state vest-europene, concomitent cu scăderea puternică a vânzărilor de mașini diesel și pe benzină. SURSA:https://www.automarket.ro/stiri/
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use & Privacy Policy